|
|
|
|
Teraz jest 29 mar 2024 17:21
|
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Mrufa
Dołączył(a): 19 lis 2016 12:29 Posty: 14 Zdjęcia: 0
|
Błąd P2247
Witam, taka naszła mnie ochota i postanowiłem sczytać błędy jakie trapią moje auto,(coupe 2005 3,0 v6 gaz) kontrolka check engine świeci się odkąd zakupiłem auto. Przekonany, że ten typ tak ma na gazie odwiedziłem gazownika który zrobił pełen przegląd, ustawił sondy, skasował błąd no i było ok. Następnego ranka odpalam auto, pryka sobie jak zawsze, aż po jakiejś minucie na desce pojawia się na nowo CHECK. Po godzinnej jeździe biorę OBDII podłączam, skanuje, błąd P2247. Po skasowaniu błędu zrobiłem może z 180km i spokój. Następnego ranka to samo P2247 po minucie od odpalenia (auto pracowało na benzynie). Dziś do puli doszedł jeszcze P0154-(czujnik O2 bank 2 czujnik 1) Takie pytanko która to sonda i czy wymiana załatwi sprawę, a jeśli tak to może ktoś ma na sprzedaż? pozdrawiam.
|
17 maja 2017 17:47 |
|
|
Piter
Dołączył(a): 10 wrz 2014 12:49 Posty: 398 Lokalizacja: Warszawa
|
Re: Błąd P2247
Wg "internetu" oba błędy dotyczą przedniej sondy lambda. Jeśli masz do tego OBD jakikolwiek program spróbuj popatrzeć jaki jest z niej odczyt napięcia. Powinna oscylować sinusoidalnie międz 0 a 1V - płynnie. Również na wolnych obrotach.
Czy dobrze rozumiem, że check wyskoczył również na benzynie po skasowaniu błędów?
|
20 maja 2017 00:42 |
|
|
Mrufa
Dołączył(a): 19 lis 2016 12:29 Posty: 14 Zdjęcia: 0
|
Re: Błąd P2247
Trochę poszperałem i faktycznie to błąd przedniej sondy przed katalizatorem. Błąd wyskakuje na benzynie jak i na gazie. Najrozsądniej będzie wymiana na nową.
|
20 maja 2017 18:25 |
|
|
Piter
Dołączył(a): 10 wrz 2014 12:49 Posty: 398 Lokalizacja: Warszawa
|
Re: Błąd P2247
Lub podmiana, jeśli miałbyś taką możliwość.
|
22 maja 2017 10:30 |
|
|
mireklks
Dołączył(a): 13 sty 2016 10:11 Posty: 7 Lokalizacja: Kraków
|
Re: Błąd P2247
Sonda szerokopasmowa posiada 5 przewodów: niebieski i żółty to grzałka - tu trzeba zmierzyć rezystancję, czarny - masa, biały - sygnał prądu pompy, szary - sygnał komory pomiarowej. Pomiaru dokonuje się pomiędzy przewodem szarym a czarnym. Po odpaleniu samochodu i pracy na biegu jałowym po ok. 20s wartość powinna się ustalić na 0.45V (skład idealny). Przerabiałem podobny problem, sonda do wymiany. Robiłem próbę z 5-cio przewodową szerokopasmową z D15Z3 z Civica, niestety nie będzie na niej chodzić. Pozostaje ASO lub ebay. W razie problemów z drugą sondą, można zastosować sondę uniwersalną Denso.
|
19 cze 2017 10:09 |
|
|
Mrufa
Dołączył(a): 19 lis 2016 12:29 Posty: 14 Zdjęcia: 0
|
Re: Błąd P2247
Witam. Przypasowała sonda od Seata pięć przewodów w tym samym kolorze 03L906262A (-: ,pracuje bez problemu. Używka na próbę 10zł plus 20zł kurier.
|
26 cze 2017 21:13 |
|
|
farmi
Dołączył(a): 18 mar 2015 06:05 Posty: 274 Zdjęcia: 9 Lokalizacja: Polska
|
Re: Błąd P2247
https://youtu.be/pqgVrxn53RAWitam, filmik powyzej jest z internetu, ale u mnie jest tali sam błąd. Miga raz krótko, dalej parę sekund przerwy, znów krótko ..i tak bez konca... Czy to blad nr 1? Która sonda? Jak to dokladniej sprawdzic? Silnik f20b7
|
07 paź 2017 23:53 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|