Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Accord Legenda
Re: Accord Legenda
Fajne autko, gratuluje zakupu. Widzę, że chęci do pracy masz dużo, to się chwali. Fajnie, że wrzucasz co robisz przy samochodzie, to się zawsze dobrze czyta
Re: Accord Legenda
naście lat temu jak robiłem przy Legendzie to obowiązkowo był aparat i DIY prac.... no ale teraz to już prawie wszystko wszyscy robili więc nie ma się co powtarzać. Czy mi się dobrze wydaje, że przednie zaciski dwutłoczkowe z 3,0 są takie same jak Legend 3.2 i 3,5 v6 do 2002?
Re: Accord Legenda
no dobra....mój Accord jakoś strasznie się nie zmienił...bo pełno innych zajęć.
Wjechały Eibachy.... i kurka zrobił się niziutki-ale o to chodziło.
Dywany mam wyprane, gotowe do założenia. Fotele przednie pojechały do tapicera na wymianę tych newralgicznych elementów, które się prują szybko. Szukam speca od naprawy skór - mam dziurę wypaloną w tylnej kanapie i szukam speca, który to zrobi bez wymiany poszycia - gdzieś widziałem ,że wkleja się kawałek skóry w to miejsce. Szukam miejsca do naprawy podsufitki tym samym systemem oraz speca do obszycia kiery i gały biegów - znacie jakichś godnych speców z okolic Katowic?
Niestety mam w dalszym ciągu problem z radiem Bose - po wymianie cewki anteny dalej problem występuje. Cewka nie miała przejścia wg procedury z manuala więc była uszkodzona. Nowa nie załatwiła problemu a dostanie się do niej to istny horror. Co ciekawe - zrobiłem test za pomocą dodatkowej anteny z pominięciem cewki i też radio nie łapie mi żadnych stacji. Jakieś pomysły? Jakaś typowa usterka jednostki? Może ma ktoś z okolicy do wypoizyczenia 2din Bose na próbę?
Ponadto weszły czujniki parkowania valeo najprostsze. Może w tym roku skończę
Wjechały Eibachy.... i kurka zrobił się niziutki-ale o to chodziło.
Dywany mam wyprane, gotowe do założenia. Fotele przednie pojechały do tapicera na wymianę tych newralgicznych elementów, które się prują szybko. Szukam speca od naprawy skór - mam dziurę wypaloną w tylnej kanapie i szukam speca, który to zrobi bez wymiany poszycia - gdzieś widziałem ,że wkleja się kawałek skóry w to miejsce. Szukam miejsca do naprawy podsufitki tym samym systemem oraz speca do obszycia kiery i gały biegów - znacie jakichś godnych speców z okolic Katowic?
Niestety mam w dalszym ciągu problem z radiem Bose - po wymianie cewki anteny dalej problem występuje. Cewka nie miała przejścia wg procedury z manuala więc była uszkodzona. Nowa nie załatwiła problemu a dostanie się do niej to istny horror. Co ciekawe - zrobiłem test za pomocą dodatkowej anteny z pominięciem cewki i też radio nie łapie mi żadnych stacji. Jakieś pomysły? Jakaś typowa usterka jednostki? Może ma ktoś z okolicy do wypoizyczenia 2din Bose na próbę?
Ponadto weszły czujniki parkowania valeo najprostsze. Może w tym roku skończę
Re: Accord Legenda
na chwile prace staly.... ale powoli ruszam na przod
w listopadzie zrobilem renowacje zaciskow - rozebralem, wyczyscilem i pomalowalem farba do zaciskow z zachowaniem procedur odtluszczania czy grzania farby i jest to gwarte. Jedyna sluszna droga to piasek i galwanizacja - po 3 miesiacach zaciski wygladaja tragicznie po tym malowaniu a auto niezrobilo ani metra.
Przy okazji pojawil sie pomysl zrobienia podsufitki na nowo w czarnym kolorze - rozwazalem malowanie,ale moja jest popalona od fajek wiec i tak slabo to wyjdzie. Pytanie do praktykow - czy podsufitka wyjdzie przez drzwi ?
W zamiarze jest oklejanie paneli na czarno materialem lub farba winylowa, jeszcze zobacze co sie sprawdzi.
Chce dobrac pilota do CZ i z tego co widze w moim byl - jest przekaxnik keyless, jaki pilot potrzebuje[w sensie oznaczen na plytce], zeby go potem sparowac procedura?
Dodatkowo mecze sie z radiem. moje oryginalne radio gralo z kasety i ze zmieniarki,ale nie lapalo stacji, podejrzewalem cewke od anteny na tylnej polce, ale po jej wymianie to samo. Kupilem nowe radio i lapie stacje, ale nie gra. Oddalem 2 miesiace temu do "speca" i sie bujam bo mnie gosc zbywa, jest jakis sposob zeby sprawdzic cewke od anteny? Wg manuala jest procedura ale wg niej obie cewki sa uszkodzone - gdyby tak bylo to nie lapalby stacji na jednym radiu.
