Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

2007 Honda Accord 2.4 CM5 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Pokaż nam swojego USDM Accorda 7gen!
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

slepak pisze:Sprawdzałeś przy okazji wysunięcie napinacza hydraulicznego od rozrządu?
Nie wiedziałem, że jest taka praktyka, aby to sprawdzać. Łańcuch naciskałem to nie był jakiś bardzo luźny, a przynajmniej nie wzbudziło to moich podejrzeń. A masz jakiś link czy podpowiesz jak to sprawdzić? Przy następnej regulacji bym to zrobił.

A co do samej regulacji, to nie wymaga to ani specjalnych zdolności, ani narzędzi. Wystarczy nie mieć dwóch lewych rąk, trochę chęci i odwagi, aby się za to zabrać. A poza tym to wiadomo, jak chcesz mieć coś dobrze zrobione, to zrób to sam ;)
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: slepak »

Niestety temat coraz bardziej popularny na HAKP, trzeba też pamiętać że XXXX auto jest po korekcie itd, jeden olej zmieniał co 10 a inny co 30 tyś lub wcale i ogólnie czy to w k20 czy k24/N22 łańcuchy się rozciągają.... Generalnie na ebay rozrządy do k24 sprzedają się bardzo dobrze:

https://www.ebay.de/itm/GENUINE-HONDA-2 ... SwUKxYeTfQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Do klapki rewizyjnej dostaniesz się od strony prawego koła
Klapka nr. 2 mocowana na 3 śruby
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk=E__1110" onclick="window.open(this.href);return false;

Pod nią napinacz nr 9:
14510-PRB-A01

http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk=E__1100" onclick="window.open(this.href);return false;

Uprzedzając następne pytanie to dopuszczalne wysunięcie napinacza to 13,5mm
Obrazek

Dla świętego spokoju warto to skontrolować, do tego jak już zakładać to tylko OEM, wszystkie FAI i inne wynalazki wytrzymują od 5 do 10 tyś kilometrów...
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

Ooo, dzięki. Na pewno to sprawdzę.

Auto jeszcze u gazownika, ale dotarła nowa paczuszka :mrgreen:
Jak tylko auto wróci biorę się za wymianę płynów.
Załączniki
paczuszka.jpg
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

Auto już śmiga na LPG, a w piątek dotarło chińskie android radio.
Kawałek weekendu poświeciłem i nowe radyjko na miejsce wstawiłem :mrgreen:

Przy montażu był tylko jeden problem z mocowaniami dolnymi, musiałem poszerzyć oryginalne otwory montażowe, bo chińskie zaczepy były węziej niż powinny.
Nie było z tym jednak problemu, bo miejsca na to było wystarczająco dużo. Po tym zabiegu radio wpasowało się idealnie. Wszystkie kostki pasowały, więc cała reszta była Plug&Play.
Był lekki stresik przed pierwszym uruchomieniem, czy wszystko będzie działać jak należy. Tym bardziej, że ja mam jednostrefową klimatyzację, a większość aukcji z tymi radiami oferuje je do wersji z dwustrefowym klimatronikiem. Okazało się to jednak niepotrzebne, bo wszystko działa jak należy, a w opcjach radia można ustawić czy ma się Single A/C czy Dual A/C.
Przy okazji rozebranej deski zamontowałem dwa wyjścia USB w schowku poniżej (kabelek był w zestawie). Dzięki temu można np. z pena odtwarzać muzykę, teledyski czy filmy.
Zrobiłem także dodatkowe podwójne gniazdo USB na tylnej ścianie podłokietnika, aby pasażerowie tylnej kanapy mogli się ładować ;)
Załączniki
1.jpg
4.jpg
5.jpg
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2018 00:02 przez Bartoch, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: KOko »

Noo Ci powiem, że przechodzisz z biedy w luksus :) Sam oglądałem kiedyś te radyjka na youtubie, jak je ludzie wpasowują. Ciągle się zastanawiam czy pasuje mi to, że ten dół okna tabletu wychodzi jak by poza ramy radia, no ale z takim wyświetlaczem raczej inaczej się nie dało.. Poza tym gratulacje, gra to chociaż jako-tako? :D Sam powoli swoją przekonuję do kupna 7 gena, tylko raczej w coupecie, o ile przekonam swoją, że wózek dla dziecka też można wkładać do bagażnika coupety :P
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

Na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach i nie razi to aż tak.
Jeśli chodzi o użytkowanie to jest dobrze. Dźwięk o dziwo lepszy niż ten wysoki model JVC co był włożony. Tak samo radio, dużo lepiej odbiera niż wcześniej wspomniany odtwarzacz. Nawigacja i GPS działa super. Sprzęt jest dość szybki (procesor ośmiordzeniowy Allwinner T8, 2GB RAM DDR3) żadnego zacinania się czy czekania na uruchomienie się aplikacji nie ma. Po połączeniu bluetooth działa jako zestaw głośnomówiący, można dzwonić wpisując numer na ekranie lub wybrać osobę z dostępnej książki telefonicznej ze smartfona. Poza tym jest jak tablet na androidzie (tutaj wersja 8.1) Wystarczy udostępnić wi-fi np. z telefonu i można mieć co się chce. Wystarczy odpowiednia apka i gotowe. Generalnie ogranicza mnie tylko fantazja :mrgreen:

Deska wygląda teraz co najmniej 10 lat młodziej w porównaniu do tego co było.

A co do bagażnika to w coupe pewnie wcale nie jest mniejszy niż w sedanie. Ewentualnie otwór załadunkowy może być mniej praktyczny. W VI gen coupe bagażnik jest duży i wózek z gondolą mieścił mi się bez problemu. W VII zakładam, że jest podobnie.
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: slepak »

To się cieszę ze wszystko działa i jesteś zadowolony.
Widać z EU wersjami są większe problemu niż z USA :)
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

slepak pisze:To się cieszę ze wszystko działa i jesteś zadowolony.
Widać z EU wersjami są większe problemu niż z USA :)
Nie wiem czy te problemy są spowodowane wersją auta czy modelem radia.
Na szczęście u mnie wszystko OK.

Zapomniałem dopisać, że zamontowałem kamerkę cofania. Model dedykowany, montowany zamiast jednej z lampek podświetlenia tablicy.
Załączniki
kamera 2.jpg
kamera 1.jpg
rear view.jpg
JulekCG4
Posty: 160
Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Topólka

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: JulekCG4 »

Temat radia też niedawno u siebie przerabiałem :) parametry mamy podobne tyle ze ja w VI coupe i tak samo jestem zadowolony z ogromu możliwości jakie można mieć dzięki android.
A taki inne pytanie, po co ci 9l oleju do skrzyni będziesz płukał ?
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

JulekCG4 pisze: A taki inne pytanie, po co ci 9l oleju do skrzyni będziesz płukał ?
Tak, robię tzw. flush, ale zrobię to zgodnie z manualem. Trochę poczytałem sobie amerykańskich forów i wolę nie ryzykować z wymianą dynamiczną. Do skrzyni wchodzi 7l oleju. Przy wymianie statycznej wymienia się ok. 3l. Aby wykonać flush wymianę statyczną należy powtórzyć 3x w krótkim odstępie czasu (co kilkadziesiąt kilometrów). Na koniec po ostatniej wymianie należy wymienić też filtr oleju. Dwie wymiany mam już za sobą. Czekam na filtr z Haparts i może dziś lub jutro zakończę tę operację.
ODPOWIEDZ