Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Wyposażenie

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 6gen
Awatar użytkownika
moondravsky
Posty: 246
Rejestracja: 08 kwie 2013 10:50
Auto: CG2 2001
silnik: 3.0
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Wyposażenie

Post autor: moondravsky »

ASR miały autka tylko i wyłącznie z roku 2002.
Co do piasku myślę że powinno się coś dziać więc sprawdzić możesz. Tylko nie porysuj lakieru :)
kylek
Posty: 131
Rejestracja: 02 paź 2010 11:29
Auto: CG4
silnik: 2.0

Re: Wyposażenie

Post autor: kylek »

Mnie osobiście drażni brak termometru !! Sorry za OT, ale musiałem ! :P
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: Wyposażenie

Post autor: Lebow »

kylek pisze:Mnie osobiście drażni brak termometru !! Sorry za OT, ale musiałem ! :P
Nie tylko Ciebie.
W wyświetlaczu w zegarach jest hektar niewykorzystanej wolnej powierzchni a inżyniery go nie wykorzystały.
Prawie już wmontowałem wyświetlacz z Astry jedynki (zegarek-data-termometr), cały zestaw uszykowany, w miejsce włączników pod radiem ale dorwałem zegary i po zmierzeniu miejsca w nich stwierdziłem że wejdzie komputerek od Telwisa w tarczę prędkościomierza a włączniki od niego trafią w zaślepkę na dodatkowy włącznik i w końcu będzie termometr i zewnętrzny i wewnętrzny.
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 776
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Wyposażenie

Post autor: wysio »

Zawsze można wsadzić komputer pokładowy w miejsce wyświetlacza km i będzie wszystko pokazywało wraz z temperaturami ;)
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Wyposażenie

Post autor: MuzykGrzes »

Telwisa w zegary wsadził Moondravsky ,ale jak dla mnie boki są lekko zakryte i zasłania spalanie tymczasowe.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
moondravsky
Posty: 246
Rejestracja: 08 kwie 2013 10:50
Auto: CG2 2001
silnik: 3.0
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Wyposażenie

Post autor: moondravsky »

Zasłania tylko jak się patrzy pod większym kątem. Jak się paczy na środek czyli tak jak kierowca siedzi to wszystkie cyfry widać bez ucinania itp.
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: Wyposażenie

Post autor: Lebow »

Dzisiaj przetestowałem czy działa zmienna częstotliwość pracy wycieraczek i działa.
Wystarczy zakupić manetkę z pokrętłem doprowadzić do sterownika przy bezpiecznikach po stronie pasażera i na dolnej wtyczce podpięć się pod pin 15 i 16.
Potencjometr 0-30 kOhm też załatwi sprawę.
Mamy wtedy czasówki między standardem około 4 sec do około 14 sec.
Jak macie jakiś domysły co do jeszcze ukrytych opcji to piszcie.
Awatar użytkownika
Piter
Posty: 398
Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
Auto: CG4 i BA2
silnik: F20B7, B20A1
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wyposażenie

Post autor: Piter »

lebow pisze:Dzisiaj przetestowałem czy działa zmienna częstotliwość pracy wycieraczek i działa.
Wystarczy zakupić manetkę z pokrętłem doprowadzić do sterownika przy bezpiecznikach po stronie pasażera i na dolnej wtyczce podpięć się pod pin 15 i 16.
Ty masz CG4 jak ja - czy dobrze rozumiem, że wystarczy np. kupić manetki z USDMa i podłączyć żeby mieć regulowaną czasówkę? Dwa przewody i to wszystko? ;)
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: Wyposażenie

Post autor: Lebow »

Dokładnie tak.
Manetka z dodatkowym pokrętłem ma dwa dodatkowe kabelki które ciągniemy do skrzynki bezpiczników po stronie pasażera i podłączamy pod biały sterownik pod dolną wtyczkę i to wszystko.
Nie zależy to od wersji ani rocznika, sedan coupe 2,0 3,0 mają ten sterownik tylko na manetkach szczędzili.
Chętnie się dowiem jak działają inne funkcje z kanadyjskich wersji, łatwiej mi będzie poszperać po schematach a tak trochę błądzę bo nie wiem czego szukać.
PS
W gnieździe sterownika są cieniutkie druciki zatem trzeba skołować pod nie konektorki lub z innej wtyczki odzyskać konektorek z kabelkiem.
Awatar użytkownika
Piter
Posty: 398
Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
Auto: CG4 i BA2
silnik: F20B7, B20A1
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wyposażenie

Post autor: Piter »

Zajefajnie - dzięki :) Zatem czas wyruszyć na łowy na e-bay.
Zastanawiam się - może to pomroczność jasna - ale wydaje mi się, że ktoś pisał o takim zachowaniu czasówki w USDM, że była jakaś różnica czy auto stało czy jechało. Albo że jak się rusza to wycieraczki wykonują automatycznie dodatkowy cykl. Może coś mi się miesza, ale coś takiego mi dzwoni. Zastanawiam się czy to się łapie pod tego moda czy jest zależne od czego innego czy.. mi się przywidziało :)
ODPOWIEDZ