Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Siemaneczko bombeczki!

Napisz coś o sobie, a później dodaj foty swojego accorda w dziale "Mój Accord"
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Siemaneczko bombeczki!

Post autor: Krzysiek15255 »

Jeżeli dasz radę sam z rozrządem i zaworami to i uszczelniacze pod rozrządem wymienisz. Na forum dostępne są manuale. Uszczelniacz najszybciej wyciąga się wkręcając w nie wkręta do drewna odpowiedniej wielkości, tak mniej więcej w środek. Uważać trzeba żeby nie zarysować powierzchni wałka. Jeżeli uszczelniacze pod rozrządem nie pocą się i boisz się samemu tego podjąć, to zostaw jak jest. Ja robie wszystko samemu przy aucie. Wystarczy myśleć i mniej więcej znać się na manualnych czynnościach. Znajomość angielskiego i poruszanie się po instrukcji serwisowej pozwoli na samodzielne serwisowanie większości układów w aucie. :)Obrazek
Awatar użytkownika
Mucha
Posty: 69
Rejestracja: 07 mar 2016 00:59
Auto: CG2 2000r
silnik: 3.0
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Siemaneczko bombeczki!

Post autor: Mucha »

Wysłałem ci wiadomość na priv
Honda Accord Coupe VI CG2 2000r.,Honda Civic V 1.3 1994
Asart
Posty: 14
Rejestracja: 10 kwie 2019 14:58
Auto: CG4
silnik: F20B7

Re: Siemaneczko bombeczki!

Post autor: Asart »

Edi pisze:
Asart pisze:Mucha dasz namiary? napisałbym PW ale nie wiem jak to zrobić :? możliwe, że mam blokadę czy coś??
Teraz juz możesz PW napisać ;) .
dziękuję bardzo! ;)
fotografiks pisze:Heja.

Zapobiegawczo uszczelnić?
Hmm biorąc pod uwagę szereg specjalistów, którzy spier... cokolwiek tylko im zawiozłem do zrobienia... to zapobiegawczo lepiej nic nie ruszać ;)
zawsze lepiej samemu napsocić niż jak jakiś fachowiec głupot narobi i w najlepszym wypadku połowę śrubek zgubi albo nie dokręci, nigdy nie zapomnę jak jeden rzeźnik w poszukiwaniu pompy paliwa wykładzinę pociął skalpelem, a pompa w zupełnie w innym miejscu...
Autko ma 17 lat więc chyba coś tam musi lecieć ;p, jak będzie git to zostawię.
Krzysiek15255 pisze:Jeżeli dasz radę sam z rozrządem i zaworami to i uszczelniacze pod rozrządem wymienisz. Na forum dostępne są manuale. Uszczelniacz najszybciej wyciąga się wkręcając w nie wkręta do drewna odpowiedniej wielkości, tak mniej więcej w środek. Uważać trzeba żeby nie zarysować powierzchni wałka. Jeżeli uszczelniacze pod rozrządem nie pocą się i boisz się samemu tego podjąć, to zostaw jak jest. Ja robie wszystko samemu przy aucie. Wystarczy myśleć i mniej więcej znać się na manualnych czynnościach. Znajomość angielskiego i poruszanie się po instrukcji serwisowej pozwoli na samodzielne serwisowanie większości układów w aucie. :)

dzięki za szybką instrukcję, angielski to nie problem i chyba trochę się myśli więc będzie dobrze :D dokładnie tych manuali nie przeglądałem ale chyba żaden nie odnosi się bezpośrednio do f20b7??
Mitsubishi Space Wagon 2.0 TD/D 4D68 '98r. [rozbity, poszedł na żyletki ;(]
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
ODPOWIEDZ