Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Hamowanie

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
addamah
Posty: 403
Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
Auto: Accord coupe 99
silnik: F22B DOHC
Lokalizacja: Gliwice

Hamowanie

Post autor: addamah »

Ktoś ma pomysł co może być przyczyną :
Po kilku krotnym hamowaniu i dojazdu np pod dom sprawdzam jak ciepłe są tarcze wszystkie ciepłe oprócz lewej tylnej strony :?
Jakbyście mieli pomysł co zrobić ,albo co jest możliwą przyczyną :roll: będę wdzięczny ;)
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Hamowanie

Post autor: Kondziu »

Pewnie się zapiekło i nie działa. :roll:
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 776
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Hamowanie

Post autor: wysio »

Wykręć szpilki zacisku i sprawdź, czy nie są zapieczone. Jeśli tak, to wyczyść i nasmaruj specjalnym preparatem. Ja do tego celu kupiłem pastę ceramiczną Liqui Moly. Jeśli szpilki są ok, to tłoczek zatarty.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Hamowanie

Post autor: Krzysiek15255 »

Jeśli tarcza zimna to stoi tłoczek.

Jeśli stałyby prowadnice, a tłoczek działał poprawnie to wewnętrzny klocek będzie bardziej zużyty. I raczej w tym przypadku tarcza nie byłaby zimna.

Stawiam na tłoczek. :)
ODPOWIEDZ