Strona 1 z 1

Tarczki i elektrozawór do VI gen automata 3.0 V6

: 02 maja 2020 09:28
autor: REJDYN
Siema, moja skrzynia w CG1 złapała robaka, wcześniej było git, problem jest od dwóch dni, po kilkudniowym postoju auta. Przeciągają się biegi, przy zmianie obroty skaczą w górę, przy redukcji szarpie. Olej w skrzyni wymieniany 2 lata temu. Wyczytałem na forach, że te objawy mogą wskazywać na zużyte tarczki z tworzywa (nie mam pojęcia co to, ani do czego służy, w automatach jestem świeży :roll: ) lub elektrozaworu. I teraz pytanko. Ma ktoś jakieś namiary na te graty, żeby kupić nowe? Bo jak na razie nic na necie nie znalazłem, nawet nie wiem pod jakim hasłem tego szukać, bo wyskakują mi tarcze hamulcowe :P

Re: Tarczki i elektrozawór do VI gen automata 3.0 V6

: 02 maja 2020 21:31
autor: wysio
Samemu nic i tak nie zrobisz. To o czym piszesz robią w serwisie skrzyń, o co jest faktycznie zużyte widać dopiero po zdjęciu i rozebraniu skrzyni. Najtańszym i najłatwiejszym rozwiązaniem na początek była by zmiana oleju. Sprawdź dokładnie stan oleju, bo te skrzynie nie lubią, gdy jest go zbyt mało lub zbyt dużo. Możesz też odłączyć na noc akumulator. Bardziej zaawansowaną, ale jeszcze możliwą do wykonania we własnym zakresie diagnostyką jest wykręcenie i sprawdzenie samych elektrozaworów. Tam są takie sitka, które mogą być przypchane przez jakiś syf z oleju.

Re: Tarczki i elektrozawór do VI gen automata 3.0 V6

: 02 maja 2020 21:41
autor: QuicksilveR
Zerknij tu.
https://www.midparts.com.pl/mobile/pl/s ... /view/full" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tarczki i elektrozawór do VI gen automata 3.0 V6

: 08 maja 2020 19:13
autor: RaZieL
Samemu to jedynie statyczna wymiana oleju, sprawdzenie przewodów/wtyczek i, jak wyżej, sprawdzenie elektrozaworów, ale to też tylko tyle o ile... czy sitka nie zapchane i czy elektrycznie sprawne. Jak ktoś Ci to zdiagnozuje, to tu masz nr elektrozaworów:
https://japancars.ru/index.php?route=ca ... lk=ATM1710