Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Honda Accord Coupe VI (CG4) - 1999

Nirnroot
Posty: 16
Rejestracja: 06 kwie 2013 13:57
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0

Honda Accord Coupe VI (CG4) - 1999

Post autor: Nirnroot »

Witam,

Przyszła pora na sprzedaż mojej Hondy, której część perypetii można zobaczyć w poświęconym jej temacie forum: viewtopic.php?f=9&t=1588" onclick="window.open(this.href);return false;

W telegraficznym skrócie.

Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 (zagazowany podtlenkiem LPG)
Skrzynia: manualna
Przebieg: 154343km
Stan: Bardzo dobry
Ściągnięta do Polski w 2013 roku z przebiegiem 103580km (widać po zużyciu, że był oryginalny, podobnie jak 90% części mechanicznych).

Honda służyła mi znakomicie przez wiele lat, inwestowałem w nią na tyle na ile mogłem (mam kilka list z "co było robione" od mechaników), ale oczywiście nie obyło się bez różnych drobnych bolączek, ale większość została wyeliminowana. Równo dwa lata temu, w lutym 2018 Honda uczestniczyła w kolizji, ale sporym nakładem finansowym oraz po paru miesiącach została kompletnie odbudowana i od lipca 2018 do teraz stała w ogrzewanym podziemnym garażu, bo w międzyczasie kupiłem inny samochód. Od czasu do czasu nią jeździłem, żeby się nie zastała, a w lutym 2020 przeszła badanie techniczne. Ubezpieczenie ma do czerwca 2020. Przed wypadkiem wymienione zostały: tylne klocki i tarcze, prowadniki, tylny zacisk, śruby jarzma, palec zapłonowy, świece, płyn chłodniczy, wyeliminowano też wibracje, które były efektem źle założonej przez poprzedniego mechanika poduszki pod silnikiem. Na nowo zestrojone zostało również LPG. Blacharsko auto jest w świetnym stanie, lakierniczo już niestety nie, ale w większości są to odpryski z którymi już auto kupiłem. Jeśli cokolwiek wymaga doinwestowania, to właśnie lakier, ale po 21 latach ma prawo nie wyglądać on jak z fabryki w Ohio.

Z rzeczy, których już nie zdążyłem zrobić:
- lekko poci się łączenie silnika i skrzyni
- świeci się kontrolka SRS
- wycieraczki zamierają w trybie przerywanym, najprawdopodobniej przełącznik do wymiany.

Reszta działa doskonale, gaz, benzyna, cała rodzina pracują znakomicie. Auto stoi na oryginalnych obręczach i zimowych oponach. Nie wymaga wkładu finansowego "na już".

Cena: 13.000zł

Lokalizacja: Kraków

Zapraszam do kontaktu tutaj, w wiadomości prywatnej, lub przez telefon - 509753137 (najlepiej SMS lub dzwonić po 18:00).
Załączniki
IMG_1498bn.jpg
IMG_1495b.jpg
IMG_1485v.jpg
IMG_1483nn.jpg
ODPOWIEDZ