Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 7gen
neon
Posty: 16
Rejestracja: 12 wrz 2016 20:29
Auto: Accord 98-02
silnik: F20B6

Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Post autor: neon »

Jako, że nieszczęśliwym wypadkiem skasowałem swoje VI Coupe :( zastanawiam się nad nowszą wersją czyli VII.
Pojawia się u mnie parę pytań w związku z tym autem:
1. Jak ma się sprawa ze skrzynią automatyczną w tym modelu? nadal jest taka delikatna?
2. Jak wygląda sprawa regulacji luzu zaworowego? (nie miałem J30xx jeszcze :) )
3. Z tego co widzę po aukcjach silniki 2.4 mają różnie opisane moce to jest 190km czy ~160km ?
4. Jest opcja aby zmienić jednostki na panelu klimy(z F na C)?
5. Części zawieszenia, przeniesienia napędu oraz układu hamulcowego dostępne u nas i/lub zamienne z EU?
Tyle pytań na tę chwilę, nie wiem czy to tak na prawdę dobry dział :)
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 776
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Post autor: wysio »

A nie lepiej Acure TL? Może wygląd już miesza się z innymi samochodami, choć VII gen coupe też urodą nie grzeszy, ale przynajmniej daje wiele radości z jazdy. Tyle, że mało ekonomiczne rozwiązanie dla kogoś, kto używa samochodu codziennie.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
farmi
Posty: 274
Rejestracja: 18 mar 2015 06:05
Auto: CG4 01 AT
silnik: F20B7
Lokalizacja: Polska

Re: Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Post autor: farmi »

ja osobiście bym nie kupował vii. droższa, bardzo brzydka i toporna wewnątrz, brzydsza z zewnątrz i... części chyba jeszcze mniej : ) ogólnie pod każdym względem wygląda starzej od wystylizowanej vi :)
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Post autor: figo »

7 gen wygląda nowocześniej wewnątrz jak i zewnątrz, w porównaniu do 6 gena widać że to już inny świat.
Po obniżeniu, przy dobrej feldze, dodać kilka zmian i z pakietem HFP auto robi kolosalne wrażenie.

Przejrzyj forum http://www.v6performance.net/forums/7th ... d-672.html" onclick="window.open(this.href);return false; i zobacz co hamerykańce robią z 7 genem to nie będziesz się zastanawiał ani minuty. :)

Dla przykładu Obrazek
HR
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 776
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Post autor: wysio »

Jak ładny kolor i ładny pakiet dokładek, to wygląda fajnie. Ale goła już wrażenia nie robi. A w środku to wiadomo, że bardziej nowoczesna.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Post autor: slepak »

neon pisze:Jako, że nieszczęśliwym wypadkiem skasowałem swoje VI Coupe :( zastanawiam się nad nowszą wersją czyli VII.
Pojawia się u mnie parę pytań w związku z tym autem:
1. Jak ma się sprawa ze skrzynią automatyczną w tym modelu? nadal jest taka delikatna?
2. Jak wygląda sprawa regulacji luzu zaworowego? (nie miałem J30xx jeszcze :) )
3. Z tego co widzę po aukcjach silniki 2.4 mają różnie opisane moce to jest 190km czy ~160km ?
4. Jest opcja aby zmienić jednostki na panelu klimy(z F na C)?
5. Części zawieszenia, przeniesienia napędu oraz układu hamulcowego dostępne u nas i/lub zamienne z EU?
Tyle pytań na tę chwilę, nie wiem czy to tak na prawdę dobry dział :)

1-skrzynia 5 biegowa, zdecydowanie trwalsza oraz szybsza konstrukcja niż w VI genie.
2- Perzy K serii jest to co 50 tyś kilometrów. W przypadku j30 trzymał bym się podobnej wartości, wiadomo przy LPG skrócił bym znacząco ten przebieg.
3- Różnice w mocach są spowodowane właśnie różnicami kraju pochodzenia.
Na USA w VII genie było k24 o mocy 160 lub 166 ps(po liftingu)
4-Może się uda HDSem, jak nie to panel klimy pasuję od wersji EU z całym radiem. Ceny od 100 do 600 zł w zależności czy standartowe radio, PSS, czy navi.
5-Wymienione części pasują od Eu wersji.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
farmi
Posty: 274
Rejestracja: 18 mar 2015 06:05
Auto: CG4 01 AT
silnik: F20B7
Lokalizacja: Polska

Re: Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Post autor: farmi »

przegladałem już dawno 7 geny i nijak się nie mogę do nich przekonać. linia boczna jest strasznie toporna i garbata : ) nie umywa się do VI. O ile można dyskutować o liniach nadwozia, to środek 7 gena jest strasznie toporny i archaiczny, nijak nie umywa się do VI, gdzie wszystko leży jak w statku kosmicznym : ) oczywiście kiere tzreba zmienić i parę pierdołek. a VII i gen coupe to taki środek VII euro :? do coupe musi być fajny środek i już. tak ja myślę ;)
Ostatnio zmieniony 23 lut 2018 18:18 przez farmi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Post autor: slepak »

VII w coupe owszem nie grzeszy urodą.
Za to środek w VII jest zdecydowanie ładniejszy od VI gena w qp.
Czuć w VI już upływ czasu, suwakowa regulacja wysokości reflektorów, wielkie przyciski na desce itp rzeczy, a na bezpieczeństwie kończąc. Przypomnę że VI genowi mija właśnie 20 lat.
Każde auto z jakimś tam pakietem stylistycznym wygląda lepiej niż fabryka.
Gdyby VI nie upływało lat, to czemu tak wielu montuje kierownice z VII?:) Przecież VII jest tak "toporna" i tutaj też mogę założyć kierownicę sobie z ufo czy VIII:) Taki sam tok myślenia.

Szkoda że tylko zamiast odpowiedzieć na zadanie pytania przez autora tematu, analizowany jest wygląd VII w qp.
Koledze widoczniej się podoba VII qp i chce sobie kupić i tyle. Jeden woli blondynki, jeden brunetki itd.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Chmura
Posty: 194
Rejestracja: 17 lis 2013 19:37
Auto: CG1
silnik: J30A1
Lokalizacja: Myszków

Re: Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Post autor: Chmura »

Ja mam jeszcze pytanie odnośnie punktu "5" czy na zawieszenie jest to samo? Gdzieś szperając w katalogu tein-a za gwintem zestawny dla wersji usa i euro miały zupełnie inne numery
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: Parę pytań przej podjęciem decyzji o zakupie Coupe VII

Post autor: Lebow »

A były siódemki EU....chyba chodzi o to że te produkowane w stanach na rynek usa mają to samo pod podłogą co na europę....
ODPOWIEDZ