Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Alabaster Silver CS12 by M-G
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Alabaster Silver CS12 by M-G
Honda Accord
ROK: 2008 (W Polsce od 2008 zarejestrowana 2009)
MODEL: EX-L
SILNIK: K24Z3
MOC: 190 KM (choć w EU i Acura ten sam silnik miał 201 KM)
SKRZYNIA: 5 biegowa AT
KOLOR NADWOZIA: Alabaster Silver NM700M
ŚRODEK: Carbon
UKŁAD WYDECHOWY: Seria + końcowy chyba WM
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Przód 305/30 mm tył 282 mm
ZAWIESZENIE: Seria
KOŁA: OEM 17" opony przód Continental Sport Contact, tył Lexani 225/55/17
BODY-KIT: Lotka
CAR AUDIO: Seria Syrius XM 6 płytowa zmieniarka MP3
DODATKI: Lotka w tylnej klapie w carbonie, czarny dach, czarne emblematy, grill w carbonie, światło stop w lotce.
PLANY: Zakleić dziury w zderzaku po szerokiej tablicy i pomalować.
ROK: 2008 (W Polsce od 2008 zarejestrowana 2009)
MODEL: EX-L
SILNIK: K24Z3
MOC: 190 KM (choć w EU i Acura ten sam silnik miał 201 KM)
SKRZYNIA: 5 biegowa AT
KOLOR NADWOZIA: Alabaster Silver NM700M
ŚRODEK: Carbon
UKŁAD WYDECHOWY: Seria + końcowy chyba WM
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Przód 305/30 mm tył 282 mm
ZAWIESZENIE: Seria
KOŁA: OEM 17" opony przód Continental Sport Contact, tył Lexani 225/55/17
BODY-KIT: Lotka
CAR AUDIO: Seria Syrius XM 6 płytowa zmieniarka MP3
DODATKI: Lotka w tylnej klapie w carbonie, czarny dach, czarne emblematy, grill w carbonie, światło stop w lotce.
PLANY: Zakleić dziury w zderzaku po szerokiej tablicy i pomalować.
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Alabaster Silver CS12 by M-G
Noooo Grześ, ale sobie ślicznotkę zapodałeś .
Gratuluję zakupu i oczywiście bezawaryjności Ci życzę
Gratuluję zakupu i oczywiście bezawaryjności Ci życzę
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Alabaster Silver CS12 by M-G
Trochę już miałem czas porobić bo dziś tablice, wlepkę ale też wymieniłem lewe lusterko na asymetryczne bo ori jest płaskie i zupełnie inne niż prawe co powoduje że się ciężej parkuje tyłem.
ps: Dzięki Edi.
ps: Dzięki Edi.
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Alabaster Silver CS12 by M-G
Panie przecież to to za nowe jest... jeszcze nic nie spróchniało i przy czym tam grzebać ?? xD
Ja to tam widzę, że Szatan jakiś jest, a nie karbonMuzykGrzes pisze: ŚRODEK: Carbon
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- jacobsen
- Posty: 663
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Alabaster Silver CS12 by M-G
Jak już admin przesiadł się na model wyżej to czas na zmiany.
Gratki
Gratki
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Alabaster Silver CS12 by M-G
Zawsze coś się znajdzie, ale fakt pod spodem czyściutko widać że poprzedni właściciel dbał A Szatan wiadomo bo złego diabli nie wezmą i nawet "ruda" nie ruszyfotografiks pisze:Panie przecież to to za nowe jest... jeszcze nic nie spróchniało i przy czym tam grzebać ?? xD
Ja to tam widzę, że Szatan jakiś jest, a nie karbonMuzykGrzes pisze: ŚRODEK: Carbon
W sumie to dwa wyżejjacobsen pisze:Jak już admin przesiadł się na model wyżej to czas na zmiany.
Gratki
Wysłane z mojego M2006C3MNG przy użyciu Tapatalka
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2100
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Alabaster Silver CS12 by M-G
No ładnie, ładnie... Fajny ten Hjundaj Taki amerykanski.
Jaka różnica w jeździe?
A co z "szósteczką"?
Jaka różnica w jeździe?
A co z "szósteczką"?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Alabaster Silver CS12 by M-G
Jeśli chodzi o fotel to ma jeszcze elektrycznie sterowany odcinek lędźwiowy (zamiast ręcznego) co powoduje że jest bardziej "wypchany" niż w 6 genie. Samo prowadzenie po wyłączeniu VSA ,pomijając że AT do której dopiero się "dostosowuję" jest takie samo jak w 6 genie, co prawda 8 gen jest widocznie dłuższy, szerszy i wyższy, ale też cięższy choć K24 rekompensuje wagęQuicksilveR pisze: Jaka różnica w jeździe?
Jak na razie to i tak cały czas stoi pod domem jedynie co to do teściów w niedzielę 12 km jedzie. W tym roku to tylko raz jechaliśmy do Wawy (z wizytą w Pruszkowie) i dwa razy do Ząbkowic Śl. po 8 gena.QuicksilveR pisze: A co z "szósteczką"?
- jacobsen
- Posty: 663
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Alabaster Silver CS12 by M-G
7 gen dla mnie nie istnieje.MuzykGrzes pisze:W sumie to dwa wyżejjacobsen pisze:Jak już admin przesiadł się na model wyżej to czas na zmiany.
Gratki
Wysłane z mojego M2006C3MNG przy użyciu Tapatalka
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Alabaster Silver CS12 by M-G
I dlatego jest od razu ósmyjacobsen pisze:7 gen dla mnie nie istnieje.
A dziś kilka "extrasków" bo jak u Edi kupować to na zapas