Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
W mojej coupe CG2 '98 gdzie mam tarcze 282/28mm chciałbym wrzucic rozmiar 300mm. Co konkretnie muszę wymienić. Wystarczy jarzmo ? Jeśli tak to z którego modelu jarzma i z którego modelu tarcze ? Będę zobowiązany za wszelką pomoc.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
300 mm były, zdaje się, w ATR. Były też w VII gen. 2.0 CL7 i w 2.4? Pewności nie mam, ale sprawdź w breakparts.pl rozmiary dla tych modeli.Tomar pisze:W mojej coupe CG2 '98 gdzie mam tarcze 282/28mm chciałbym wrzucic rozmiar 300mm. Co konkretnie muszę wymienić. Wystarczy jarzmo ? Jeśli tak to z którego modelu jarzma i z którego modelu tarcze ? Będę zobowiązany za wszelką pomoc.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
Tak, wiem. Mogę wziąć tarcze z VII gen ale bardziej chodzi mi chodzi o to przy okazji muszę mieć. Z tego co słyszałem zacisk moj może zostać ale trzeba go odsunąć innym jarzmem i pytanie czy jarzmo od 7gen podejdzie pod moją zwrotnice i bedzie ok ?
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
zadnych zwortnic sie nie zmienia - ja swapowalem i zmienilem zaciski ,jarzmo i jest idealnie .
co do rozmiarow :
Atr i Type-s VII gen mialy 300mm
Type-S VIII 320 mm
co do rozmiarow :
Atr i Type-s VII gen mialy 300mm
Type-S VIII 320 mm
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
VII gen nie tylko w type-S miały 300.regret pisze:zadnych zwortnic sie nie zmienia - ja swapowalem i zmienilem zaciski ,jarzmo i jest idealnie .
co do rozmiarow :
Atr i Type-s VII gen mialy 300mm
Type-S VIII 320 mm
Wszystkie generacje poza 2.0 comfort, taka bida że i tarcze dali 280.
Poznać najprościej po stalówkach 15 cali*280mm tarcze.
2.0 sport,exe 300mm
2.4 comfort,sport,exe 300mm
2.2 comfort,sport,exe 300mm
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
Panowie, a jak to jest z tarczami ?
bo jak Tomar zapodał temat na HAKP, to trochę grzebnąłem i mi wpadła informacja, że atr ma inną średnicę piasty, znaczy się otwór montażowy w feldze a co za tym idzie a tarczy nie jest 64,1 jak wszędzie a 70
konkretnie Tomala, w tym temacie takie info daje:
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... vs-23vtec/" onclick="window.open(this.href);return false;
jest ktoś w stanie to potwierdzić? lub zaprzeczyć
a co do zacisków? to trzeba je faktycznie wymieniać? przecież zacisk z ATR jest identyczny (podobno)
chyba wystarczy jarzmo z atr lub legenda ka9 po lifcie. przynajmniej jeśli chodzi o tarczę 300
bo jak Tomar zapodał temat na HAKP, to trochę grzebnąłem i mi wpadła informacja, że atr ma inną średnicę piasty, znaczy się otwór montażowy w feldze a co za tym idzie a tarczy nie jest 64,1 jak wszędzie a 70
konkretnie Tomala, w tym temacie takie info daje:
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... vs-23vtec/" onclick="window.open(this.href);return false;
jest ktoś w stanie to potwierdzić? lub zaprzeczyć
a co do zacisków? to trzeba je faktycznie wymieniać? przecież zacisk z ATR jest identyczny (podobno)
chyba wystarczy jarzmo z atr lub legenda ka9 po lifcie. przynajmniej jeśli chodzi o tarczę 300
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
Odkopię lekko.
Wystarczy wymienić jarzmo na to od ATR. Wszystko pasuje p&p, łącznie z tarczą od ATR. Tak mam u siebie, wszystko działa.
Trzeba się liczyć tylko z tym, że po takim swapie nie założymy na przód dojazdówki
Wystarczy wymienić jarzmo na to od ATR. Wszystko pasuje p&p, łącznie z tarczą od ATR. Tak mam u siebie, wszystko działa.
Trzeba się liczyć tylko z tym, że po takim swapie nie założymy na przód dojazdówki
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
o qtwa ... patrz, a o tym nie pomyślałem, że faktycznie dojazdówka nie wlezie
a powiedz jeszcze jak to jest z tym otworem centrującym? faktycznie jest większy?
a powiedz jeszcze jak to jest z tym otworem centrującym? faktycznie jest większy?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
w ATR jest 70.1krisss111 pisze:o qtwa ... patrz, a o tym nie pomyślałem, że faktycznie dojazdówka nie wlezie
a powiedz jeszcze jak to jest z tym otworem centrującym? faktycznie jest większy?
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98
no co wy, ATR ma 64,1
w moim tak było, może mieliście coś przykombinowane z tymi tarczami
dojazdówki nie da się założyć w ATR z przodu bo jest 15" a tarcza i zacisk jest większy, z tyłu wchodzi
koła bez problemu zamieniałem miejscami i dobrze siedziały, jak bym miał różnicę prawie 6 mm to bym zauważył.
Tym bardziej że felgi z ATRa miałem w QP i też pasowały bez pierścieni, i w ATSie miałem przez chwilę felgi z ATRa założone
w moim tak było, może mieliście coś przykombinowane z tymi tarczami
dojazdówki nie da się założyć w ATR z przodu bo jest 15" a tarcza i zacisk jest większy, z tyłu wchodzi
koła bez problemu zamieniałem miejscami i dobrze siedziały, jak bym miał różnicę prawie 6 mm to bym zauważył.
Tym bardziej że felgi z ATRa miałem w QP i też pasowały bez pierścieni, i w ATSie miałem przez chwilę felgi z ATRa założone