Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
@Edi
Edi kochana :* Tęsknię, bo auto miało "to coś", nawet "2.0 taczka prelude" miało jakąś duszę w stylistyce itp. A jak Kondziu ostatnio wrzucił filmik jak ciśnie swoim Bahrajn Stylem na Facebooku to aż mnie serce ścisnęło od dźwięku silnika
Lancer jest OK, w środku ma ogrom miejsca, na serio. Wiozłem za sobą osobę która ma 1,90cm (ja mam 2,01cm) i oboje siedzieliśmy wygodnie. Trochę mały bagażnik kosztem miejsca w środku, ale kanapa się składa na płasko i wtedy jest ok. Minus to słabe wygłuszenie z zewnątrz. Drugi minus to to, że nie wziąłem silnika 2.0T 250km z napędem 4x4 w automacie. Poza tym, Kasi się podoba i chyba to najważniejsze. Sam aby się przyzwyczaić i polubić go bardziej to muszę włożyć w niego trochę serca tak jak w CG
A Was opuszczać nie zamierzam - tak jak mówiłem, czekam na zlot i tym razem mam nadzieję, że i Ty się pojawisz!
@mieglo
Cóż.. kiedyś jej tłumaczyłem, że flaszka ważna, ale są też inne priorytety i widać zapamiętała. Cud kobita!
@Bartoch
Tył niestety jest ohydny.. jedynie co mi przychodzi do głowy to założyć mu dolną dokładkę, akcesoryjny dyfuzor. Może to coś poprawi. Tylko na razie czekam, bo drogie to cholerstwo - 1600zł a dostęp tylko ASO.
Jeśli chodzi o Tungsramy (lub GE - ta sama firma), no to w CG4 miałem u siebie Tungsram Megalight, koszt chyba tam z 40-50zł za komplet. Oczywiście nie świecą barwą 6000K, ale w nocy masz dobre i ładne białe światło. W deszczu też były ok. W porównaniu do obecnych OSRAMów to są jak dla mnie identyczne, dlatego do nich wrócę.
ps. jeśli chcesz aby jeszcze mocniej świeciło, to możesz rozważyć opcję włożenia HB3 w miejsce HB4 - zawsze to parę W więcej, a nie powinno niszczyć klosza i odbłyśnika. Wystarczy spiłować trochę oprawkę wtyku w żarówce lub przerobić wtyczkę w aucie. Z tego co pamiętam to chyba KBL miał kiedyś kiedyś w swojej CG tak zrobione i ze zdjęć świeciło to naprawdę zacnie.
Edi kochana :* Tęsknię, bo auto miało "to coś", nawet "2.0 taczka prelude" miało jakąś duszę w stylistyce itp. A jak Kondziu ostatnio wrzucił filmik jak ciśnie swoim Bahrajn Stylem na Facebooku to aż mnie serce ścisnęło od dźwięku silnika
Lancer jest OK, w środku ma ogrom miejsca, na serio. Wiozłem za sobą osobę która ma 1,90cm (ja mam 2,01cm) i oboje siedzieliśmy wygodnie. Trochę mały bagażnik kosztem miejsca w środku, ale kanapa się składa na płasko i wtedy jest ok. Minus to słabe wygłuszenie z zewnątrz. Drugi minus to to, że nie wziąłem silnika 2.0T 250km z napędem 4x4 w automacie. Poza tym, Kasi się podoba i chyba to najważniejsze. Sam aby się przyzwyczaić i polubić go bardziej to muszę włożyć w niego trochę serca tak jak w CG
A Was opuszczać nie zamierzam - tak jak mówiłem, czekam na zlot i tym razem mam nadzieję, że i Ty się pojawisz!
@mieglo
Cóż.. kiedyś jej tłumaczyłem, że flaszka ważna, ale są też inne priorytety i widać zapamiętała. Cud kobita!
@Bartoch
Tył niestety jest ohydny.. jedynie co mi przychodzi do głowy to założyć mu dolną dokładkę, akcesoryjny dyfuzor. Może to coś poprawi. Tylko na razie czekam, bo drogie to cholerstwo - 1600zł a dostęp tylko ASO.
