Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.

CG2 3.0 V6 by Stevie

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
awkwardstevie
Posty: 44
Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
Auto: VI
silnik: 3.0 v6

CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: awkwardstevie »

ROK: 2002
MODEL: Accord VI Coupe CG2 4AT
SILNIK: J30A1 3.0 V6 Vtec
MOC: ~200km
KOLOR NADWOZIA: srebrny
ŚRODEK: czarna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: na dniach będą RM-MOTORS T76R-50, na ten moment MT 004B z poszerzeniem 2.25" z 2" - nowe rury z nierdzewki 2", reszta stock
UKŁAD DOLOTOWY: stock
UKŁAD HAMULCOWY: stock, klocki fedoro.
ZAWIESZENIE: stock
KOŁA: Lato : 17" Autec Astana (chyba :E) , Zima : 15" Honda Alu
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: bose + alpine jakiś EOL
DODATKI: brak
PLANY:
- upgrade układu hamulcowego. Prawdopodobnie od accorda type-s 320mm
- wymiana reflektorów (nie mam jeszcze pomysłu na co)
- wymiana pompki do spryskiwaczy; jakoś się zabrać do tego nie mogę :E
- cai lub wkładka K&N - ktoś robił, co wybrać? Wkładka prosta w zrobieniu i eksploatacji, cai warte zachodu? Zrobienie CAI trochę droższe od wkładki :E
- przyciemnienie szyb
- wymiana zagarów (nie mam pomysłu jeszcze na co)
- radio android 2din + kamera cofania
- dodatki body-kit
- spoiler supra mk4 2000' style
- cały wydech
- poprawy lakieru

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 sie 2022 21:32 przez awkwardstevie, łącznie zmieniany 1 raz.
mieglo
Posty: 436
Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
Auto: Accord 99
silnik: 3.0
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: mieglo »

Fajna furka. Bezawaryjności życzę.
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: Bartoch »

Gratuluje zakupu i niech bezawaryjnie służy.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: QuicksilveR »

No, no. Polift, gratulacje. Oby jeździła bezawaryjnie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
awkwardstevie
Posty: 44
Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
Auto: VI
silnik: 3.0 v6

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: awkwardstevie »

założone końcówki rm-motors..
Nie polecam nikomu. Dźwięk podobny do serii (delikatnie głośniejszy z pomrukiem na jałowych) i rezonans do 2000obr...

ma ktoś do polecenia jakiś dobry środkowy, żeby zauważalnie podkreślić dźwięk v6 i wyeliminować rezonans? Strzelam, że też tłumiki środkowe przeżywają drugą młodość
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 777
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: wysio »

Jak lubisz głośno, to ja mam założone tylko końcowe z blachy kwasowej i średnicą 86mm, przytkaną delikatnie wkładkami... W nocy słychać mnie na pół miasta. No ale ja tak lubię, bo to nie jest moje główne auto do jazdy.
awkwardstevie
Posty: 44
Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
Auto: VI
silnik: 3.0 v6

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: awkwardstevie »

Usunięty kat, usunięty tłumik środkowy. Został jeden przelotowy i końcówki rm-motors. Dźwięk wydechu powstał genialny, niestety rezonans 2200-2500 jest, ale da się tak jeździć żeby go omijać
Niestety Check Engine pojawia się co średnio 150km - próbowałem dwoma różnymi emulatorami i nie pomaga, więc zamówiłem kata sportowego 200cpsi od AWG i w następnym tygodniu będzie montowany.

+ bonus JapOnly w Krakowie
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
awkwardstevie
Posty: 44
Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
Auto: VI
silnik: 3.0 v6

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: awkwardstevie »

założony katalizator sportowy od AWG - 200cpsi. Zostałem przy fabrycznej puszce środkowej i końcowkach rm motors. Zauważalny rezonans poniżej 2000obr. Próbuję działać z Jpipe według tego -> " onclick="window.open(this.href);return false;

ale źle obliczyłem i zamiast 70cm założyliśmy 30cm (zapomniałem że tam były cale w obliczeniach XD;długa historia) i rezonans się uciszył na wyższych obrotach i zszedł poniżej 1700obr - także działa, tylko muszę założyć odpowiedną długość :D

dodałem do oleju skrzyni AT liquid moly ATF Addictive - bo skrzynia i tak jest do regeneracji bo przeciąga biegi więc spróbowałem tego wynalazku. Producent pisze, że po około 1000km czuć jakąkolwiek różnicę więc na ten moment się nie wypowiadam - i tak zachowuje się różnie w zależności od temperatury na zewnątrz

wymieniłem 3l oleju statycznie na millers - MILLERMATIC ATF SP III-WS

w maju będę działał dalej z wydechem
Fronczix
Posty: 3
Rejestracja: 12 sty 2021 21:49
Auto: Accord 98-02
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: Fronczix »

awkwardstevie pisze:założony katalizator sportowy od AWG - 200cpsi. Zostałem przy fabrycznej puszce środkowej i końcowkach rm motors. Zauważalny rezonans poniżej 2000obr. Próbuję działać z Jpipe według tego -> " onclick="window.open(this.href);return false;

ale źle obliczyłem i zamiast 70cm założyliśmy 30cm (zapomniałem że tam były cale w obliczeniach XD;długa historia) i rezonans się uciszył na wyższych obrotach i zszedł poniżej 1700obr - także działa, tylko muszę założyć odpowiedną długość :D

dodałem do oleju skrzyni AT liquid moly ATF Addictive - bo skrzynia i tak jest do regeneracji bo przeciąga biegi więc spróbowałem tego wynalazku. Producent pisze, że po około 1000km czuć jakąkolwiek różnicę więc na ten moment się nie wypowiadam - i tak zachowuje się różnie w zależności od temperatury na zewnątrz

wymieniłem 3l oleju statycznie na millers - MILLERMATIC ATF SP III-WS

w maju będę działał dalej z wydechem
Apropo skrzyni ja jutro odprowadzam autko do mechanika na wymianę oleju w skrzyni tez na millersa i wyczyszczenie elektrozaworów, ciekaw jestem czy w jakimkolwiek stopniu to pomoże i obejdzie się bez remontu :/
awkwardstevie
Posty: 44
Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
Auto: VI
silnik: 3.0 v6

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: awkwardstevie »

aktualizacja po 400km i płukance
skrzynia o wiele łatwiej wrzuca biegi na drążku i szybciej zmienia biegi (w sensie że na niższych obrotach wskakują i nie przeciąga)
Ostatnio zmieniony 07 sie 2022 21:35 przez awkwardstevie, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