Kondziu pisze:Narazie nie ma z tym problemu. Znalazłem dobre źródło.
jak prywo napisał ... to już ponad 10 lat będzie jak R12 wycofali a dalej go mają w kanałach niektórych zakładów;)
No u mnie koszty wyglądały trochę gorzej... Kilka lat temu jak pytałem to przeróbka na 134a lub R134 bo i tak każdy działa żrąco na uszczelki zastosowane w ukladach z R12 to nie dość ze cała diagnoza plus wymiana bebechów padniętej sprężarki - do tego uszczelnianie + pewnie kilkukrotne nabijanie + czujnik/przekaźnik obrotów silnika przy włączonej klimie, który też już kiedyś padł... gość powiedział ze jak przygotuje ok 2000 PLN to na pewno cena mnie za zaskoczy jak mi rachunek wystawią;) Nie chcieli współpracować i nawet za free nabić azotu czy tam czegoś innego żeby sprawdzić czy w ogóle jest szczelna;)
Dlatego dałem spokój, bo z otwartym daszkiem też śmiga się bardzo przyjemnie...
Kondziu pisze:...wytłumacz o co Ci chodzi z tym zawieszeniem???
Bo ja zmieniałem całe zawieszenie właśnie po to by były koła pochylone.
Pomijając wizualne kwestie - bo każdy ma swój gust:)
Być może nie znam się na trendach i celowości pewnych działań "tuningu"...
Ale tak z ciekawości zapytam od strony technicznej - po co taki duży ujemny kąt?
W sumie to połowa szerokości bieżnika wtedy nie trzyma... Dociążone masz tylko wewnętrzną część opony...
I Raczej z dobrym trzymaniem i prowadzeniem oraz bezpieczeństwem ma to mało wspólnego;)
No chyba ze celem było tylko zmieszczenie w ten sposób górnej części felgi w obrys budy... to tłumaczy ze kąt jest taki, a nie inny