Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Acco 2.0 vs 3.0

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 6gen
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Acco 2.0 vs 3.0

Post autor: slepak »

To dogadaj się z Robertem, nie gryzie chłopak :mrgreen: . Jakieś sensowne qp seria bez betonu to jakieś 10 koła, do tego pakiet startowy jak rozrząd, filtry oleje i ubezpieczenie. Potem zaraz coś wyjdzie w praniu do zrobienia jak jakiś łącznik czy jakiś uszczelniacz i będzie 12,13 koła.
Po czasie stwierdzisz że przyda sie eibach lub gwint, jakieś dokładki czy może LPG itd itd i w krótkim czasie dojdziesz do ceny takiej jak kbl chce za auto, a nadal będziesz miał f20 lub j30 pod maską. Także warto się zastanowić.

P.s:

Wracając do V6

Osiągi:

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;


:lol: :lol: :lol:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ProGramPL
Posty: 8
Rejestracja: 29 kwie 2015 23:44
Auto: EJ2
silnik: d15z6

Re: Acco 2.0 vs 3.0

Post autor: ProGramPL »

slepak pisze: Wracając do V6

Osiągi:

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;


:lol: :lol: :lol:
Nie bardzo zrozumiałem xP

Naprawdę w 2.0 jest tak głośno przy prędkości 130-140? Jeździłem civicami V i VI gen i przy tych prędkościach nie dało się normalnie rozmawiać bo wszystko było słychać.
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Acco 2.0 vs 3.0

Post autor: KOko »

Nie jest "tak głośno", że nie da się rozmawiać - spokojnie będziesz mógł rozmawiać, a nawet się relaksować. Słychać już jednak buczenie silnika. Po prostu 3.0 jest cichsze przy tej prędkości niż 2.0
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Acco 2.0 vs 3.0

Post autor: slepak »

Jak porównamy 2.0 AT i 3.0 AT to w sumie bez zmian, dopiero koło czerwonego pola jest różnica.
Sytuacja się zmienia gdy porównamy 2.0 MT czy 3.0 AT, wtedy z racji obrotów jest słyszalna różnica czy wspomniane buczenie, ale nadal są to komfortowe warunki jazdy i nie ma co porównywać do civa i na pewno będziesz zadowolony :)

Napisałem o tym bo zaraz zostanę osądzony że napisałem że w R4 jest głośno :mrgreen: A filmików na YT szukać nie będę żeby porównywać głośność w aucie, czy kupować decybelomierza nie zamierzam :mrgreen: :lol:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ProGramPL
Posty: 8
Rejestracja: 29 kwie 2015 23:44
Auto: EJ2
silnik: d15z6

Re: Acco 2.0 vs 3.0

Post autor: ProGramPL »

Czyli charakterystyka skrzyni sprawia ze jest glosniej. A nie buda?
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Acco 2.0 vs 3.0

Post autor: slepak »

Auto jest w sumie dobrze wyciszone poza małym niedopatrzeniem, a mianowicie brakiem nadkoli z tyłu. W czasie deszczu, jazdy po błocie,kamykach itp. słychać wszystko :) I tak jak napisałeś głównie dźwięk silnika"przełożenia skrzyni" dają o sobie znać w jakimś tam stopniu.

Sam mam teraz auto które ma 100 km_h przy 3100 i na banach nie jest to za ciekawe połączenie jak chce się szybciej pojechać gdy można...

Dlatego stronę wcześniej napisałem że musisz sobie odpowiedzieć na pytanie gdzie głównie będziesz użytkował auto.
Do Kbla napisałeś?:)
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ProGramPL
Posty: 8
Rejestracja: 29 kwie 2015 23:44
Auto: EJ2
silnik: d15z6

Re: Acco 2.0 vs 3.0

Post autor: ProGramPL »

slepak pisze:Do Kbla napisałeś?:)
Nie pisałem. Tak jak mówiłem nie mam kasy. A potrzebował bym z 22k żeby auto kupić zarejestrować itd.

Nurtuję mnie jeszcze jedna rzecz. Pisałem wcześniej o cenie instalacji lpg w 2.0 i 3.0. Ile Was kosztowała taka przyjemność?

Przypomnę tylko że w trójmieście:
2.0 - ok 3 tys
3.0 - ok 4,5 tys
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Acco 2.0 vs 3.0

Post autor: Trojan »

W Wawie poniżej czwórki za staga do V6.
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Acco 2.0 vs 3.0

Post autor: MuzykGrzes »

W Wałbrzychu zależnie od gazownika 2500 zł do 2,0 3000 zł do 3,0
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Acco 2.0 vs 3.0

Post autor: slepak »

ProGramPL kolego w dziale przywitań byłeś?:D
Rozumiem że z trójmiasta jesteś ?? :mrgreen:
Zapytaj o ceny w Perfect auto w Orłowie, od lat korzystałem tylko z ich usług gdy w aucie miałem lpg. Szczerze polecam.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ODPOWIEDZ