Jeśli chodzi o Tungsramy (lub GE - ta sama firma), no to w CG4 miałem u siebie Tungsram Megalight, koszt chyba tam z 40-50zł za komplet. Oczywiście nie świecą barwą 6000K, ale w nocy masz dobre i ładne białe światło. W deszczu też były ok. W porównaniu do obecnych OSRAMów to są jak dla mnie identyczne, dlatego do nich wrócę.
ps. jeśli chcesz aby jeszcze mocniej świeciło, to możesz rozważyć opcję włożenia HB3 w miejsce HB4 - zawsze to parę W więcej, a nie powinno niszczyć klosza i odbłyśnika. Wystarczy spiłować trochę oprawkę wtyku w żarówce lub przerobić wtyczkę w aucie. Z tego co pamiętam to chyba KBL miał kiedyś kiedyś w swojej CG tak zrobione i ze zdjęć świeciło to naprawdę zacnie.
Re: Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
Zgadzam się w 100%, co chciałem się dowiedzieć kilku technicznych rzeczy np. o silniku, czy innych podzespołach to tam nikt nic nie wie. Temat o regulacji zaworów, kilkaset stron, a i tak nikt nie wie czy się reguluje "śrubą" czy są szklanki, czy się nie reguluje. Bo w ASO mówią że nie, a jednak są szklanki itp. itd. Jednym słowem masakra, poziom forum bliski 0.KOko pisze: Jako, że forum Mitsumaniaki jest.. jak by to powiedzieć, aby nie urazić.. nie wiem.. No ogólnie wg. mnie jest do d*py,
HR
- KulawyJohn
- Posty: 6
- Rejestracja: 18 gru 2018 20:39
- Auto: Accord VIII typeS
- silnik: 2.4 PB
- Lokalizacja: małopolska
Re: Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
Hej
Mój brat ma takiego Lancka, tylko grafitowego z silnikiem diesla 1.8 (160 kuni chyba)... Nawet fajnie to ciągnie. I pali niedużo W środku faktycznie jest bardziej pojemny od mojego sedana VIIIgen
ALE ALE !!
Przecież to brzydal
Oczywiście bez obrazy
Przód jest spoko, kojarzy się bardzo z EVO. Ale tył, czy to hatchback, czy sedan, jak dla mnie go dyskwalifikuje. Paskudny.
W samochodzie brata mocno obecne jest zjawisko "ruda tańczy i śpiewa", ale on nie dba o to.
Pytanie do Ciebie, czy tam ruda podchodzi, czy się boi? Czy może zabezpieczone już?
Pozdrawiam serdecznie
Grzesiek
Mój brat ma takiego Lancka, tylko grafitowego z silnikiem diesla 1.8 (160 kuni chyba)... Nawet fajnie to ciągnie. I pali niedużo W środku faktycznie jest bardziej pojemny od mojego sedana VIIIgen
ALE ALE !!
Przecież to brzydal
Oczywiście bez obrazy
Przód jest spoko, kojarzy się bardzo z EVO. Ale tył, czy to hatchback, czy sedan, jak dla mnie go dyskwalifikuje. Paskudny.
W samochodzie brata mocno obecne jest zjawisko "ruda tańczy i śpiewa", ale on nie dba o to.
Pytanie do Ciebie, czy tam ruda podchodzi, czy się boi? Czy może zabezpieczone już?
Pozdrawiam serdecznie
Grzesiek
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
@figo - dokładnie, mam takie same odczucia
@kulawy - Tutaj niestety jest to samo. Lakier w tym genie ma tak cienką warstwę, że wystarczy na niego dmuchnąć a już zaraz będzie tam rudy odprysk. Nie wiem dlaczego tak przyoszczędzili Spód auta zamierzam poddać konserwacji, jak nazbieram trochę kasy, ponieważ tam także zaczyna się gdzieś gromadzić rudy nalot. Pozdro
EDIT
Co by tu jeszcze opowiedzieć...
