Temat jest bardo prosty>
musisz wyciągnąć ąmortyzator,-wcześniej zdemontować zacisk z jarzmem i zdjąć tarczę hamulcową ,będzie przeszkadzał też łącznik stabilizatora.odkręcasz końcówkę drążka kiero.., i wybijasz zwrotnicę z górnego sworznia schodzi raczej lekko
-teraz wahacz śruby z prawej i lewej chyba klucz15? i już go masz wręku
-sworzeń na prasę razem z wahadłem i go wyciskasz -pamiętać przy nowym że jest kierunkowy na wahaczu jest kropka i na sworzniu też(kropka do kropki) on pracuje tylko AP end DOWN inaczej niż dolny w każdą stronę.
-warto zmienić tuleje wahacza jeśli są zmęczone FEBEST ( prasa konieczna iduuużo cierpliwości ) i pamiętać jak była wprasowana stara tuleje nową tak samo ustawić .
-wszystko składasz i smigasz.
-tuleje i sworznie dostaniesz w HAPRTsie.