Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accord CB9 1992 pure USDM

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: Kondziu »

Takie dwa zdjęcia jeszcze rzucam.
Pierwsze to przymiarka do fajnej sesji.

A drugie znalazłem w necie zrobione na otwarciu sezonu w Bałtowie.

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: audiotone »

Pierwsze zdjęcie to kozactwo w czystej postaci 8-) oczywiście pełen obłęd :!:
Super się prezentuje hanka :D
Gratuluje pomysłu zdjęcie rewelka :D
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: fotografiks »

Te rozmycia gdzieniegdzie jakby zaprzeczają prawom fizyki;)
Ale na pierwszy rzut oka ciekawy efekt:)


Ładna czwóreczka:) Fela konkretna.

Ale przy takim kole i bez większej ingerencji w zawieszkę to mnie zawsze rażą te kąty... wygląda trochę komicznie i przesadnie, także w sumie zaczepia oko, ale hmm po kilku sekundach nasuwa się pytanie, jak pracują opony w takim secie... ścierają Ci się tylko wewnętrzne części bieżnika ? :)

PS. Klimka Ci śmiga? Masz przerobioną klime na R134A czy na R12 leci?
Ja ciągle walczę z myślami czy inwestować w moją padniętą sprężarkę i resztę układu klimy... kolejna inwestycja gdzie - znowu zapewne wartość samochodu wzrośnie dwukrotnie;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: Kondziu »

Fotografiks ale wytłumacz o co Ci chodzi z tym zawieszeniem???

Bo ja zmieniałem całe zawieszenie właśnie po to by były koła pochylone. Mam regulowane przednie i tylne wahacze.
Które kosztowały mnie rok poszukiwań kupe nerwów i kasy. Aż wreszcie zrobiłem.
Czyli mogę sobie regulować kąty pochylenia kół.

Normalnie na zwykłych wahaczach to koła wystawały 5cm poza obrys auta bo felga jest 9" szeroka.

Tak więc to pochylenie kół to sam zrobiłem a nie że tak wyszło :P
Chyba że źle Cie zrozumiałem.

Co do klimy to mam nadal na R12

W tamtym roku spaliło mi się łożysko na sprężarce klimy i regenerowałem na nowo. 600zł chyba płaciłem za regenerację sprężarki na nowych częściach.
Totalny przypadek że się zatarło z winy mechanika tak to chodzi idealnie i ma wydajność lepszą niż w nowych autach.
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: Prywo »

Kondziu pisze:Co do klimy to mam nadal na R12


no i teraz gdzie ty po kanałach nabijasz tą instalację :lol:
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: Kondziu »

Narazie nie ma z tym problemu. Znalazłem dobre źródło.
Pierwszy warsztat klimy w świętokrzyskim z tradycją. Ciągle gdzieś wynajdują odczynnik. Bo wiedzą że jest dużo takich klientów jak ja.
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: Prywo »

Kondziu pisze:Narazie nie ma z tym problemu. Znalazłem dobre źródło.
Pierwszy warsztat klimy w świętokrzyskim z tradycją. Ciągle gdzieś wynajdują odczynnik. Bo wiedzą że jest dużo takich klientów jak ja.


muszą się pilnować bo tym czynnikiem nie wolno nabijać, za to są kary i to spore, więc nie podawaj jawnie namiarów
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: Kondziu »

Oczywiście wiem wiem ;-)

Ale za to jak pięknie chłodzi.

2x mi się zdarzyło przy ponad 30stopniach na dworze zrobić lekki szron na szybie :-) Czy jak to tam nazwać.
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: fotografiks »

Kondziu pisze:Narazie nie ma z tym problemu. Znalazłem dobre źródło.


;) jak prywo napisał ... to już ponad 10 lat będzie jak R12 wycofali a dalej go mają w kanałach niektórych zakładów;)

No u mnie koszty wyglądały trochę gorzej... Kilka lat temu jak pytałem to przeróbka na 134a lub R134 bo i tak każdy działa żrąco na uszczelki zastosowane w ukladach z R12 to nie dość ze cała diagnoza plus wymiana bebechów padniętej sprężarki - do tego uszczelnianie + pewnie kilkukrotne nabijanie + czujnik/przekaźnik obrotów silnika przy włączonej klimie, który też już kiedyś padł... gość powiedział ze jak przygotuje ok 2000 PLN to na pewno cena mnie za zaskoczy jak mi rachunek wystawią;) Nie chcieli współpracować i nawet za free nabić azotu czy tam czegoś innego żeby sprawdzić czy w ogóle jest szczelna;)

Dlatego dałem spokój, bo z otwartym daszkiem też śmiga się bardzo przyjemnie...;)


Kondziu pisze:...wytłumacz o co Ci chodzi z tym zawieszeniem???

Bo ja zmieniałem całe zawieszenie właśnie po to by były koła pochylone.


Pomijając wizualne kwestie - bo każdy ma swój gust:)

Być może nie znam się na trendach i celowości pewnych działań "tuningu"...

Ale tak z ciekawości zapytam od strony technicznej - po co taki duży ujemny kąt?
W sumie to połowa szerokości bieżnika wtedy nie trzyma... Dociążone masz tylko wewnętrzną część opony...
I Raczej z dobrym trzymaniem i prowadzeniem oraz bezpieczeństwem ma to mało wspólnego;)

No chyba ze celem było tylko zmieszczenie w ten sposób górnej części felgi w obrys budy... to tłumaczy ze kąt jest taki, a nie inny ;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Camel
Posty: 277
Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

Post autor: Camel »

ciekawy jestem jak autko się prowadzi z takim modem, wygląd oczywiście kozacki 8-)
ODPOWIEDZ