Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
Tomar
Posty: 4
Rejestracja: 09 lut 2015 13:27
Auto: Accord Coupe 98-02
silnik: 3.0

Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Post autor: Tomar »

W mojej coupe CG2 '98 gdzie mam tarcze 282/28mm chciałbym wrzucic rozmiar 300mm. Co konkretnie muszę wymienić. Wystarczy jarzmo ? Jeśli tak to z którego modelu jarzma i z którego modelu tarcze ? Będę zobowiązany za wszelką pomoc.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Post autor: QuicksilveR »

Tomar pisze:W mojej coupe CG2 '98 gdzie mam tarcze 282/28mm chciałbym wrzucic rozmiar 300mm. Co konkretnie muszę wymienić. Wystarczy jarzmo ? Jeśli tak to z którego modelu jarzma i z którego modelu tarcze ? Będę zobowiązany za wszelką pomoc.
300 mm były, zdaje się, w ATR. Były też w VII gen. 2.0 CL7 i w 2.4? Pewności nie mam, ale sprawdź w breakparts.pl rozmiary dla tych modeli.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Tomar
Posty: 4
Rejestracja: 09 lut 2015 13:27
Auto: Accord Coupe 98-02
silnik: 3.0

Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Post autor: Tomar »

Tak, wiem. Mogę wziąć tarcze z VII gen ale bardziej chodzi mi chodzi o to przy okazji muszę mieć. Z tego co słyszałem zacisk moj może zostać ale trzeba go odsunąć innym jarzmem i pytanie czy jarzmo od 7gen podejdzie pod moją zwrotnice i bedzie ok ?
Awatar użytkownika
regret
Administrator
Posty: 1044
Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.2
Lokalizacja: Elbląg

Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Post autor: regret »

zadnych zwortnic sie nie zmienia - ja swapowalem i zmienilem zaciski ,jarzmo i jest idealnie .
co do rozmiarow :
Atr i Type-s VII gen mialy 300mm
Type-S VIII 320 mm
NPK Team
De opresso liber
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Post autor: slepak »

regret pisze:zadnych zwortnic sie nie zmienia - ja swapowalem i zmienilem zaciski ,jarzmo i jest idealnie .
co do rozmiarow :
Atr i Type-s VII gen mialy 300mm
Type-S VIII 320 mm
VII gen nie tylko w type-S miały 300.
Wszystkie generacje poza 2.0 comfort, taka bida że i tarcze dali 280.
Poznać najprościej po stalówkach 15 cali*280mm tarcze.

2.0 sport,exe 300mm
2.4 comfort,sport,exe 300mm
2.2 comfort,sport,exe 300mm
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Post autor: krisss111 »

Panowie, a jak to jest z tarczami ?

bo jak Tomar zapodał temat na HAKP, to trochę grzebnąłem i mi wpadła informacja, że atr ma inną średnicę piasty, znaczy się otwór montażowy w feldze a co za tym idzie a tarczy nie jest 64,1 jak wszędzie a 70
konkretnie Tomala, w tym temacie takie info daje:
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... vs-23vtec/" onclick="window.open(this.href);return false;

jest ktoś w stanie to potwierdzić? lub zaprzeczyć :-D


a co do zacisków? to trzeba je faktycznie wymieniać? przecież zacisk z ATR jest identyczny (podobno)
chyba wystarczy jarzmo z atr lub legenda ka9 po lifcie. przynajmniej jeśli chodzi o tarczę 300
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
Burned
Posty: 87
Rejestracja: 11 sie 2011 16:23
Auto: CG2
silnik: J30A1

Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Post autor: Burned »

Odkopię lekko.
Wystarczy wymienić jarzmo na to od ATR. Wszystko pasuje p&p, łącznie z tarczą od ATR. Tak mam u siebie, wszystko działa.
Trzeba się liczyć tylko z tym, że po takim swapie nie założymy na przód dojazdówki :)
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Post autor: krisss111 »

o qtwa ... patrz, a o tym nie pomyślałem, że faktycznie dojazdówka nie wlezie :-D

a powiedz jeszcze jak to jest z tym otworem centrującym? faktycznie jest większy?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
regret
Administrator
Posty: 1044
Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.2
Lokalizacja: Elbląg

Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Post autor: regret »

krisss111 pisze:o qtwa ... patrz, a o tym nie pomyślałem, że faktycznie dojazdówka nie wlezie :-D

a powiedz jeszcze jak to jest z tym otworem centrującym? faktycznie jest większy?
w ATR jest 70.1
NPK Team
De opresso liber
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Zmiana tarcz z 282 na 300 mm w CG2 '98

Post autor: Prywo »

no co wy, ATR ma 64,1
w moim tak było, może mieliście coś przykombinowane z tymi tarczami
dojazdówki nie da się założyć w ATR z przodu bo jest 15" a tarcza i zacisk jest większy, z tyłu wchodzi

koła bez problemu zamieniałem miejscami i dobrze siedziały, jak bym miał różnicę prawie 6 mm to bym zauważył.
Tym bardziej że felgi z ATRa miałem w QP i też pasowały bez pierścieni, i w ATSie miałem przez chwilę felgi z ATRa założone
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
ODPOWIEDZ