Strona 2 z 5

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

: 08 lut 2013 15:57
autor: podlez
to są zamienniki DEPO, ale nawet te są bardzo niszowym towarem.
Spryskiwacze na US nie wychodziły, ale trafiła mi się cała OEM istalacja więc się skusiłem.
Obecnie jestem na etapie urachamiania dail lights, ale chyba kupie jakis zwykly moduł, bo OEM to białe kruk.
Accord ma co prawda całą istalacje pod światła dzienne, nawet bezpiecznik w skrzynce siedzi, ale brakuje własnie tego modułu, który je zapala i rozłącza.
Poza tym czekam na paczkę ze stanów z kompletnym paratatem zapłonowym wraz z kablami 5szt., bo ten na rynek Us ma zewnętrzną cewkę, na UE cewka jest w aparacie. Leci tez bat anteny, bo obecny został uszkodzony i inne duperele
Ogólnie akcesoria głównie z US targam.

A tak to tylko oleje i płyny zmieniam i delektuję się jazdą. Im dalsza tym większa przyjemność z połykanych mil :)

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

: 10 lut 2013 21:14
autor: audiotone
Piękna furka gratuluje :D

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

: 26 mar 2013 11:02
autor: tomiek
Bardzo mi się podoba ten aerodeck.
Nie wiem, czy kojarzysz woncka (woncek) z SCKPL - ma identycznego accorda (kolor ten sam lecz wersja EUDM) i pieknie go odrestaurował.

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

: 07 cze 2013 13:59
autor: fotografiks
No piękna ta rodzinna Czwóreczka:)

Tak patrze czym się US rożni w środku od EU... i widzę, że podobnie jak i Kupetach 6gen masz te "dingsy" do ryglowania zamka... wygodny patent:)
No i tak wyczytałem z posta o aparacie zapłonowym, ze pod maską też coś namieszali...
Na HAKP obczaiłem to zielone...- diodkę sygnalizująca... "Maintenance Required" też dodatkowy bajer...?? Czy w innych EU widziałeś?
I ten podłokietnik - przymocowany do oparcia fotela... z nieco zmodyfikowanym tunelem... też inny patent niż w EU :)
podlez pisze: Obecnie jestem na etapie urachamiania dail lights, ale chyba kupie jakis zwykly moduł, bo OEM to białe kruk.
Accord ma co prawda całą istalacje pod światła dzienne, nawet bezpiecznik w skrzynce siedzi, ale brakuje własnie tego modułu, który je zapala i rozłącza.
Tutaj uważaj gdyż ponieważ w IV genie światła długie sterowane są masą, wstawiając w lampiony standardowy "moduł dzienne z długich" będzie świecić wszystko tylko nie długie...;) - tak było u mnie:)
podlez pisze:no tak :)
Cudowne auto i liczę, że faktycznie jest nie do zajechania przy odpowiedniej obsłudze.
Póki co zbliżam się do 150 tyś mil
Możesz nawijać spokojnie mój ma już ponad: 430.000 km.
A znajomy jadąc jako pasażer powiedział, że ten 22 letni automat płynniej zmienia biegi niż ten w jego "nowym" Hyundaiu IX30 ;)

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

: 27 wrz 2013 13:55
autor: Kondziu
Chciałem tylko powiedzieć że accord Podleza ma się dobrze ;)

Trochę zmienił image

Jak wam się podoba?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tutaj takie porównanie mojego sedana i aerodecka

Obrazek
Obrazek

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

: 27 wrz 2013 14:00
autor: krisss111
najs, ..... me gusta ;)

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

: 27 wrz 2013 14:29
autor: fotografiks
Nisko i szeroko...
IV gen ma to "coś".

PS.
Jak z tymi dziennymi? Odpaliłeś?

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

: 27 wrz 2013 15:08
autor: Kondziu
Nie nie ruszałem tego...

Jedyne co to wyrwałem całą instalację od halogenów bo Podlez się nie popisał :mrgreen:

Ale jeszcze nie zrobiłem nowej...

Może coś zrobię z dziennymi przy robieniu halogenów...

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

: 27 wrz 2013 15:54
autor: Trojan
Zajebista jest
8-)

Re: Accord CB9 1992 pure USDM

: 27 wrz 2013 16:41
autor: figo
pięknie, bardzo nawet.

Tył trochę niżej i będzie git :D


światła, kierunki i halogeny u zielonego wyglądają lepiej :P