Witam. Szukam po całym polskojęzycznym internecie i nic konkretnego nie mogę znaleźć. Miałem problem z gasnącym silnikiem i nierówną pracą na wolnych obrotach i dziś wyregulowałem zawory (wydechowe nie miały żadnego luzu nic a nic), wyczyściłem przepustnicę i EGR (o dziwo nie był strasznie zasyfiony) no i jest bajka. Pięknie obroty spadają najpierw na 1000 a po sekundzie na swoje docelowe miejsce czyli w granicę 600 i równo się to trzyma nawet nie drgnie. Tylko właśnie problem jest taki, że są delikatnie za niskie i lekko wibruje cały samochód co przy v6 jest trochę irytujące. Czytałem, że to reguluje komputer i ten system co podnosi obroty gdy pojawi się obciążenie dodatkowe np. klimatyzacja. I jedni piszą, że tego się nie zmieni a inni natomiast, że jest jakaś śruba regulacyjna na przepustnicy i trzeba odpiąć tylko wtyczkę od tego systemu co to podnosi te obroty podczas obciążenia i delikatnie nią pokręcić ustawiając odpowiednie obroty, podpiąć wtyczkę z powrotem, zresetować kompa i gotowe. Pozdro
10 lut 2022 10:52
Bartoch
Dołączył(a): 24 lis 2014 20:38 Posty: 468
Re: J30A1 Wolne obroty
W preludzie i w starszych civicach rzeczywiście była taka śrubka od wolnych obrotów na przepustnicy, tej od V6 nie widziałem to trudno mi powiedzieć.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników