Strona 1 z 1

przewody w oplocie

: 26 lis 2017 13:02
autor: krisss111
Jako, że ostatnio nasz kolega Qiucsilver dokonał zakupu przewodów hel dedykowanych do CG2, a że u siebie też musze zmienić sztywne przewody, to pomyślałem, że od razu i te wpadną konkretne, to mam teraz pytanie.....
Jaka jest różnica między przewodami do CG2 a acco VI TYPER ?

bo do CG2 są o 1,5 stówki droższe od tych do ATR ,a nie nie bardzo wiem na czym polega różnica :roll:

jest ktoś w stanie rozszyfrować zagadkę

Re: przewody w oplocie

: 26 lis 2017 13:51
autor: rexio
A. Ie roznia sie te modele plyta podlogowa?

Re: przewody w oplocie

: 26 lis 2017 14:16
autor: krisss111
przy płycie podłogowej różnica byłaby raczej w przewodach sztywnych, a te to sięz metra wymienia.

zwrotnice wyglądają prawie identycznie, a mimo to przewody elastyczne są różne do EU i US

Re: przewody w oplocie

: 27 lis 2017 09:59
autor: Hubert
Ja kupowałem niedawno, nie wziąłem dedykowanych z ich strony bo zastanowiła mnie ilość przewodów na tył (4 szt.), zadzwoniłem sobie i gość stwierdził że chyba mają błąd w specyfikacji, dobrali mi indywidualnie (z jakiegoś innego acco) za 380 z przesyłką. Tył zamontowalem i pasuje, przodu jeszcze nie zakładałem ale powinno być ok :-)

Re: przewody w oplocie

: 27 lis 2017 15:27
autor: QuicksilveR
Tak to wygląda u mnie. 2 przewody dłuższe, 4 krótsze tej samej długości (nie wiem jeszcze, czym się różnią, poza dodatkową otuliną na końcówce przewodu).
HEL-oplot.jpg
HEL-oplot.jpg (122.29 KiB) Przejrzano 5023 razy
W tygodniu pokuszę się pewnie o wymianę, przy okazji wymiany klocków z przodu, to zobaczymy na co ich aż tyle :D