Strona 10 z 12

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 05 kwie 2018 23:02
autor: slepak
Kolego na stronie 6 tego tematu masz link do oem napinacza.
Napisz do kolegi Wiliams to może uda Ci się dołączyć do zamówienia paczki z USA od Jarusa .

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 08 kwie 2018 14:49
autor: mieglo
slepak pisze:Kolego na stronie 6 tego tematu masz link do oem napinacza.
Napisz do kolegi Wiliams to może uda Ci się dołączyć do zamówienia paczki z USA od Jarusa .
Stwierdzam po analizie tego wątku, konsultacjach z mechanikiem i sprzedawcami w sklepie Japan moto i Haparts, że odnośnie rozrządu naszych hond mam mętlik w głowie. Jedyne co jest pewne to to, że jest horrendalnie drogi. Na razie stanęło na tym, że jutro w sklepie bedę miał rozrząd zaproponowany przez Japan moto w cenie 1000-1250, bez uszczelniaczy wałków rozrządu, ale z kompletami uszczelnień do pokryw zaworów (125 zł. za komplet, który nie wiem czy się przyda, bo może wystarczą same uszczelki, które w Haparts proponują oryginalne hondy w cenie 75zł.). Nie wezmę napinacza za niecałe 400zł., o którym pisałem wyżej. Chcę do niego zajrzeć i zobaczyć co tam w opakowaniu siedzi. Z tego co się zorientowałem, to ww. firma to tylko "pakowacz". Udało mi się załapać na dostawę napinaczy na koniec kwietnia. Nie wezmę też raczej pompy GMB., tylko zdecyduję się na proponowaną przez Haparts pompę asahi. To tyle pewników. Odnośnie pasków i rolek, mam mętlik.
Prosiłbym kogoś kompetentnego o stworzenie rankingu zamienników/ oryginałów / jak się okazuje, które idą na pierwszy montaż itp. Nie wiem czy się tak da, ale a nuż widelec.

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 08 kwie 2018 16:31
autor: wysio
Mi koszt wymiany rozrządu z częściami zamówionymi ze stanów wyszedł ok 2 tyś. W tym była wymiana świec, koszt świec, regulacja zaworów, wymiana pasków osprzętu, czyszczenie EGR.
Tutaj naprawdę nie ma się co zastanawiać, bo czym więcej będziesz się pytać - szczególnie mechaników, czy w serwisach, tym bardziej będziesz głupi.
Podstawa - pasek rozrządu Gates lub Mitsuboshi, paski osprzętu Bando lub Mitsuboshi, rolki Koyo, pompa GMB , napinacz hydrauliczny oem. Jeśli zamawiasz taki komplet ze stanów, w komplecie masz jeszcze uszczelniacze. Nic tu więcej nie ma co kombinować.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 08 kwie 2018 20:38
autor: escone
mieglo pisze:
slepak pisze:Kolego na stronie 6 tego tematu masz link do oem napinacza.
Napisz do kolegi Wiliams to może uda Ci się dołączyć do zamówienia paczki z USA od Jarusa .
ale z kompletami uszczelnień do pokryw zaworów (125 zł. za komplet, który nie wiem czy się przyda, bo może wystarczą same uszczelki, które w Haparts proponują oryginalne hondy w cenie 75zł.).
Do samej wymiany rozrządu to tych pokryw wogóle sie nie rusza więc uszczelki zbędne

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 08 kwie 2018 20:43
autor: mieglo
escone pisze:
mieglo pisze:
slepak pisze:Kolego na stronie 6 tego tematu masz link do oem napinacza.
Napisz do kolegi Wiliams to może uda Ci się dołączyć do zamówienia paczki z USA od Jarusa .
ale z kompletami uszczelnień do pokryw zaworów (125 zł. za komplet, który nie wiem czy się przyda, bo może wystarczą same uszczelki, które w Haparts proponują oryginalne hondy w cenie 75zł.).
Do samej wymiany rozrządu to tych pokryw wogóle sie nie rusza więc uszczelki zbędne
Wiem, ale chcę zrobić od razu regulację zaworów.
Paska osprzętu też nie trzeba wymieniać?

