Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Luz na maglownicy

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Luz na maglownicy

Post autor: Lebow »

Bez wstępów....na maglu "pojawił" się "luz" w miejscu czerwonego zaznaczenia....jest to pierścień prowadzący.
Na geometrii stwierdzili że to drążek...próba wymiany wyjaśniła ze nie drążek ma luz tylko wspomniany pierścień.
Jako osobna część niestety nie występuje (chyba?)
Po nr jest tylko komplet naprawczy....i co gorsze wspomniany pierścień nie jest w nim zaznaczony :shock:
Nie jest to jakiś wielki luz tylko gdy szarpiąc drążek góra dół=przód tył auta...pojawia się stukot.
Zastanawiam się czy śruba kasującą luz zniweluję to choć trochę ...
Tak czy siak i tak ruszę regulacje bo mam wrażenie że na kierownicy jest zbyt duży luz...wrażenie miękkiego ukladu kierowniczego.
Muszę się tylko zaopatrzyć w klucz 40mm i kwadratowy imbus 10mm.
p.s. Magiel szczelny...wnętrze manszety suche jak pieprz...powierzchnia listwy gładka jak szkło (a skoro pojwił sie luz to powinna być..porysowana)...drążek sztywny bez luzów :)
Dodam tylko że z drugiej strony nawet po wykręceniu na maks listwy luzu nie ma..ale wiadomo tam sa dwa blisko siebie punkty podparcia...pierścień i wejście kolumny kierowniczej.

Może jestem przewrażliwiony i po prostu..ten typ tak ma :D
magiel.jpg
Na drugim załączniku wspomniany komplet naprawczy poz. 5 (06531-S87-A01)
S823B3320B.png
S823B3320B.png (9.72 KiB) Przejrzano 2489 razy
ODPOWIEDZ