Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Pokaż nam swojego USDM Accorda 7gen!
Awatar użytkownika
buksiu
Posty: 212
Rejestracja: 19 mar 2014 00:29
Auto: Coupe 98-02
silnik: 2
Lokalizacja: Będzin

Re: Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Post autor: buksiu »

Drugie pytanie, przymierzam się do wymiany rozrządu, czy w grę wchodzi zestaw tylko z ASO czy można włożyć inny, gadałam z jednym sprzedawcą z allegro i polecił mi jeden zestaw, ale nie wiem czy w to wchodzić, wrzucam link tego co mi dobrał gość

http://allegro.pl/rozrzad-honda-odyssey ... 41210.html[/quote]
Ja do wymiany rozrządu przymierzam się już od około 3 miesięcy, ponieważ nie wiem czy poprzedni właściciel w ogóle go wymieniał. Przymierzam się również do wymiany filtra powietrza, paliwa i kabinowego bo patrząc z perspektywy czasu jak gość dbał o auto a raczej jego żona bo ona nią jeździła ( skóra, lakier itd. ) to wątpię żeby coś w tym temacie działał :( . Ciągle brak jest czasu aby przyjrzeć się bliżej tematowi ale coś tam już w tej sprawie działałem. Ja bardziej rozważam zakup rozrządu OEM, ponieważ chcę go wymienić w ASO JKK bo Autokopexu już nie ma. Przy okazji chcę od razu wyregulować zawory bo gdzieś od września nagle wzrosło mi spalanie do nawet 13l – 13,5l ( nie wiem czy tu przypadkiem gościu przed sprzedażą coś z tym nie kombinował, bo jak ją kupowałem to spalanie pokazywało poniżej 10l ). Ale wróćmy do tematu. Cena za całość robocizny nie jest zbytnio wygórowana jak na ASO. Kiedyś jak się pytałem w ASO Autokopex o koszt samej robocizny to gościu mi powiedział, że jeżeli dostarczę im części nie OEM to nie biorą odpowiedzialności jak się coś stanie. Dlatego chcę uniknąć takiej sytuacji i rozważam właśnie kupno rozrządu OEM ale nie w ASO bo pomimo dostępności części od ręki cena zwala z nóg. Koszt kompletnego rozrządu bez uszczelek, które też nie są tanie wynosi prawie 2300 zł a robocizna ( wymiana rozrządu wraz z regulacją zaworów ) 1200 - 1500 zł. w zależności czy będzie konieczność demontażu sprężarki klimatyzacji czy też nie. Jeszcze poinformował mnie, że gdybym robił to w innym warsztacie i zaszłaby konieczność demontażu tej sprężarki to trzeba uważać aby nie zalewać jej innym olejem bo ją szlag trafi. W Autokopexie dostałem wycenę poszczególnych elementów rozrządu wraz z numerami katalogowymi. Niestety w ASO JKK jak się orientowałem odnośnie kosztów poszczególnych filtrów i poprosiłem o podanie numerów katalogowych to nie chcieli mi ich podać tłumacząc się, że Honda wydała odgórnie zakaz ich podawania :evil: . Ale za to robociznę wycenili taniej bo na 900 zł. Jeżeli chodzi o zamienniki to z tego co się orientowałem koszt wynosi około 1500 zł. Mam spisane ceny jak i producenta poszczególnych elementów. Jeżeli chcesz to mogę Ci je później podać, ponieważ teraz klepię te wypociny w pracy ale przynajmniej czas mi szybciej leci :) . Kontaktowałem się również z jednym gościem z Będzina, który zajmuje się sprowadzaniem części do naszych aut prosto z USA ale koszt rozrządu OEM wychodził prawie tyle samo co w ASO. Pozytywnie zaskoczyła mnie tylko jedna rzecz, czas oczekiwania to max. 3-4 dni. Myślę, że o niczym nie zapomniałem, ale gdybym jednak coś sobie jeszcze przypomniał to później jeszcze dopiszę.
Spróbuj może skontaktować się z poprzednim właścicielem bo może wymieniał rozrząd i będzie wstanie podać jakieś namiary na części.

A jak tam, udało Ci się ogarnąć temat z szybkami?
buksiu - QP '00 2L
danielo333
Posty: 43
Rejestracja: 18 lut 2015 21:40
Auto: VII 2004 CM6
silnik: 3.0

Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Post autor: danielo333 »

Ludzie nie kupujcie OEM bo to się nie kalkuluje. Rozrząd wymieniałem sam w garażu i nie trzeba było demontować żadnej pompy wspomagania, żadnej sprężarki klimy.
Buksiu pojechałeś do ludzi którzy nie maja pojęcia na temat tego samochodu i chcieli Cie naciąć na koszty.
Jeżeli chcesz mieć czesci oryginału to zapraszam na stronę http://www.hondapartsnow.com tam wpisujesz VIN i masz wszystkie numery OEM.
Jeżeli chodzi o koszt regulacji zaworów to powinien wynosić od 150-250 zł, tyle kosztuje w Warszawie.
Cały manual jak działać z naszymi samochodami jest w internecie i opisuje dokładnie co odkręcić i z jakim momentem.

Wysłane z NOKIA 5110
yotomeczek86
Posty: 77
Rejestracja: 10 lis 2015 21:54
Auto: Accord VII
silnik: K24A4

Re: Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Post autor: yotomeczek86 »

Ty chyba nie wiesz jakim wyzwaniem jest regulacja zaworów w V6 ;) ? Jest mega przegwizdane...dostęp kiepski, no i roboty z tym mało nie ma.

