Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Pokaż nam swojego USDM Accorda 7gen!
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Post autor: krisss111 »

3" to pod turbo... żeby nie miało problemów z "wypróżnieniem: ;-) a tutaj, żeby nie przesadzić, bo za małe ciśnienie w wydechu nie koniecznie może być pożądane
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
hemicuda
Posty: 212
Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
Auto: Accord Coupe 2006
silnik: j30a4 + mt
Lokalizacja: SL

Re: Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Post autor: hemicuda »

juz mu pisałem w privie, że 3 cale to za duzo nawet na 3 litry.. hamburgery zaczynaja od 2,75 ale i tak rzadko , pierw PCD, potem j-pipe zazwyczaj juz 2,5i potem 2,25..a 3` to do supry turbo nie kombinuj :)
yotomeczek86
Posty: 77
Rejestracja: 10 lis 2015 21:54
Auto: Accord VII
silnik: K24A4

Re: Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Post autor: yotomeczek86 »

2,5 cala też spokojnie do softa styknie ;) W moim przypadku :D Muszę podskoczyć do kolesia co handluje magnaflow i go popytać trochę.. Chcę aby to nie było ryczące wiadro, bo nie o to mi chodzi... Coś na wyższych może być głośniej, ale do normalnej jazdy wolałbym ciszę :)
Awatar użytkownika
ramzes
Posty: 67
Rejestracja: 15 lip 2016 20:48
Auto: Accord Coupe
silnik: V6 3.0 6MT
Lokalizacja: Wybrzeże

Re: Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Post autor: ramzes »

Do turbo ogólnie są chyba.. mniejsze wymagania dla wydechu niż dla N/A?

Popytaj, jeśli coś dobrego zaproponuje to może dołożę coś od siebie :)

Aha, 2.5" jest spoko, tylko pytanie, czy przed tłumikami końcowymi (za tym rozgałęzieniem u góry) nie powinno być mniej, np. 2.25?

Obrazek
Awatar użytkownika
hemicuda
Posty: 212
Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
Auto: Accord Coupe 2006
silnik: j30a4 + mt
Lokalizacja: SL

Re: Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Post autor: hemicuda »

większość dedyków są 2,5..jak to
http://www.erzperformance.com/TSUDO-03- ... 0-9367.htm

a nie ktorzy żeby było ciut ciszej 2 ostatnie puchy montowali sobie 2`25 ale nie umiem znależć czy same puszki czy razem z tym Y `rozwidleniem` ale rozumując po chłopsku to juz od `y` bo z jednej rurkje robią sie dwie ;)

A jeszcze lepiej popytac sie jakiegos tjunera w polsce ;) napewno robili jakies 3.0 samochodziki a mocowo prawie zbliżone to wszystko..prawie ;)

Imo jak będzie hajc ja tylko PCD i j-pipe <- tu są 2 opcje w sumie RV6 i XRL8 różniły się chyba coś na zasadzie kolektora 4-1 i 4-2-1 inaczej przechodził moment obrotowy i moc - niżej wyżej..nieznacznie ale cos tam jednak

a tłumiki będe brał sprawdzone m-techy oem look ;)

tu dzwięk wg mnie ładny ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Cn1Z4nAa4PI
Awatar użytkownika
ramzes
Posty: 67
Rejestracja: 15 lip 2016 20:48
Auto: Accord Coupe
silnik: V6 3.0 6MT
Lokalizacja: Wybrzeże

Re: Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Post autor: ramzes »

"Single 2.5" piping splits into dual 2.5" pipes with a smooth Y-pipe joint"

Czyli w tym przypadku, który podlinkowałeś jest 2.5" -> 2x 2.5", czy to dobrze to właśnie podobno nie, bo pytałem o to DjHammera na CKPL i bym jednak za tym, żeby za rozdzieleniem było wężej.

Co do Mtech to widziałem, jeździłem i jest spoko, tylko kogo nie pytam, to cena jest taka sama lub większa od Magnaflow. Wybór dla mnie jest wtedy oczywisty :) ...
Awatar użytkownika
hemicuda
Posty: 212
Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
Auto: Accord Coupe 2006
silnik: j30a4 + mt
Lokalizacja: SL

Re: Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Post autor: hemicuda »

to dedyk..więc.niemam pojęcia..ale ja jak będe robił nowe orurowanie to na pewno zwęże za `Y` i albo setup na :3 tłumiki = komorowy-y-2*przelot
lub tylko 2 komorowe na tyle..w civie miałem komorowy i przelotowy powiększony i było ładnie ;) do 4 w miare a powyzej dobrze ale nie za głosno..raczej w kabinie głośniej..
Awatar użytkownika
ramzes
Posty: 67
Rejestracja: 15 lip 2016 20:48
Auto: Accord Coupe
silnik: V6 3.0 6MT
Lokalizacja: Wybrzeże

Re: Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Post autor: ramzes »

Taki tam filmik, chyba trochę za szybko zmieniałem biegi, ale jak na jazdę jedną ręką chyba i tak jest spoko :)
https://www.youtube.com/watch?v=GcdBf6iQVOk
Awatar użytkownika
hemicuda
Posty: 212
Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
Auto: Accord Coupe 2006
silnik: j30a4 + mt
Lokalizacja: SL

Re: Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Post autor: hemicuda »

Wporzo jest ;) ja targam zawsze, że na 2-gim miele opone ;) reanimuje y-tub i juz dodaje pare filmow jakis ;)
Awatar użytkownika
ramzes
Posty: 67
Rejestracja: 15 lip 2016 20:48
Auto: Accord Coupe
silnik: V6 3.0 6MT
Lokalizacja: Wybrzeże

Re: Accord Coupe 3.0L V6 manual (CM8)

Post autor: ramzes »

Dzisiaj proponuję mały tutorial 8-)

Jedną z usterek u mnie był (pozorny) brak tempomatu - kontrolka od razu gasła. Po jakimś czasie odkryłem, że przytrzymując przycisk Cruise i cały czas go trzymając można uruchomić tempomat, a więc jasne było, że winne są przełączniki.

Zacząłem więc od rozbiórki tego dynksa z przyciskami. Dwie dziwne śrubki są z tyłu kierownicy (zostają na swoim miejscu). Trochę kombinowania i można wyciągnąć ten element:

Obrazek

Po rozebraniu tego elementu widać coś takiego. Oczywiście.. kostkę można odpiąć nie kombinować jak dureń przy kierze, ale..

Obrazek

Pod szarym plastikiem jest płytka drukowana, to mnie nie interesuje. Interesuje mnie klikacz, którego brakuje na zdjęciu poniżej (powinien być w czerwonej ramce):

Obrazek

Okazuje się, że jest on po prostu uszkodzony. Podobno jest to jakiś uniwersalny element i można go dostać w elektrycznym, ale od czego są auto-szroty? Z prawej stary, uszkodzony klikacz, z lewej "nowy"-działający:

Obrazek

Wystarczy zamienić miejscami to badziewie i gotowe. 10 minut na parkingu i tempomat znowu działa:

Obrazek
ODPOWIEDZ