Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Zorganizowane akcje zakupowe
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: figo »

Jako że nie każdy może wie, na civicklub jest organizowany zakup grupowy na gwint firmy ISC.

Informacje z tamtego forum i link (niestety trzeba się logować):
http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... gwintowane


II Edycja na Gwinty ISC




Witam , dostawalem sporo mail z zapytaniem o ten gwint no wiec stalo sie , robie II Edycje

Zakup -termin zbierania chętnych do 20 stycznia.

Wpłata zaliczek do końca stycznia.


Czas realizacji -zakup z wysyłką morską (40 dni od czasu zamknięcia wpłaty zaliczek)
Zaliczki to 650 zł. Reszta do dopłaty jak zawiasy będą w Polsce.


Cena wersji RACING LUB DRIFT + camber plate +pillowball - 2900 brutto.

Cena wersji SPORT - 2650

Plusem jest to że każdy element który zostanie uszkodzony w zawieszeniu można dokupić osobno.
Każdy zamawiający może dobrać sobie twardość sprężyn.
Każdy kto chce zakupić drugi komplet sprężyn - dopłaca za 4 sztuki - 400 zł.
Można również dokupić sobie tylko 2 sztuki.


Z ISC jeździ - miedzy innymi: Maciek Bochenek, Adrian Pelc a za granicą zawodnicy Formula Drift



-------->KATALOG
z lat 1992-1996* <-------

Zapraszam na Facebook : klik



Dostępność prawie wszystkich samochodów Japońskich +BMW +VW + wiele innych.

Istnieje możliwość dorobienia zawieszenia do BMW E30 - szczegóły na tel : 504-710-459

Specyfikacja dostępna tutaj : klik


LISTA CKPL


1. janekldz / VII gen. sedan ES7
2. maly_miszcz / EJ2 SPORT + pillow ball (chyba)
3. Asold / V gen. HB + pillow ball

Inne fora +
1. Shady - Supra III - 10/8 Drift
2. Rafael - Civic EJ2 - Sprężyny 180/4
3. Piotr N - S13 -10/8 Drift
4. Kamco - S13 10/8 Drift
5. Stasio - Lexus IS200 - 10/8 Racing
6. Plani - Hyundai Genesis - 10/7 Drift


Tu jeszcze wiadomość od organizatora zakupu karamba, którą otrzymał maxel

Witaj , cena jest 2650zl za sporta z Pillow Ball , troche tanszy jest komfort bez pillow ball ale nie oplaca sie wcale go brac wiec nawet nie podalem go w ofercie Co do Accorda tak jest CG4 Ale chyba ze wzgledu na montaz w tym aucie nie wystepuje pillow ball , sprawdze to jeszcze , ale gwint jest



Nowe info, niestety nie ma Pillow Ball
Accord CG4 Coupe nie ma Pillow Ball.
Cena w wersji SPORT - 2650 zł - obojętnie czy ma PB czy nie ma.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2012 01:04 przez figo, łącznie zmieniany 1 raz.
HR
Awatar użytkownika
ejec
Posty: 574
Rejestracja: 10 paź 2010 14:54
Auto: Accord 99
silnik: f20b5
Lokalizacja: RSL

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: ejec »

No panowie zawieszenie gwintowane piekna rzecz, skonczy się narzekanie że przód za wysoko jest na tych sprężynach ;) Jak jest dobry gwint to idzie cuda z nim porobić :) Zacznie się sezon na szlifowanie plecionki i innych elementów podwozia. Zaopatrzyć się od razu w dobry lewarek bo hondowski mimo że niski to nie jest wytrzymały :]
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: kbl100 »

Figo jak monitorujesz temat to daj znać co z czym i dlaczego tak drogo. Narazie wiem, że civicklub robi sobie paczke zbiorową zawierającą amorki.

Czy oby napewno firma posiada zestaw pasujący do naszych acco p&p ?

Czy jest regulacja tłumienia ?
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: figo »

Zestaw do nas jest, tylko czekamy na info czy jest z "Pillow Ball". W katalogu który otrzymał organizator ZG nie ma opcji Pillow Ball, ja znalazłem katalog na stronie producenta ISC i tam taka opcja jest. Czekamy na wyjaśnienie sprawy.
Cena 2650 na tą chwilę.
Dokładna specyfikacją pod linkiem
http://www.isc-n1.eu/specyfikcja-techniczna.html
Jak będę wiedział coś więcej to wklejam tu info, tak czy inaczej, jak ktoś będzie się decydował to musi zalogować się na civicklub i tam dopisać się do listy i postępować zgodnie z wytycznymi osoby organizującej zakup.
HR
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: kbl100 »

Jak Ty się piszesz na to to ja też :D

Z tego co wyczytałem to regulacja tłumienia jest
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: figo »

Na razie zbieram info :D pytanie co mi ejec odpisze, bo jak mam felgi zmieniać żebym mógł posadzić auto jak należy to trochę lipa :/
Ale jestem zainteresowany 8-)
HR
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: kbl100 »

a jaką masz fele ?
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: figo »

kbl100 pisze:a jaką masz fele ?

17" 7,5cala ET42 i już jest tak na równi z błotnikiem :|
HR
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: Trojan »

Jak go niżej posadzisz to negatyw się automatycznie zwiększy i jest szansa ,że będzie ok.
Teraz nic nie trze chyba... co ?
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: kbl100 »

kolega w qpe ma taką fele i opone 225/45/17. Z przodu nie wystaje z tyłu jest lekko schowana. Jeżeli chodzi o glebe, patrząc na bok samochodu opony są na równi z błotnikami (nie ma dziury). Jeździ i nic nie obciera (ewentualnie tył lekko jak się cały samochód załaduje i wjedzie w chope)

Niżej bym nie skręcał bo przejaz przez próg zwalniający nie będzie możliwy. W tej chwili ma z tym problemy)
ODPOWIEDZ