Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Coupe CM8 HFP

Pokaż nam swojego USDM Accorda 7gen!
Awatar użytkownika
Seeker
Posty: 17
Rejestracja: 27 lis 2020 08:45
Auto: Accord 03-07
silnik: J30A5

Coupe CM8 HFP

Post autor: Seeker »

Honda Accord
ROK: 2004
MODEL: ACCORD COUPE
SILNIK: 3.0 V6, J30A4
MOC: 240 HP
KOLOR NADWOZIA: teoretycznie srebrny.
ŚRODEK: Czarny, z srebrnymi wstawkami
UKŁAD WYDECHOWY: Seria + końcowe tłumiki Ulter
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód swap Accord Type S Europa- 300 mm
Tył seria 260 mm
ZAWIESZENIE:
Seria
Gwint Custom ISC+Maxpeeding rods + camber kity
KOŁA:
Seria 17" Pakietowe HFP
Były Amistad Fiore 19"
Przód 9.5j ET 38 225/35/19
Tył 10.5J ET 33 + opony 235/35/19

BODY-KIT: Honda Factory Performance
CAR AUDIO: Seria Premium Sound System
DODATKI: Światła tył LED
podświetlenie tablicy LED
Zaprogramowany "follow me home"
halogeny xenon

PLANY:
Kupić ponownie nietuzinkowe koło koniecznie 19"
Posadzić auto na gwincie (aktualnie seria, ze względu, że to jedyne auto, a 23.07 rodzi mi się Synek <3, więc trzeba nieco komfortu zyskać )
Odnowić instalację Xenon halogenów
Podłączyć fabryczne radio + konwerter fal Europejskich
Odmalowanie budy w kolor odpowiedni, taki jaki zawsze chciałem mieć
Konserwacja podwozia i ewentualne naprawy.
SWAP HAMULCÓW 320-345 MM NA PRZÓD I 305 MM Z CR-V NA TYŁ
I coś zawsze wyjdzie po drodze.. :)

FOTKI PO KUPNIE - PÓŁ ROKU GENERALNIE NIE ZMIENIŁO SIĘ NIC, POZA OPONAMI :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

FOTKI PO ZAŁOŻONYM GWINCIE, JAKIEJŚ OBRÓBCE, USUNIĘCIU POWIERZCHOWNEJ KOROZJI-- BEZ MALOWANIA NADWOZIA/ELEMENTÓW
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


TUTAJ KILKA FOTEK W TRAKCIE PRAC ITP...
Auto wisiało na sprzedaż, z racji powiększania się rodziny.. Ale.. Za długo chorowałem na 7 generacje, bo jest specyficzna.. jak ja ;)
Stąd też decyzja, że auto odbudujemy, zostanie ze mną długi czas, bo ciężko mi się z nim rozstać. Do usłyszenia niebawem, z autem się dzieje coś cały czas, gdy mam chwilę czasu :)

Pozdro Pany i Panewy ;)

Żeby nie robić OT

Aktualny STAN auta:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Coupe 3.0v6 2004
Automat
Stance/Static
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 1998
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: MuzykGrzes »

"Konwerter fal europejskich" ? Istnieje coś takiego?
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
Seeker
Posty: 17
Rejestracja: 27 lis 2020 08:45
Auto: Accord 03-07
silnik: J30A5

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: Seeker »

Moje radio nie odbiera polskich fal. Wymaga jakiegoś konwertera. Tak mi powiedział znajomy, ja w elektryce jestem zielony :)
Coupe 3.0v6 2004
Automat
Stance/Static
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 1998
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: MuzykGrzes »

Konwerter jest przydatny tylko w wypadku radia z zakresem japońskim czy też "dolnym pasmem - OIRT" żeby mogło odbierać zakres "górny - CCIR" W amerykańskich radiach sprawa jest z goła inna bo te nie odbierają parzystych dziesiętnych częstotliwości czyli np: 91,8 MHz a jedynie nieparzyste czyli 91,7 MHz a następnie 91,9 MHz.
Przestrojenie tego w starszych radiach było łatwiejsze bo opierało się na rezystorach ,których można się było pozbyć i ominąć tą niedogodność. Niestety w nowych radiach jest to programowane w układach scalonych a ich wymiana czy przeprogramowanie jest niemożliwe lub nieopłacalne.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
Seeker
Posty: 17
Rejestracja: 27 lis 2020 08:45
Auto: Accord 03-07
silnik: J30A5

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: Seeker »

MuzykGrzes pisze:Konwerter jest przydatny tylko w wypadku radia z zakresem japońskim czy też "dolnym pasmem - OIRT" żeby mogło odbierać zakres "górny - CCIR" W amerykańskich radiach sprawa jest z goła inna bo te nie odbierają parzystych dziesiętnych częstotliwości czyli np: 91,8 MHz a jedynie nieparzyste czyli 91,7 MHz a następnie 91,9 MHz.
Przestrojenie tego w starszych radiach było łatwiejsze bo opierało się na rezystorach ,których można się było pozbyć i ominąć tą niedogodność. Niestety w nowych radiach jest to programowane w układach scalonych a ich wymiana czy przeprogramowanie jest niemożliwe lub nieopłacalne.
Czyli po prostu nie mam możliwości słuchania radia z parzystymi "falami".
Chyba będę musiał jakoś wymyślić patent, żeby zamieścić seryjny schowek i gdzieś przenieść radio JVC, które mam zamontowane w miejscu schowka
Coupe 3.0v6 2004
Automat
Stance/Static
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: Bartoch »

Działaj. Czekam na efekt finalny :)
Awatar użytkownika
Seeker
Posty: 17
Rejestracja: 27 lis 2020 08:45
Auto: Accord 03-07
silnik: J30A5

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: Seeker »

Bartoch pisze:Działaj. Czekam na efekt finalny :)
Dzięki ! ;)
Działam ile daje radę z czasem. Aktualnie szukałem wentylatora do klimy, chłodnicy wody, udało się znaleźć odpowiedni. Niedługo montaż :)
W planach ogarnięcie wydechu końcowego i zrobienie na nowo osłon termicznych, bo u mnie ich brak. I czuć, że grzeje bagażnik wewnątrz.
Coupe 3.0v6 2004
Automat
Stance/Static
Awatar użytkownika
Seeker
Posty: 17
Rejestracja: 27 lis 2020 08:45
Auto: Accord 03-07
silnik: J30A5

Re: Coupe CM8 HFP

Post autor: Seeker »

Obrazek

Nowe oryginalne używane części od Kolegi Arka. Pozdrawiam Cię serdecznie :)
Wentylatory klimy i chłodnicy wymienione. Niebawem kolejne części układanki :)
Coupe 3.0v6 2004
Automat
Stance/Static
ODPOWIEDZ