Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Cześć i czołem z Accordem się tu wziąłem
- WujekSocia
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2018 18:26
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Mysłowice / Częstochowa
Cześć i czołem z Accordem się tu wziąłem
Dzien dobry i dobry wieczór szanowne Panie i szanowni Panowie,
witam się z Wami tak samo jak z ludźmi z HAKP, ale po przejrzeniu obu for czuję, że ze względu na interesującą mnie zawartość na tym spędzę zdecydowanie więcej czasu.
Moja historia:
kilka miesięcy temu kupiłem swoją pierwszą w życiu Hondę, a że jestem fanem motoryzacji i w końcu mogłem sobie pozwolić na 'nietypowy' samochód (no i akurat była dobra oferta na tą Hondę), zakupiłem Hondę Accord Coupe 3.0 V-TEC 200KM z automatyczną skrzynią biegów (bez automatu chyba nie było).
Co mi się podoba:
1. Prędkość - po poprzednim 'pojeździe' (VAG 1.9 TDI) jestem wniebowzięty - w końcu na autostadzie mogę zjechać na lewy pas bez obaw.
2. Pomimo wieku i japońskiego rodowodu - jakość wykonania - nic nie skrzypi ani nie trzeszczy w środku (trzeszczenie przy głośniku wysokotonowym wyeliminowałem)
3. 'Look" samochodu i jego niepowtarzalność - ciężko trafić na drugiego CG2 na ulicach Śląskiego a i pewnie na ulicach całego kraju dużo ich nie jeździ.
4. To że wszystko co jest elektryczne w moim samochodzie po prostu działa.
Co mi się nie podoba:
1. Skrzynia biegów - 4-ro biegowy automat, trochę przedpotopowy , moja mama (bez prawa jazdy) zmieniała by biegi odrobinę lepiej - w moim egzemplarzu była remontowana skrzynia i chyba wlany olej 'nie gada' ze skrzynią - wymienię wkrótce na ori Hondy i zobaczymy.
2. Układ kierowniczy i prowadzenie - coś nie jest OK, jeszcze nie do końca wiem co, ale stawiam na pierwszy strzał na koła/opony (niewłaściwe wyważenie), ewentualnie dokręcenie maglownicy (zawieszenie jest bez luzów). Przy wyższych prędkościach układ kierowniczy zamiast być coraz sztywniejszy zachowuje się jakby przy kilku stopniach przekręcenia kierownicy samochód miał zrobić koziołka, pływa po jezdni jak łódka, kierownica zachowuje się jak w Fiacie Punto na którym uczyłem się jeździć z włączonym elektrycznym wspomaganiem 'CITY' - nowe opony zamówione (a obuję ją w Pirelli Pilot Sport 4).
3. Hamulce - to jest tragedia - nie wiem co ktoś jeżdżący przede mną tam włożył ale przy przesiadce w firmowe samochody, którymi zdarza mi się poruszać przez przyzwyczajenie do moich hamulców staję dęba tam gdzie moja Honda jeszcze by jechała i jechała.
4. Spryskiwacze szyby przedniej - czy jest jakiś zamiennik dysz, który ładnie rozpryska płyn po szybie zamiast go tylko rozlać w czterach punktach?
5. Regulacja kierownicy - nerkę bym oodał, żeby kierownica była regulowana w trzech płaszczyznach. W A4 z '96 mogłem kierownicę przyciągnąć bliżej siebie a tutaj niestety lipa - jak siedzę wygodnie to nie sięgam kierownicy (mam 190cm wzrostu i muszę odsunąć fotel dość daleko)
Wyszło na to, że bardziej mi się nie podoba, ale możliwe, że szybko skasuję kilka punktów z listy 'co mi się nie podoba'.
Pozdrawiam,
Wujek Socia
witam się z Wami tak samo jak z ludźmi z HAKP, ale po przejrzeniu obu for czuję, że ze względu na interesującą mnie zawartość na tym spędzę zdecydowanie więcej czasu.
Moja historia:
kilka miesięcy temu kupiłem swoją pierwszą w życiu Hondę, a że jestem fanem motoryzacji i w końcu mogłem sobie pozwolić na 'nietypowy' samochód (no i akurat była dobra oferta na tą Hondę), zakupiłem Hondę Accord Coupe 3.0 V-TEC 200KM z automatyczną skrzynią biegów (bez automatu chyba nie było).
Co mi się podoba:
1. Prędkość - po poprzednim 'pojeździe' (VAG 1.9 TDI) jestem wniebowzięty - w końcu na autostadzie mogę zjechać na lewy pas bez obaw.
2. Pomimo wieku i japońskiego rodowodu - jakość wykonania - nic nie skrzypi ani nie trzeszczy w środku (trzeszczenie przy głośniku wysokotonowym wyeliminowałem)
3. 'Look" samochodu i jego niepowtarzalność - ciężko trafić na drugiego CG2 na ulicach Śląskiego a i pewnie na ulicach całego kraju dużo ich nie jeździ.
