Hejka.
Trochę mnie uspokoiliście z tą skrzynią. Tak naprawdę to po 5 min. jazdy skrzynia zmienia biegi tak jak piszesz
mieglo czasami nie wiem, kiedy zmieni bieg.
Generalnie im cieplej tym lepiej ale po zmianie tego czujnika ciśnienia ( tego na klucz 22
) jest o wiele lepiej niż poprzednio.
Na zminym silniku z D na R i odwrotnie jest szarpnięcie i dwójkę lekko szarpnie. Po rozgrzaniu bajka ( dosłownie z 5 min. )
Jeżdzę głownie do pracy i spowrotem 120km w dwie strony więc 1 i 2 i tak jakoś specjalnie nie obciążam.
Nie wie teraz czy ją wogóle ruszać czy ma sobie żyć ta skrzynia własnym życiem:)
Remont ( tarczki ) pewnie zje z potrfela z 3000zł.
Dzięki chłopaki co do rady w sprawie warsztatów.
Co do zaworów to na razie nie widzę potrzeby, nie trzęsie budą, na jałowym też się nic nie dzieję. Autkiem zrobiłem już ze 4000 tys. od końca listopada i nic niepokojącego nie zauważyłem.
Autko kupiłem dopieszczone i to bardzo ( poza szarpaniem
). Wcześniej jeździła nim córka właściciela znanego warsztatu w Koszalinie ale oczywiście z moim szcześciem wyminiłem już dwie cewki. W tym jedną dzień po zakupie....
Pozdrawiam