Tylna polka - mam auto wybebeszona, a ona niechce wyjsc, swiatlo stopu wujete, klipsy odczepione, jesttam jeszcze jakas schowana srubka?
jak zawsze czekam na wasze sugestie,.
w listopadzie zrobilem renowacje zaciskow - rozebralem, wyczyscilem i pomalowalem farba do zaciskow z zachowaniem procedur odtluszczania czy grzania farby i jest to gwarte. Jedyna sluszna droga to piasek i galwanizacja - po 3 miesiacach zaciski wygladaja tragicznie po tym malowaniu a auto niezrobilo ani metra.
Przy okazji pojawil sie pomysl zrobienia podsufitki na nowo w czarnym kolorze - rozwazalem malowanie,ale moja jest popalona od fajek wiec i tak slabo to wyjdzie. Pytanie do praktykow - czy podsufitka wyjdzie przez drzwi ?
W zamiarze jest oklejanie paneli na czarno materialem lub farba winylowa, jeszcze zobacze co sie sprawdzi.
Chce dobrac pilota do CZ i z tego co widze w moim byl - jest przekaxnik keyless, jaki pilot potrzebuje[w sensie oznaczen na plytce], zeby go potem sparowac procedura?
Dodatkowo mecze sie z radiem. moje oryginalne radio gralo z kasety i ze zmieniarki,ale nie lapalo stacji, podejrzewalem cewke od anteny na tylnej polce, ale po jej wymianie to samo. Kupilem nowe radio i lapie stacje, ale nie gra. Oddalem 2 miesiace temu do "speca" i sie bujam bo mnie gosc zbywa, jest jakis sposob zeby sprawdzic cewke od anteny? Wg manuala jest procedura ale wg niej obie cewki sa uszkodzone - gdyby tak bylo to nie lapalby stacji na jednym radiu.
Tylna polka - mam auto wybebeszona, a ona niechce wyjsc, swiatlo stopu wujete, klipsy odczepione, jesttam jeszcze jakas schowana srubka?
jak zawsze czekam na wasze sugestie,.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2099
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Accord Legenda
Szacun za wytrwałość.
Jeśli chodzi o hamulce, to szczerze polecam swap na coś większego i nowszego niż seria. Raz, że będzie mniejsze zużycie i większa skuteczność hamowania, a dwa to większy wybór tarcz i klocków. No i oczywiście, pełna regeneracja.
Jeśli chodzi o hamulce, to szczerze polecam swap na coś większego i nowszego niż seria. Raz, że będzie mniejsze zużycie i większa skuteczność hamowania, a dwa to większy wybór tarcz i klocków. No i oczywiście, pełna regeneracja.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Accord Legenda
Powiedz gdzie znalazłeś sterownik od centralki? Ten z Twojego postu powyżej?
Re: Accord Legenda
póki chce by jeździł - a swap to znów czas i pewnie jakieś nowe utrudnienia. A pół roku wczesniej kupiłem tanio tarcze textara i klocki zimmermana na przód i tył więc jak ten zestaw zużyje to temat do przemyślenia.
Właśnie zdemontowałem zaciski i jadą do piaskowania i galwanizacji, podpowiedzcie, na złoty czy na srebrny galwanizować?
Przekaźnik jest od strony pasażera po prwej pod plastikiem
Właśnie zdemontowałem zaciski i jadą do piaskowania i galwanizacji, podpowiedzcie, na złoty czy na srebrny galwanizować?
Przekaźnik jest od strony pasażera po prwej pod plastikiem
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2099
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Accord Legenda
Na przód jest praktycznie p&p, jeśli bierzesz z jakiegoś Accorda.legend95 pisze:swap to znów czas i pewnie jakieś nowe utrudnienia
Auto srebrne, to złoty będzie nijak pasował. Srebrny lub jakiś błękit (zimny kolor).legend95 pisze:Właśnie zdemontowałem zaciski i jadą do piaskowania i galwanizacji, podpowiedzcie, na złoty czy na srebrny galwanizować?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Accord Legenda
auto jest złote więc by się spoko komponował. Felgi 18 z acc oczywiście
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2099
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Accord Legenda
To te zdjęcia Ci jakoś tak dziwnie wychodzą, bo wygląda jak srebrne. Ale jak złote, to złote. Albo jakieś ciemnozłote, tak aby nieco się odcinały od nadwozia.legend95 pisze:auto jest złote więc by się spoko komponował. Felgi 18 z acc oczywiście
Edit. Rzeczywiście jest złote, ale dopiero jak na telefonie obejrzałem.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001