Strona Hondapartsnow, polecam... będę zakupy robić do swojej V6.... Stan konta mnie mocno zaboli przez to, ale w Haparts cena tego co chce 1500 lekko, zamawiając ze stronki 738zł... także ten

Co do rozrządu, jest spoko - tylko aby był GMB a nie Magnetti Marelli, bo to szajs. W oem się niema co pchać, bo to jest worek kasy
Awatar użytkownika
buksiu
Posty: 212
Rejestracja: 19 mar 2014 00:29
Auto: Coupe 98-02
silnik: 2
Lokalizacja: Będzin

Re: Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Post autor: buksiu »

danielo333 pisze:Ludzie nie kupujcie OEM bo to się nie kalkuluje. Rozrząd wymieniałem sam w garażu i nie trzeba było demontować żadnej pompy wspomagania, żadnej sprężarki klimy.
Buksiu pojechałeś do ludzi którzy nie maja pojęcia na temat tego samochodu i chcieli Cie naciąć na koszty.
Jeżeli chcesz mieć czesci oryginału to zapraszam na stronę http://www.hondapartsnow.com tam wpisujesz VIN i masz wszystkie numery OEM.
Jeżeli chodzi o koszt regulacji zaworów to powinien wynosić od 150-250 zł, tyle kosztuje w Warszawie.
Cały manual jak działać z naszymi samochodami jest w internecie i opisuje dokładnie co odkręcić i z jakim momentem.

Wysłane z NOKIA 5110

Nie ma opcji żebym sam sobie wymienił rozrząd lub wyregulował zawory nawet mając wszystko wypisane krok po kroku jak i co zrobić :( . Po pierwsze nie mam tego gdzie zrobić, nie mam odpowiednich narzędzi ani czasu. Po drugie bałbym się, że coś mogę spierniczyć jak będę sam przy tym grzebał. Nigdy nic z mechaniki ani elektryki nie robiłem przy samochodach. Z braku wiedzy i doświadczenia zawsze musiałem być skazany na mechaników co niestety mocno bije mnie po kieszeni.
Nie rozumiem dlaczego uważasz, że chcieli mnie naciągnąć na koszty. Przecież napisałem, że koszty mogą wzrosnąć jeżeli będzie konieczność demontażu sprężarki. Nie zaglądali pod maskę, więc nie byli pewni czy obejdzie się bez demontażu sprężarki czy też nie. Widocznie w niektórych modelach jest konieczność demontażu sprężarki dlatego zapobiegawczo woleli uprzedzić. Ponadto nie mają do czynienia na co dzień z modelami z USA. Jeżeli chodzi o koszt, który podałem to przecież napisałem, że obejmuje on wymianę rozrządu wraz z regulacją zaworów a nie dotyczył on tylko samej regulacji zaworów. Pewnie w zwykłym warsztacie zrobi się taniej ale tak jak pisałem, że jak na ASO to nie uważam aby koszt był wygórowany. A jeżeli mechanicy w ASO nie mają pojęcia to już nie wiem gdzie trzeba się udać. Dzięki za linka do numerów OEM :D .
buksiu - QP '00 2L
danielo333
Posty: 43
Rejestracja: 18 lut 2015 21:40
Auto: VII 2004 CM6
silnik: 3.0

Re: Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Post autor: danielo333 »

Wymiana rozrządu w tym samochodzie wynosi max 400zł + max 300zł za regulacje zaworów.


Wysłane z NOKIA 5110
Margo5
Posty: 24
Rejestracja: 20 lis 2016 18:41
Auto: CM6 EX V6
silnik: 3.0 V6 Vtec
Lokalizacja: Katowice

Re: Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Post autor: Margo5 »

buksiu pisze:A jak tam, udało Ci się ogarnąć temat z szybkami?



niestety nie działają dalej :D

co do rozrządu ja wiem, że jest do wymiany, poprzedni prowadził książkę serwisową od 2009 roku, wiem kiedy rożrząd był robiony i przy jakim przebiegu i czy z okresy czy z przebiegu już czas najwyższy, on wtedy robił w ASO, no nic chyba się skuszę na ten zestaw z linka mojego.

A regulacja zaworów u mnie była niedawno więc to mi odpada
danielo333
Posty: 43
Rejestracja: 18 lut 2015 21:40
Auto: VII 2004 CM6
silnik: 3.0

Re: Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Post autor: danielo333 »

Bierz ten rozrząd z linka bo mam ten sam od tych samych ludzi. Pompa wody GMB.


Wysłane z NOKIA 5110
Margo5
Posty: 24
Rejestracja: 20 lis 2016 18:41
Auto: CM6 EX V6
silnik: 3.0 V6 Vtec
Lokalizacja: Katowice

Re: Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Post autor: Margo5 »

No to rozrząd wymieniony, dodatkowo pasek klinowy, bo był w słabym stanie. Wymieniłam też olej w skrzyni biegów, bo chyba nigdy nikt w niej nie wymieniał, czuć różnicę mega przy zmianie biegów. Szyby również naprawione, okazuje się, że za szybę kierowcy odpowiada jeden moduł, a za pozostałe inny i on był winowajcą, moduł ogarnięty i szyby działają.
danielo333
Posty: 43
Rejestracja: 18 lut 2015 21:40
Auto: VII 2004 CM6
silnik: 3.0

Re: Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Post autor: danielo333 »

I który w końcu rozrząd kupiłaś?
Margo5
Posty: 24
Rejestracja: 20 lis 2016 18:41
Auto: CM6 EX V6
silnik: 3.0 V6 Vtec
Lokalizacja: Katowice

Re: Accord CM6 EX, 3.0 V6 Vtec - Margo

Post autor: Margo5 »

no ten z allegro, pompa GMB, jak mówisz, że oki to nie rzucam się na ASO
ODPOWIEDZ