Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accord CB9 1992 pure USDM

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: Kondziu »

Na celu miałem tutaj przede wszystkim upchnięcie 9" felg tak by opona nie wystawała poza obrys.
Po drugie chciałem pochylić koła bo tak zwane cambery zawsze mi się podobały.

Co do prowadzenia to jest tak:

Na suchym asfalcie. Jest wręcz bajecznie. Auto jedzie jak pociąg po szynach. Jaki by to zakręt nie był i prędkość to wchodzi tak jak się chce.
Więc to świetny setup na jazdę np po torze ale suchym.

Z jazdą po mokrym jest już gorzej bo bieżnik nie odprowadza odpowiednio wody.
I ma się wrażenie jakby auto czasem pływało po drodze.
Ale nie ma problemu z hamowanie i w ogóle z jazdą. Testowałem awaryjne hamowanie itp. Nic się nie dzieje tylko efekt lekkiego pływania po drodze jest jakby na bardzo mokrej nawierzchni.

Tak więc jak ktoś sobie chce poprawić właściwości jezdne to jak najbardziej polecam pochylić koła ale nie aż tak bardzo jak ja mam.
Tylko lekko nawet żeby nie były na prosto a lekko przechylone.
Auto prowadzi się bajecznie.


Moje jest używane tylko na sobotnio niedzielne przejażdzki i zloty tak więc mógłbym sobie jeszcze bardziej pochylić koła jeśli by się dało.

Ogólnie taki był cel i zamiar.

A co do gustów to wiadomo. Jak by każdy tak robił to co by to było.
Mnie się podoba.
Polecam do aut na codzień lekkie pochylenie kątów a do zabawki to już jak kto woli.
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: fotografiks »

Aquaplaning all the time... ;) Trzeba mieć mocne nerwy :D

A na suchym wszystko co twarde dobrze trzyma i jedzie jak po szynach...


Tak podejrzewałem, że chodziło o aspekty tylko wizualne, a nie trakcyjne :)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: Kondziu »

W tym aucie nie potrzebne mi trakcyjne bo to kombi w automacie które ma jeździć powoli i dawać radość z jazdy. :-)


Na tor było coś innego kiedyś ale może coś wróci to tam będziemy szukać trakcji.
ODPOWIEDZ