Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accord Canada 2.2VTEC - warto??

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 5gen
GPablo
Posty: 2
Rejestracja: 19 maja 2014 15:57
Auto: Accord EX
silnik: 2.2 VTEC

Accord Canada 2.2VTEC - warto??

Post autor: GPablo »

Raz jeszcze cześć wszystkim :)
Trafiłem takie oto ogłoszenie z Accordem sedan 2.2VTEC ze skrzynią manualną :)
Od zawsze interesowały mnie auta rzadkie na drodze, stąd też podoba mi się również ten Accord.
Nie wiem jednak w jakich kwotach cenowych prezentują się na rynku i czy ta kwota nie jest za niska. Z częściami raczej problemów nie ma, bo tych Accordów troszkę jeździ (większość w Coupe).

Czy mógłbym prosić o każde cenne opisie o tym aucie, może ktoś je zna, oglądał lub cokolwiek
może o nim powiedzieć :) Niżej link do ogłoszenia :)
Z góry dzięki za pomoc :)

http://olx.pl/oferta/honda-accord-canad ... 3fb42e5309
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Accord Canada 2.2VTEC - warto??

Post autor: slepak »

Cena jest taka jaka ustalil sprzedajacy. Kazde auto trzeba obejrzec. Moze ktos bedzie mial blisko i samochod zobaczy.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Accord Canada 2.2VTEC - warto??

Post autor: Prywo »

tak na pierwszy rzut oka:
wydaje mi się że jest ruda na nadkolach tył i myślę że drzwi od spodu też ruda atakuje
siedzenia popękane, kiera styrana, i na 100000000000000000000% nie ma takiego przebiegu, 750 km miesięcznie robił :lol: :lol: :lol: w takim stanie środek, to chyba właściciele mieli wszystko wyszywane papierem ściernym i ćwiekami, mój ATR ma tyle ale wygląda jak nowy, mój były Accord z 1990r, miał nalatane 370 tyś i dalej nabija kilometry, teraz ma z 400 tyś, i w środku zdecydowanie lepiej wygląda.
Lewarek ścięty, dodatkowe głośniki w drzwiach przednich, więc emeryt tym nie jeździł, co by wykluczało przebieg.
pod maską brakuje mocowania akumulatora, jakaś kombinacja w obudowie filtra powietrza, wydaje mi się że lampy nie posiadają górnych uchwytów, jakieś dziwne druty na przednim pasie.

co jak co ale auto jest dosyć zmęczone

zobacz jak wygląda zadbane auto z przelotem 236 tyś
http://allegro.pl/piekna-honda-accord-c ... 07971.html

może taka
http://otomoto.pl/honda-accord-C16727113.html
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
Danieljs
Posty: 54
Rejestracja: 24 wrz 2013 14:29
Auto: CD7
silnik: F22B5
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Re: Accord Canada 2.2VTEC - warto??

Post autor: Danieljs »

Na siedzisku kierowcy jest jakiś pokrowiec czy szmata, więc pewnie gąbka już wyłaziła po całości. Pod maską oprócz tego co napisał Prywo jest jakaś butelka, która udaje zbiorniczek wyrównawczy, min. obudowy bezpieczników i plastik przy rurze dolotowej pomalowane szrebnym szprajem. Przewody pewnie idą do halogenów, z rurkami od klimy jest chyba coś nie tak, wątpię żeby vtec miał inne niż non-vtec, coś mogło być grane z tyłem, przeciwmgielne i obrysy w jednym zderzaku to zazwyczaj za dużo szczęścia. Na koniec moje ulubione w postaci ściery pod maską :geek:
edit
Ta bordowa wisi na allegro już kilka mieśięcy jak nie ok. roku więc trzeba ze wzmożoną czujnością podejść.
Pozdrawiam,
Danieljs/Ogarzysta
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Accord Canada 2.2VTEC - warto??

Post autor: fotografiks »

Strasznie zaniedbane ...

Przód jakiś jakby za nowy w stosunku do tyłu, który już bardziej wygląda na swoj wiek;) - z przodu kierunki w zderzaku i boczne obrysowe lampy błyszczą się jak ... - może miał jakieś cmoknięcie z przodu i stąd ten nowy komplet...oraz inne braki mocowań...

Z środku zaniedbany i zciorany + te zabiegi tuningowe i audiofilskie o których wspominał Prywo...
A te 180 hmm to pewnie miał jeszcze jak jeździł w Kanadzie...;)

W sumie najwazniejsze jak motor sie spisuje... i jak to wyglada ogolnie mechanicznie... bo srodek ogarniesz małymi kosztami... takze solidnie musisz przetrzepać na go na stacji diag. oraz oblookać co tam pod spodem drzemie.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
ODPOWIEDZ