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 08 kwie 2018 20:58
autor: slepak
mieglo pisze:
slepak pisze:Kolego na stronie 6 tego tematu masz link do oem napinacza.
Napisz do kolegi Wiliams to może uda Ci się dołączyć do zamówienia paczki z USA od Jarusa .
Stwierdzam po analizie tego wątku, konsultacjach z mechanikiem i sprzedawcami w sklepie Japan moto i Haparts, że odnośnie rozrządu naszych hond mam mętlik w głowie. Jedyne co jest pewne to to, że jest horrendalnie drogi. Na razie stanęło na tym, że jutro w sklepie bedę miał rozrząd zaproponowany przez Japan moto w cenie 1000-1250, bez uszczelniaczy wałków rozrządu, ale z kompletami uszczelnień do pokryw zaworów (125 zł. za komplet, który nie wiem czy się przyda, bo może wystarczą same uszczelki, które w Haparts proponują oryginalne hondy w cenie 75zł.). Nie wezmę napinacza za niecałe 400zł., o którym pisałem wyżej. Chcę do niego zajrzeć i zobaczyć co tam w opakowaniu siedzi. Z tego co się zorientowałem, to ww. firma to tylko "pakowacz". Udało mi się załapać na dostawę napinaczy na koniec kwietnia. Nie wezmę też raczej pompy GMB., tylko zdecyduję się na proponowaną przez Haparts pompę asahi. To tyle pewników. Odnośnie pasków i rolek, mam mętlik.
Prosiłbym kogoś kompetentnego o stworzenie rankingu zamienników/ oryginałów / jak się okazuje, które idą na pierwszy montaż itp. Nie wiem czy się tak da, ale a nuż widelec.
Pisałem kilka stron wcześniej:

Osobnym tematem będzie jaki producent co "pakuję" do środka.
Np. w opakowaniach NTN będą rolki Koyo lub na odwrót.
Przy piastach z łożyskiem w opakowaniach SNR mamy zapakowaną oryginalną piastę NTN itd itd.

Oryginalne paski rozrządu robi: Unitta,Gates,Mitsuboshi.
Pompy wody: YNA-(Yamada North America), Keihin, Aisin, NPW
Paski osprzętu: Bando/Mitsubohi
Rolki prowadzące/napinające :Koyo-Ntn


Co do pompy asahi nic kompletnie nie wiem, poza tym że sprzedaję ja tylko i wyłącznie Intercars. Czy to na 1000% made in japan, czy tylko "ładna" nazwa i kilka napisów nie wiem. Pierwsze trzy pompy które wymieniłem wyżej szły na pewno na pierwszy montaż.

Tutaj masz przykład Kehin:
http://haparts.pl/19200-p01-003.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 09 kwie 2018 02:44
autor: buksiu
mieglo pisze:Właśnie się dowiadywałem w ASO o cenę napinacza - 886zł. ( ewentualnie zamiennik za 406zł. firmy her...coś tam, coś tam), pompa wody 1137zł., zamiennika brak. Czy jeżeli honda w autoryzowanym serwisie proponuje, taki zamiennik, to czy to świadczy coś o jakości tej części, czy nie?
Jak najbardziej tak. Jeżeli ASO proponuje część zamienną to na pewno będzie bardzo dobrej jakości i nie będzie odbiegała jakościowo od OEM. Wiele zamienników proponowanych przez ASO produkowana jest przez te same firmy i na tych samych liniach produkcyjnych co podzespoły fabryczne. Różnica polega jedynie na tym, że opakowanie nie jest oznaczone logotypem marki samochodu. Ponadto ASO bierze pełną odpowiedzialność za części, które sprzedaje. Jeżeli nie byli by pewni jakości zamienników to by ich nie proponowali i nie sprzedawali. Musisz też pamiętać, że na zakupioną część zamienną w ASO dostaniesz 2 lata gwarancji czyli tyle samo co za OEM.

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 09 kwie 2018 06:40
autor: rexio
Tylko patrzac na powyzsze ceny z ASO w cenie zamiennikow mozna miec oem czesci.

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 14 maja 2018 11:44
autor: SirBufor
Gdzie kupić rozrząd do CG2? Czy przy przebiegu 220 000 km, potrzebuję hydrauliczny napinacz?
ASO wyliczyło cenę części na 3666 zł :lol:
Czy coś takiego jest warte uwagi?
https://www.ebay.com/itm/Fit-97-04-Hond ... Swj0NUbT82

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 14 maja 2018 12:36
autor: slepak
Kolego w tym temacie znajdziesz wszystko... łącznie z tym jaki napinacz założyć i pozostałe części. Są też linki.
Szkoda kolejny raz pisać to samo. Pozdrawiam.