Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Koszty eksploatacji

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 6gen
Awatar użytkownika
ViolaiGreg
Posty: 168
Rejestracja: 17 paź 2013 19:55
Auto: Accord VI 1999
silnik: 3.0
Lokalizacja: SG

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: ViolaiGreg »

Zawór będę zakładać za 2 tygodnie; wymiana uszczelek podyktowana była wyciekami, a wprzypadku uszczelek pokryw zaworów ich regulacją :|
Awatar użytkownika
loot
Posty: 707
Rejestracja: 05 kwie 2012 12:28
Auto: CG2
silnik: 3.0 V6

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: loot »

pierwsze słyszę, żeby tak ciekło z tego silnika, przy regulacji nie trzeba wymieniać uszczelki, ale wiadomo, ASO swoje wie. następnym razem nie daj się naciągnąć.
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: slepak »

ViolaiGreg pisze:Zawór będę zakładać za 2 tygodnie; wymiana uszczelek podyktowana była wyciekami, a wprzypadku uszczelek pokryw zaworów ich regulacją :|
I jak po regulacji? zawory miałeś za "ciasno" czy za "luźno"? Bo moje były podparte. No to czekam te 2 tygodnie co do efektów walki z Evap i tym cholernym palącym się CHECK.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
ViolaiGreg
Posty: 168
Rejestracja: 17 paź 2013 19:55
Auto: Accord VI 1999
silnik: 3.0
Lokalizacja: SG

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: ViolaiGreg »

Nie dałem się naciągnąć, ostatnia regulacja zawórów odbyła się 70000km temu, więc i uszczelki nie były pierwszej młodości, teraz mam spokój na dłuższy czas 8-) . Zawory były ustawione za ciasno. Ostatnio zgasł i CHECK i nie chce się zapalić :mrgreen: - to dlatego, że nowy zawór już czeka :lol:

Dzisiaj doszły też nowe koszty:

Olej Valvoline MaxLife 5W40 6l - 170 pln
Filtr paliwa MANN WK 611/6 - 80 pln
Filtr oleju MANN W610/6 - 36 pln
Filtr powietrza Filtron AP 102/2 - 33 pln

:geek:
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: slepak »

hahah i jak u Ciebie odczucia z jazy po regulacji zaworów?:) Bo ja mam wrażenie że "góra" obrotomierza jest mocniejsza.
I na poważnie Ci się check nie pali?:> To jak co odkupię od Ciebie zawór :P :P Chyba że po odłączeniu aku nie chce się zapalić :twisted: ale spokojnie jak nie po 50 km się zapali to po 600:D Bynajmniej tak jest u mnie.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: QuicksilveR »

ViolaiGreg pisze: -ATF-DW1 (ASO 0826899901HE): 102/litr, weszło 3,2l
-podkładka korka (ASO 9410914000): 5
Czy podkładka korka do ASB jest dostępna bez problemu w ASO?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: Trojan »

Raczej tak a jak nie to na drugi dzień normalnie. Haparts tez mają, 20pln chyba kosztuje.
Awatar użytkownika
ViolaiGreg
Posty: 168
Rejestracja: 17 paź 2013 19:55
Auto: Accord VI 1999
silnik: 3.0
Lokalizacja: SG

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: ViolaiGreg »

Ogólnie w całym zakresie obrotów jakby żwawszy się zrobił :D . Check i tak pewnie się prędzej czy później zapali :lol: , więc zawór i tak wymieniam; podkładka korka w moim ASO dostępna od ręki.

Proszę Państwa, minęło grubo ponad pół roku i 10 000km i check się nie pali - tak więc wymiana zaworu EVAP pomogła :mrgreen:
Bojar
Posty: 37
Rejestracja: 07 sie 2015 10:10
Auto: Accord V CE
silnik: 1.8

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: Bojar »

Panowie, czytam czytam i coraz bardziej jestem przekonany na V6 8-)

Chce zmienić swojego accorda gdzieś w okolicy października i teraz 2 pytania:

Jak z OC? bo patrząc po kalkulatorach wychodzi różnie(22 lata, 0%zniżek) i wychodzi od 2600 do nawet 8000 za OC :oops: Wiem że w mojej sytuacji lepiej będzie zabrać kogoś z rodzinki do spółki ale ile wychodzi tak średnio za V6 a ile za zwykłe 2.0? :)

Druga sprawa to cudowna skrzynia... Jestem w stanie kupić fajne zadbane autko ale z padniętą skrzynią i dołożyć do jej remontu... tylko pojawia się pytanie czy w Polsce w ogóle ktoś to dobrze ogarnia... Licze że skrzynia wyjdzie maks 5-7 tys wiec jestem w stanie to przeżyć bo na auto planuje wydać w sumie koło 16-18 tysięcy....


No i jeszcze jak ze spalaniem Vki, bo różnie piszą... głównie chodzi mi o trase koło 130-140km/h bo jazde w mieście to trzeba liczyć bardziej w litrach na godzine a nie przebiegu ;)

No i jak z lpg, bo to dla mnie ostatnimi czasy podstawa... Mam swojego gazownika, ale jak znam życie to minimum koło 3500-4500 za taki silnik trzeba liczyć ;(
Awatar użytkownika
farmi
Posty: 274
Rejestracja: 18 mar 2015 06:05
Auto: CG4 01 AT
silnik: F20B7
Lokalizacja: Polska

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: farmi »

najlepiej kup w niemczech coś drogo, z idealną, dobrą skrzynią i kasę przeznacz na jej serwis zawczasu - a nie dopiero jak padnie. na padniętą skrzynię żaden mechanik nie da gwarancji. lepiej zawczasu ją otworzyć i powymieniać tarcze, filtr, zalać nowym olejem
ODPOWIEDZ