Ostatkowej, szampańskiej nocy zostawiłem auto jak zwykle, pod blokiem, zaparkowane idealnie między liniami, nikomu nie przeszkadzało. Z rana, na kacu, wychodzę do auta, patrzę, a tutaj coś "nie tegez" z lusterkiem - mianowicie brakuje szkła. Na początku pomyślałem, że może ktoś szedł pijany i dla zabawy dewastował ludziom lusterka w autach, ale auta obok mego stały nietknięte. Dodatkowo, pijaczek wolałby raczej szarpać za całe lusterko aniżeli grzebać się jakimś narzędziem przez mniej niż centymetrową szparkę, podważyć i na chama wyrywać samo szkło, uszkadzając przy okazji silniczek sterowania i ogrzewania szybki. Nie wiem.. nie chcę wnikać, może komuś się po prostu nie podoba auto lub zająłem upragnione miejsce parkingowe.
Zajechałem do znajomego do ASO tak informacyjnie, nowe lusterko - koszt ok. 1000zł
Więc oczywiście szybka akcja, na szrocie akurat nic nie ma, nowe lusterko z Allegro za 150zł, parę dni czekania i temat załatwiony.
W międzyczasie zakupiłem też nowe opony letnie Hankook Ventus S-1 Evo2 i jak zaczęło być już cieplej założyłem letni setup. Niestety, ciągle dokuczał mi stan terenówki oraz nierówny prześwit między przodem a tyłem
Dlatego umówiłem się dziś z mechanikiem i w warsztacie zarzucili mi przygotowane sprężyny, tak jak chciałem, na przód niższe H&R, a na tył wyższe Eibachy. Pewnie wszystko to musi się jeszcze ułożyć.. hmm, ale chyba nawet nie ma aż takiej tragedii jak się obawiałem.
Najpierw to miałem nadzieję, że będzie jeszcze ciut niżej... ale gdy jechałem po auto to jakoś chwilowo strach mnie obleciał, że w ogóle wyjdzie jakaś lipa i nic się nie obniży ani prześwit nie wyrówna, i że hajs w błoto i kombinowanie na nic. A tutaj jest nawet nawet. Gwintu to mi nie zastąpi, ale już przynajmniej nie taki wstyd No i trze o krawężniki jak przykazania nakazują
@kulawy - Tutaj niestety jest to samo. Lakier w tym genie ma tak cienką warstwę, że wystarczy na niego dmuchnąć a już zaraz będzie tam rudy odprysk. Nie wiem dlaczego tak przyoszczędzili Spód auta zamierzam poddać konserwacji, jak nazbieram trochę kasy, ponieważ tam także zaczyna się gdzieś gromadzić rudy nalot. Pozdro
EDIT
Co by tu jeszcze opowiedzieć...
Ostatkowej, szampańskiej nocy zostawiłem auto jak zwykle, pod blokiem, zaparkowane idealnie między liniami, nikomu nie przeszkadzało. Z rana, na kacu, wychodzę do auta, patrzę, a tutaj coś "nie tegez" z lusterkiem - mianowicie brakuje szkła. Na początku pomyślałem, że może ktoś szedł pijany i dla zabawy dewastował ludziom lusterka w autach, ale auta obok mego stały nietknięte. Dodatkowo, pijaczek wolałby raczej szarpać za całe lusterko aniżeli grzebać się jakimś narzędziem przez mniej niż centymetrową szparkę, podważyć i na chama wyrywać samo szkło, uszkadzając przy okazji silniczek sterowania i ogrzewania szybki. Nie wiem.. nie chcę wnikać, może komuś się po prostu nie podoba auto lub zająłem upragnione miejsce parkingowe.
Zajechałem do znajomego do ASO tak informacyjnie, nowe lusterko - koszt ok. 1000zł
Więc oczywiście szybka akcja, na szrocie akurat nic nie ma, nowe lusterko z Allegro za 150zł, parę dni czekania i temat załatwiony.
W międzyczasie zakupiłem też nowe opony letnie Hankook Ventus S-1 Evo2 i jak zaczęło być już cieplej założyłem letni setup. Niestety, ciągle dokuczał mi stan terenówki oraz nierówny prześwit między przodem a tyłem
Dlatego umówiłem się dziś z mechanikiem i w warsztacie zarzucili mi przygotowane sprężyny, tak jak chciałem, na przód niższe H&R, a na tył wyższe Eibachy. Pewnie wszystko to musi się jeszcze ułożyć.. hmm, ale chyba nawet nie ma aż takiej tragedii jak się obawiałem.