4. To że wszystko co jest elektryczne w moim samochodzie po prostu działa.
Co mi się nie podoba:
1. Skrzynia biegów - 4-ro biegowy automat, trochę przedpotopowy , moja mama (bez prawa jazdy) zmieniała by biegi odrobinę lepiej - w moim egzemplarzu była remontowana skrzynia i chyba wlany olej 'nie gada' ze skrzynią - wymienię wkrótce na ori Hondy i zobaczymy.
2. Układ kierowniczy i prowadzenie - coś nie jest OK, jeszcze nie do końca wiem co, ale stawiam na pierwszy strzał na koła/opony (niewłaściwe wyważenie), ewentualnie dokręcenie maglownicy (zawieszenie jest bez luzów). Przy wyższych prędkościach układ kierowniczy zamiast być coraz sztywniejszy zachowuje się jakby przy kilku stopniach przekręcenia kierownicy samochód miał zrobić koziołka, pływa po jezdni jak łódka, kierownica zachowuje się jak w Fiacie Punto na którym uczyłem się jeździć z włączonym elektrycznym wspomaganiem 'CITY' - nowe opony zamówione (a obuję ją w Pirelli Pilot Sport 4).
3. Hamulce - to jest tragedia - nie wiem co ktoś jeżdżący przede mną tam włożył ale przy przesiadce w firmowe samochody, którymi zdarza mi się poruszać przez przyzwyczajenie do moich hamulców staję dęba tam gdzie moja Honda jeszcze by jechała i jechała.
4. Spryskiwacze szyby przedniej - czy jest jakiś zamiennik dysz, który ładnie rozpryska płyn po szybie zamiast go tylko rozlać w czterach punktach?
5. Regulacja kierownicy - nerkę bym oodał, żeby kierownica była regulowana w trzech płaszczyznach. W A4 z '96 mogłem kierownicę przyciągnąć bliżej siebie a tutaj niestety lipa - jak siedzę wygodnie to nie sięgam kierownicy (mam 190cm wzrostu i muszę odsunąć fotel dość daleko)
Wyszło na to, że bardziej mi się nie podoba, ale możliwe, że szybko skasuję kilka punktów z listy 'co mi się nie podoba'.
Pozdrawiam,
Wujek Socia
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 1998
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Cześć i czołem z Accordem się tu wziąłem
A nastepnym razem nie zakładaj 4 razy tego samego tematu bo i tak nie pojawią się bez zaakceptowania przez Moda/Admina ,kolejny post który napiszesz tez będzie musiał być zaakceptowany ,potem kolejne już nie.
- WujekSocia
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2018 18:26
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Mysłowice / Częstochowa
Re: Cześć i czołem z Accordem się tu wziąłem
nie miałem takiego zamiaru, nawet nie wiem jak to... a zresztą po co się tłumaczyć - jakoś tak wyszło. Przepraszam
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Cześć i czołem z Accordem się tu wziąłem
No dobra, pierwsze koty za płoty - teraz będzie tylko lepiej .WujekSocia pisze:nie miałem takiego zamiaru, nawet nie wiem jak to... a zresztą po co się tłumaczyć - jakoś tak wyszło. Przepraszam
Jak masz z czymś problem pytaj przez PW.
No i czekamy na Twój temat w odpowiednim dziale
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Cześć i czołem z Accordem się tu wziąłem
1. Niestety ten automat działa różnie zależnie od tego jak kto dbał. Olej możesz wymienić ale filtr w skrzyni jest zabudowany.
2. Jechać na stację i sprawdzić luzy. Ewentualnie zainteresować się zakupem Eibachów. No i sprawdzić koła tak jak piszesz.
3. Hamulce. Przejrzeć cały układ czyli stan i markę tarcz i klocków. Sprawdzić tłoczki i prowadnice. Być może przewody już mają dość i się pompują.
4. Spryski wkładają od C3. Fakt nie są za ciekawe te oryginalne.
5. Niestety nic z tym nie zrobisz. Chyba, że ogarniesz swapa kolumny.
Załóż swój temat w odpowiednim dziale i tam będziemy dyskutować na temat Twojej fury.
I pamiętaj, że w czerwcu 15-17 jest zlot w okolicy Płocka.
2. Jechać na stację i sprawdzić luzy. Ewentualnie zainteresować się zakupem Eibachów. No i sprawdzić koła tak jak piszesz.
3. Hamulce. Przejrzeć cały układ czyli stan i markę tarcz i klocków. Sprawdzić tłoczki i prowadnice. Być może przewody już mają dość i się pompują.
4. Spryski wkładają od C3. Fakt nie są za ciekawe te oryginalne.
5. Niestety nic z tym nie zrobisz. Chyba, że ogarniesz swapa kolumny.
Załóż swój temat w odpowiednim dziale i tam będziemy dyskutować na temat Twojej fury.
I pamiętaj, że w czerwcu 15-17 jest zlot w okolicy Płocka.
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Cześć i czołem z Accordem się tu wziąłem
W tym dziale tylko się witamy.
Wszelkie porady to w temacie o samochodzie jak kolega założy, a jeśli ktoś chce "już" to przez PW.
Wszelkie porady to w temacie o samochodzie jak kolega założy, a jeśli ktoś chce "już" to przez PW.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 18 gru 2016 11:46
- Auto: Accord VI Coupe
- silnik: 2.0 148KM
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Cześć i czołem z Accordem się tu wziąłem
Witam również