przy prędkości 80km/h jest hałas, później przy 100km/h i w górę bicie, a przy 130km/h jest takie wycie, że musiałem ostatnie kilometry zwolnić bo nie dało rady jechać. z początku myślałem, że może zimówki w słońcu trochę nagrzały i im odbiło, ale z lewej strony tylko i to mi dało impuls na łożyskoQuicksilveR pisze: A co się dzieje? Hałas? Bije przy jeździe i hamowaniu?
Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Remont zawieszenia CG4
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: Remont zawieszenia CG4
- wysio
- Posty: 776
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Remont zawieszenia CG4
U mnie znów jest taka dziwna sprawa, że gdy jest mokro, to z tyłu w zawieszeniu coś chrobocze i to głośno. Jak jest sucho, to tego nie ma. Domyślam się, że gdzieś syf się dostaje i tak się dzieje, tylko gdzie? Amortyzatory? A może sprężyny jeśli zwoje są ciasne i dostaje się tam piasek...
- cisek33
- Posty: 366
- Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
- Auto: Accord Coupe
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Rawicz/Góra
Re: Remont zawieszenia CG4
Panowie mam problem ze znalezieniem wahacza przedniego górnego lewego coś mi przysłali i oczywiście nie pasuje próbuje dobrać sworzeń i tulejki do starego wahacza i też lipa
ma ktoś sprawdzony namiar na górne wahacze lub sworznie i tulejki które pasują na 100% do CG2?
ma ktoś sprawdzony namiar na górne wahacze lub sworznie i tulejki które pasują na 100% do CG2?
Ciche auta zabijają dzieci
olej bierze?A co ma kurna dawać?
olej bierze?A co ma kurna dawać?
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Remont zawieszenia CG4 / CG2
Żeby nie zakładać nowego tematu.
Przyszedł chyba czas na moje sworznie z przodu. Lewa strona zaczęła trzeszczeć przy wolnej jeździe i skręcaniu kołem. Dla porządku wymienię i prawą stronę i pewnie wlecą nowe łożyska z przodu.
Mam mały dylemat, bo do wyboru mam sworznie górne Moog (72 zł) lub 555 (88 zł). Dolne wezmę 555 (65 zł), bo dostępne.
Co myślicie o Moog'u? Firma bardzo popularna w USA i robią dobre części do naszych Hond.
Ewentualnie, myślałem jeszcze o komplecie sworzni CTR, ale opinie są rozbieżne, więc sam nie wiem... Tylko cena lepsza niż 555.
Przyszedł chyba czas na moje sworznie z przodu. Lewa strona zaczęła trzeszczeć przy wolnej jeździe i skręcaniu kołem. Dla porządku wymienię i prawą stronę i pewnie wlecą nowe łożyska z przodu.
Mam mały dylemat, bo do wyboru mam sworznie górne Moog (72 zł) lub 555 (88 zł). Dolne wezmę 555 (65 zł), bo dostępne.
Co myślicie o Moog'u? Firma bardzo popularna w USA i robią dobre części do naszych Hond.
Ewentualnie, myślałem jeszcze o komplecie sworzni CTR, ale opinie są rozbieżne, więc sam nie wiem... Tylko cena lepsza niż 555.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Remont zawieszenia CG4
a ja MOOGa nigdy nie kupię, w IV genie mi to kiedyś założyli w warsztacie, jechałem do roboty i coś mega tłukło, wjechałem do jednego warsztatu na kontrolę to powiedzieli że dolne sworznie kończą się (siedziały w aucie 4 miesiące), podziękowałem i umówiłem się na drugi dzień.
Odjechałem od warsztatu około 500 m, i prawy dolny sworzeń nie wytrzymał i puścił.
Fura stanęła bokiem w poprzek ulicy bo główka sworznia z nakrętką oparła się o wewnętrzną część felgi i ją zatrzymała przy okazji wycinając dookoła rów w feldze na głębokość kilku mm.
Szybko nie jechałem (całe szczęście ) no i ponoć dolne sworznie wypadają jak się wolno jedzie, ale piach był na ulicy i zrobił swoje.
po tej akcji w IV genie założyłem 555 i był spokój na bardzo długo (chyba już nigdy tego nie wymieniałem)
w QP i ATR mam założone CTRy i sobie chwalę.
Przemek jak chcesz znać moje zdanie to olej MOOGa i kup CTR lub 555
Odjechałem od warsztatu około 500 m, i prawy dolny sworzeń nie wytrzymał i puścił.
Fura stanęła bokiem w poprzek ulicy bo główka sworznia z nakrętką oparła się o wewnętrzną część felgi i ją zatrzymała przy okazji wycinając dookoła rów w feldze na głębokość kilku mm.
Szybko nie jechałem (całe szczęście ) no i ponoć dolne sworznie wypadają jak się wolno jedzie, ale piach był na ulicy i zrobił swoje.
po tej akcji w IV genie założyłem 555 i był spokój na bardzo długo (chyba już nigdy tego nie wymieniałem)
w QP i ATR mam założone CTRy i sobie chwalę.
Przemek jak chcesz znać moje zdanie to olej MOOGa i kup CTR lub 555
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Remont zawieszenia CG4
Dzięki Tomek.Prywo pisze:w QP i ATR mam założone CTRy i sobie chwalę.
Przemek jak chcesz znać moje zdanie to olej MOOGa i kup CTR lub 555
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Remont zawieszenia CG4
Powtórzę się co można zakładać śmiało:
555,CTR,YAMATO
Z czego CTR na najlepszy stosunek ceny do jakości.
Mooga kiedyś wkładałem do audi, chyba jakiś łącznik i po miesiącu wkładałem Lema bo się posypał... także może i w USA moog się sprawdza, ale w EU nie słyszałem dobrej opinii.
555,CTR,YAMATO
Z czego CTR na najlepszy stosunek ceny do jakości.
Mooga kiedyś wkładałem do audi, chyba jakiś łącznik i po miesiącu wkładałem Lema bo się posypał... także może i w USA moog się sprawdza, ale w EU nie słyszałem dobrej opinii.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Remont zawieszenia CG4
Wygląda na to, że CTR wysunął się na prowadzenie
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Remont zawieszenia CG4
Wystarczyło przeczytać czwarta stronę tego tematu
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Remont zawieszenia CG4
Czy warto kupić całe wahacze przednie górne CTR, czy lepiej kupić same sworznie i ewentualnie tuleje i pakować je do OEM wahaczy?
Z jednej strony szybkość montażu i w miarę przystępna cena, z drugiej jakość OEM wahaczy, ale i bawienie się w wyciskanie sworzni i tulei...
Z jednej strony szybkość montażu i w miarę przystępna cena, z drugiej jakość OEM wahaczy, ale i bawienie się w wyciskanie sworzni i tulei...
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001