Strona 2 z 2

Re: Siemaneczko bombeczki!

: 06 maja 2019 10:42
autor: Krzysiek15255
Jeżeli dasz radę sam z rozrządem i zaworami to i uszczelniacze pod rozrządem wymienisz. Na forum dostępne są manuale. Uszczelniacz najszybciej wyciąga się wkręcając w nie wkręta do drewna odpowiedniej wielkości, tak mniej więcej w środek. Uważać trzeba żeby nie zarysować powierzchni wałka. Jeżeli uszczelniacze pod rozrządem nie pocą się i boisz się samemu tego podjąć, to zostaw jak jest. Ja robie wszystko samemu przy aucie. Wystarczy myśleć i mniej więcej znać się na manualnych czynnościach. Znajomość angielskiego i poruszanie się po instrukcji serwisowej pozwoli na samodzielne serwisowanie większości układów w aucie. :)Obrazek

Re: Siemaneczko bombeczki!

: 06 maja 2019 15:58
autor: Mucha
Wysłałem ci wiadomość na priv

Re: Siemaneczko bombeczki!

: 08 maja 2019 00:15
autor: Asart
Edi pisze:
Asart pisze:Mucha dasz namiary? napisałbym PW ale nie wiem jak to zrobić :? możliwe, że mam blokadę czy coś??
Teraz juz możesz PW napisać ;) .
dziękuję bardzo! ;)
fotografiks pisze:Heja.

Zapobiegawczo uszczelnić?
Hmm biorąc pod uwagę szereg specjalistów, którzy spier... cokolwiek tylko im zawiozłem do zrobienia... to zapobiegawczo lepiej nic nie ruszać ;)
zawsze lepiej samemu napsocić niż jak jakiś fachowiec głupot narobi i w najlepszym wypadku połowę śrubek zgubi albo nie dokręci, nigdy nie zapomnę jak jeden rzeźnik w poszukiwaniu pompy paliwa wykładzinę pociął skalpelem, a pompa w zupełnie w innym miejscu...
Autko ma 17 lat więc chyba coś tam musi lecieć ;p, jak będzie git to zostawię.
Krzysiek15255 pisze:Jeżeli dasz radę sam z rozrządem i zaworami to i uszczelniacze pod rozrządem wymienisz. Na forum dostępne są manuale. Uszczelniacz najszybciej wyciąga się wkręcając w nie wkręta do drewna odpowiedniej wielkości, tak mniej więcej w środek. Uważać trzeba żeby nie zarysować powierzchni wałka. Jeżeli uszczelniacze pod rozrządem nie pocą się i boisz się samemu tego podjąć, to zostaw jak jest. Ja robie wszystko samemu przy aucie. Wystarczy myśleć i mniej więcej znać się na manualnych czynnościach. Znajomość angielskiego i poruszanie się po instrukcji serwisowej pozwoli na samodzielne serwisowanie większości układów w aucie. :)

dzięki za szybką instrukcję, angielski to nie problem i chyba trochę się myśli więc będzie dobrze :D dokładnie tych manuali nie przeglądałem ale chyba żaden nie odnosi się bezpośrednio do f20b7??