Najpierw to miałem nadzieję, że będzie jeszcze ciut niżej... ale gdy jechałem po auto to jakoś chwilowo strach mnie obleciał, że w ogóle wyjdzie jakaś lipa i nic się nie obniży ani prześwit nie wyrówna, i że hajs w błoto i kombinowanie na nic. A tutaj jest nawet nawet. Gwintu to mi nie zastąpi, ale już przynajmniej nie taki wstyd No i trze o krawężniki jak przykazania nakazują
Re: Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
Jaką karę byś wymyślił dla takich co dewastują cudzą własność?
A co do sprężyn to jak dla mnie wygląda teraz bardzo dobrze i koła też pasują. U mnie jest podobnie (jak u ciebie przed) i gdy będzie trochę wolnych funduszy, też zamierzam włożyć jakieś krótsze sprężyny.
Wydaje mi się, że to optymalne ustawienie pomiędzy komfortem, a wyglądem.
Ile opadł przód, a ile tył?
A co do sprężyn to jak dla mnie wygląda teraz bardzo dobrze i koła też pasują. U mnie jest podobnie (jak u ciebie przed) i gdy będzie trochę wolnych funduszy, też zamierzam włożyć jakieś krótsze sprężyny.
Wydaje mi się, że to optymalne ustawienie pomiędzy komfortem, a wyglądem.
Ile opadł przód, a ile tył?
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
nie wiem.. jakoś się aż tak nie przejąłem. Gdyby to było w Acco to pewnie bym miał ochotę ręce pourywać, a tutaj to takie: "meh..."Bartoch pisze:Jaką karę byś wymyślił dla takich co dewastują cudzą własność?
Nie mierzyłem ile realnie opadło. Wg sprężyn no to powinno ok. -40/-25
- KulawyJohn
- Posty: 6
- Rejestracja: 18 gru 2018 20:39
- Auto: Accord VIII typeS
- silnik: 2.4 PB
- Lokalizacja: małopolska
Re: Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
Eee no jest dużo lepiej teraz zaczęło autko wyglądać normalnie
Re: Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
jeszcze rolkę zmienić i będzie kot
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
Siedzi dobrze, tak samo jak Agatka.
PS. Dobre miejsce parkingowe ... tylko czasem troche drogo wychodzi
PS. Dobre miejsce parkingowe ... tylko czasem troche drogo wychodzi
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- Edi
- Moderator
- Posty: 1396
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Mitsubishi Lancer VIII Sportback by KOko
Myślę, że ten ktoś miał zapotrzebowanie na szkło i sobie je zabrał, bo przecież najprościej jest komuś coś ukraść.KOko pisze: Co by tu jeszcze opowiedzieć...
Ostatkowej, szampańskiej nocy zostawiłem auto jak zwykle, pod blokiem, zaparkowane idealnie między liniami. Z rana, na kacu, wychodzę do auta, patrzę, a tutaj coś "nie tegez" z lusterkiem - mianowicie brakuje szkła. Na początku pomyślałem, że może ktoś szedł pijany i dla zabawy dewastował ludziom lusterka w autach, ale auta obok mego stały nietknięte. Dodatkowo, pijaczek wolałby raczej szarpać za całe lusterko aniżeli grzebać się jakimś narzędziem przez mniej niż centymetrową szparkę, podważyć i na chama wyrywać samo szkło, uszkadzając przy okazji silniczek sterowania i ogrzewania szybki. Nie wiem.. nie chcę wnikać, może komuś się po prostu nie podoba auto lub zająłem upragnione miejsce parkingowe.
Bardzo to przykre, niestety prawdziwe .
, jaki foto akuratny i sprawiedliwyfotografiks pisze: PS. Dobre miejsce parkingowe ... tylko czasem troche drogo wychodzi
Panie, on ino na chwilę do foty se tak stanął .
P.S.KOko, ładnie usiadło .