Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

2007 Honda Accord 2.4 CM5 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Pokaż nam swojego USDM Accorda 7gen!
JulekCG4
Posty: 160
Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Topólka

Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: JulekCG4 »

Spoko, dzięki za info, ale przypomniało mi się, że nie mam złącza OBD :(
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: slepak »

Gratuluję XXX roboty włożonej i "cierpliwości"



To jaką aplikację używasz do tego elm?
Pozdrawiam.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2091
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: QuicksilveR »

slepak pisze: To jaką aplikację używasz do tego elm?
Pozdrawiam.
Na ekranie widać, że Car Scanner. Też tego używam w telefonie, ale zastanawiam się nad SDPROG, bo podobno zdecydowanie lepszy, zwłaszcza w wersji komercyjnej.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: slepak »

Faktycznie, patrzyłem na telefonie i nic nie widziałem :P

https://apk4free.net/?s=obd" onclick="window.open(this.href);return false;

Trzymaj, tu trochę apek znajdziesz.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

Jak byłem w sierpniu na przeglądzie to diagnosta wspominał, że powoli trzeba się szykować do wymiany klocków z przodu. Mogłem zrobić to jednak szybciej, bo jak widać na załączonym obrazku klocki z prawego koła zdarte prawie do blachy.
stare.jpg
Zdążyłem w ostatniej chwili, ale co dziwne, bardziej zużył się klocek zewnętrzny niż wewnętrzny.

Z tą wymianą to zeszło mi tyle, bo nie mogłem się zdecydować czy zmieniać hamulce na 300 mm czy jeszcze pozostać przy tym co jest. Doszedłem do wniosku, że całkiem nieźle się teraz te hamulce sprawują po założeniu tarcz z tyłu. Mikody nacinane i nawiercane są jeszcze dość grube i szkoda ich wyrzucać, dlatego postanowiłem ostatecznie poszukać nowych klocków na przód. Tak w sumie przez przypadek natrafiłem na oryginalne klocki Honda. A, że były w bardzo, ale to bardzo atrakcyjnej cenie, to nie zastanawiałem się ani sekundy.
nowe.jpg
Ciekawe ile km na nich przejadę?

A jak to u was wygląda? Ile km robicie i na jakich klockach?
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

Mała aktualizacja informacji. 30.11.2019

Hamulce działają OK. "Niestety" klocki Honda są dużo twardsze i trwalsze od poprzednich, więc pomimo niewielkiego przebiegu tarcze Mikoda zaczynają się widocznie zużywać. Do tego stopnia (mam takie przeczucie), że te klocki nie będą miały okazji się zużyć w tym setupie. Co utwierdza mnie w przekonaniu, że kolejny zestaw będzie o rozmiarze 300mm (jak już kilka razy wspominałem).

Kolejna sprawa odnosi się do tylnego zawieszenia i sanek które zmieniałem. Gumy, które dorobiłem, okazały się nietrwałe z powodu zbyt twardej mieszanki i najzwyczajniej się uklepały. Zaczęło to powodować nieprzyjemne metaliczne stuki dochodzące z tyłu auta. Ponieważ dokupienie zamienników było niemożliwe, udałem się do ASO na wycenę. Za komplet gum o wartości 15$ chcieli ponad 300zł, a czas oczekiwania określili na ponad miesiąc. Zrezygnowałem i przy pomocy kolegi importowałem je z USA w tydzień za 50$ (gumy + transport po USA + transport do Polski priorytetem).
mail.jpg
Samoróbka vs. oryginał. Ten biały osad na nowej gumie to jakiś rodzaj wosku, pewnie aby guma się nie zestarzała i nie straciła swoich właściwości. Już na miejscu, ale jeszcze nie dokręcona.
OK.jpg
13.12.2019
Pamiętacie wcześniejszą historię o pozyskiwaniu brakującej (dość mało popularnej) felgi? Cały komplet czekał na zimę. Jakiś czas temu doczekał się odświeżenia, a konkretnie, poddałem je lekkiej polerce we własnym zakresie. Większych zadrapań czy rys to nie usunęło, ale tych drobnych się pozbyłem. Teraz prezentują się o wiele lepiej, bo nabrały blasku.
Udało mi się sprzedać amerykańskie alufelgi. Musiałem sporo opuścić cenę, bo mocno zaczęło się utleniać aluminium i farba strasznie się łuszczyła. Miałem je regenerować, ale doszedłem do wniosku, że jak mam je sprzedawać to nie ma to sensu. Sprzedałem je razem z oponami zimowymi. Dołożyłem kilka stówek i kupiłem komplet nowych opon Dunlop Winter Sport 5. Cały zestaw wylądował jako setup zimowy na aucie. A prezentuje się to tak.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

07.01.2020:

Kolejne 6000 mil przejechane, więc nadszedł czas wymiany oleju. Zestaw ten sam co ostatnio.
wymiana.jpg
Od ostatniej regulacji zaworów minęło 30 tys. km. Silnik zaczął wyraźnie głośniej pracować, dlatego postanowiłem wykonać kolejną regulację.
regulacja 2020.jpg
Teraz jest zdecydowanie ciszej.



17.01.2020:

W końcu dotarła paczka z USA. Myślałem, że będzie prezent pod choinkę, ale się nie udało. Lepiej późno niż wcale.
reflektor.jpg
Awatar użytkownika
Edi
Moderator
Posty: 1395
Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Kraków

Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Edi »

Najważniejsze, że dotarł :).
Ile taka przyjemność kosztowała ?
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

Edi pisze:Ile taka przyjemność kosztowała ?
Niewiele ponad 100$ z kosztami przesyłki. Szczęśliwie nie zostały po drodze naliczone żadne dodatkowe opłaty. 8-) W mojej opinii to dobrze wydane pieniądze i auto prezentuje się dużo lepiej. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że odmłodniało.

Montaż w sobotnią noc poszedł całkiem sprawnie, bez komplikacji.
w połowie drogi.jpg
Niestety wiadomo, że to nie jest OEM i nie udało się tak idealnie spasować. Tragedii też nie ma, szczelinki widać dopiero z bliska.
Dzisiejszego zamglonego dnia prezentuje się to tak.
przód.jpg
profil1.jpg
profil2.jpg
włączone.jpg
JulekCG4
Posty: 160
Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Topólka

Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: JulekCG4 »

Super te lampy, w sumie to śmieszna cena skoro nie wiele ponad 100$ ;)
ODPOWIEDZ