Strona 7 z 9

Re: Remont zawieszenia CG4

: 29 lut 2016 18:11
autor: Camel
Jeśli zdecydujesz się na stare wahacze plus nowe sworznie to je trochę podspawaj ;)
tam nie ma co wciskać to nie dolny sworzeń dlatego lepiej złapać w trzech punktach.
Tuleje z lewej strony zazwyczaj są oki natomiast prawa strona to pewnie luzik jest..

Re: Remont zawieszenia CG4

: 29 lut 2016 18:53
autor: QuicksilveR
Camel pisze:Jeśli zdecydujesz się na stare wahacze plus nowe sworznie to je trochę podspawaj ;)
tam nie ma co wciskać to nie dolny sworzeń dlatego lepiej złapać w trzech punktach.
Tuleje z lewej strony zazwyczaj są oki natomiast prawa strona to pewnie luzik jest..
W sensie, że po wyjęciu starych i włożeniu nowych sworzni, będzie luźno?

Re: Remont zawieszenia CG4

: 29 lut 2016 19:13
autor: KOko
Quick, a Ty w nie wymieniałeś sworzni przypadkiem w 2015? Pytam, bo sam będę teraz kupował (skrzypi podczas jazdy) i z ciekawością czytam temat, no i mnie zastanawia co to się stało, że po roku czasu znów chcesz wymieniać ;o

Re: Remont zawieszenia CG4

: 29 lut 2016 19:51
autor: QuicksilveR
Nie, w końcu wymieniłem łączniki i poduchy staba i zrobiło się cicho. Ale teraz mam lekki luz, więc wolę nie ryzykować i jak zmieniam to górę i dół.

Re: Remont zawieszenia CG4

: 01 mar 2016 13:00
autor: Camel
QuicksilveR pisze:
Camel pisze:Jeśli zdecydujesz się na stare wahacze plus nowe sworznie to je trochę podspawaj ;)
tam nie ma co wciskać to nie dolny sworzeń dlatego lepiej złapać w trzech punktach.
Tuleje z lewej strony zazwyczaj są oki natomiast prawa strona to pewnie luzik jest..
W sensie, że po wyjęciu starych i włożeniu nowych sworzni, będzie luźno?
Luzu nie będzie tylko nie jest tak mocno wprasowany jak oem, do tego wchodzi płytko nie tak jak dolny sworzeń który wchodzi na 3centy i blokuje go wahacz przed wypadnięciem. Nie ma jak go zabezpieczyć dlatego od góry punktowo robi się spaw na kołnierzu sworznia potem ewentualnie odcinasz i wkładasz kolejny to nie tak że nie da się później sworznia wymienić nie spawaj dookoła ha ;)

Re: Remont zawieszenia CG4

: 01 mar 2016 20:18
autor: QuicksilveR
Camel pisze:Luzu nie będzie tylko nie jest tak mocno wprasowany jak oem, do tego wchodzi płytko nie tak jak dolny sworzeń który wchodzi na 3centy i blokuje go wahacz przed wypadnięciem. Nie ma jak go zabezpieczyć dlatego od góry punktowo robi się spaw na kołnierzu sworznia potem ewentualnie odcinasz i wkładasz kolejny to nie tak że nie da się później sworznia wymienić nie spawaj dookoła ha ;)
OK, wezmę to pod uwagę :)

BTW. Czy ktoś w końcu trafił na poduszki stabilizatora tylnego do CG2? Może jakieś linki?

Edit:
Dzisiaj miałem kilka minut na sprawdzenie zawieszenia z przodu. Podjechałem do diagnosty i wyszło, że góry nie muszę robić, ale dół już wypada.
Także kupione sworznie zwrotnicy 555 w haparts.pl za 71,90 zł/szt., co jeśli porównać z ceną CTR 59,90 zł/szt., wydaje się dobrą ceną. OEM Honda są za 140 zł/szt.
Dodatkowo łączniki tylnego stabilizatora 555 za 52,80 zł/szt. Poduchy staba mieli tylko OEM za 106 zł/szt. :shock: Trochę dużo, więc szukam dalej jakichś zamienników.

Re: Remont zawieszenia CG4

: 01 mar 2016 21:02
autor: Lebow
QuicksilveR pisze:Poduchy staba mieli tylko OEM za 106 zł/szt..
Szukałem po numerze 52306-S82-A01
i to mi od razu wywaliło.
http://www.hdmot.pl/index.php?p14064,gu ... cord-coupe

ps Na stanie nie maja, trzeba zamówić z przedpłatą.

Re: Remont zawieszenia CG4

: 01 mar 2016 22:26
autor: QuicksilveR
lebow pisze:Szukałem po numerze 52306-S82-A01
i to mi od razu wywaliło.
http://www.hdmot.pl/index.php?p14064,gu ... cord-coupe

ps Na stanie nie maja, trzeba zamówić z przedpłatą.
Tak, też to widziałem. 30 zł, to mogę zrozumieć, ale pewnie z 3 tygodnie trzeba czekać. W haparts też mieli taką opcję, ciut drożej.

Re: Remont zawieszenia CG4

: 02 mar 2016 00:51
autor: Trojan
http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=33&t ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Remont zawieszenia CG4

: 02 mar 2016 10:02
autor: scorpion3m
Kolega z forum sprzedaje http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=33&t=3218" onclick="window.open(this.href);return false;