Mogę Ci strzelić jakies foty... uda się kolory kabli namierzyć i może gdzie "idą".
I tak muszę iść porobić trochę zdjęć szyby i ramek przed wymianą, wiec przyśpieszę akcję zdjęciową przy okazji;)
Zapodaj na PW maila to jak będę coś miał to Ci podeśle.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Montaż przełącznika LOCK
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Montaż przełącznika LOCK
Ostatnio zmieniony 06 paź 2014 10:01 przez fotografiks, łącznie zmieniany 1 raz.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- jacobsen
- Posty: 662
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Montaż przełącznika LOCK
dodo444 pisze:Może tu znajdziesz jakąś podpowiedz, strona 1378, 1379, 1380
Dzięki!
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Montaż przełącznika LOCK
Dodaję info na temat montażu przełącznika Door Lock. Ja np. kupiłem klamki od Accorda VI amerykańca w kolorze beżowym.
Potrzebujemy przełącznik, 3 piny (które wziąłem z kostki jakiegoś Civica 7g bodajże) oraz wtyczkę 3 pinową do przełącznika (też z łatwością dostaniemy u kogoś kto rozbiera Hondy).
Przełącznik pasuje zarówno na lewą jak i prawą stronę.
Wymiary pinów:
Opis pinów przełącznika oraz kostki w którą musimy się wpiąć (niebieska kostka którą wpina w panel sterowania szybami elektrycznymi kierowcy (opisany w manualu jako Multiplex Control Unit Door)
Jeżeli chodzi o podłączenie przycisku od pasażera nie doszedłem jak to wykonać. Po rozebraniu schowka, skrzynki bezpieczników oraz multipleksera pasażera doszedłem do następujących oznaczeń pinów (są tam puste pola w które się wpiąłem) aczkolwiek zamek nie zamyka się ani nie otwiera. W multiplekserze brakuje jednego przekaźnika. Być może to on jest odpowiedzialny za działanie tej funkcji od strony pasażera.
Były myśli, aby pociągnąć masę lock i unlock od prawych drzwi i podłączyć się do pinów od kierowcy. Nie zrobiłem tego, ponieważ w momencie kiedy kierowca i pasażer bawią się i jeden chce zamknąć, a drugi otworzyć, to piny A8 i A18 multipleksera kierowcy (ten w drzwiach kierowcy) zewrą się. Prawdopodobnie nic by się nie stało, ale wolałem nie ryzykować uszkodzenia multipleksera. Jeden przełącznik od kierowcy jest wystarczający i nie ma opcji, że pasażer będzie Nam się bawił.
Pozdro
Potrzebujemy przełącznik, 3 piny (które wziąłem z kostki jakiegoś Civica 7g bodajże) oraz wtyczkę 3 pinową do przełącznika (też z łatwością dostaniemy u kogoś kto rozbiera Hondy).
Przełącznik pasuje zarówno na lewą jak i prawą stronę.
Wymiary pinów:
Opis pinów przełącznika oraz kostki w którą musimy się wpiąć (niebieska kostka którą wpina w panel sterowania szybami elektrycznymi kierowcy (opisany w manualu jako Multiplex Control Unit Door)
Jeżeli chodzi o podłączenie przycisku od pasażera nie doszedłem jak to wykonać. Po rozebraniu schowka, skrzynki bezpieczników oraz multipleksera pasażera doszedłem do następujących oznaczeń pinów (są tam puste pola w które się wpiąłem) aczkolwiek zamek nie zamyka się ani nie otwiera. W multiplekserze brakuje jednego przekaźnika. Być może to on jest odpowiedzialny za działanie tej funkcji od strony pasażera.
Były myśli, aby pociągnąć masę lock i unlock od prawych drzwi i podłączyć się do pinów od kierowcy. Nie zrobiłem tego, ponieważ w momencie kiedy kierowca i pasażer bawią się i jeden chce zamknąć, a drugi otworzyć, to piny A8 i A18 multipleksera kierowcy (ten w drzwiach kierowcy) zewrą się. Prawdopodobnie nic by się nie stało, ale wolałem nie ryzykować uszkodzenia multipleksera. Jeden przełącznik od kierowcy jest wystarczający i nie ma opcji, że pasażer będzie Nam się bawił.
Pozdro