Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Tuning

Pokaż nam swojego USDM Accorda 5gen!
Awatar użytkownika
misio40
Posty: 886
Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
Auto: Accord 2002 r.
silnik: V6 3.0 vtec
Lokalizacja: Warszawa

Tuning

Post autor: misio40 »

Tuning accorda
Załączniki
IMG_mt.pdf
Tuning accorda
(1.36 MiB) Pobrany 1089 razy
raz honda - zawsze honda
Awatar użytkownika
stars
Administrator
Posty: 365
Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
Auto: Accord 98-02
silnik: J30A1
Lokalizacja: 3miasto

Re: Tuning

Post autor: stars »

Art z 1995 roku, ale właściwie to nie można się do wielu rzeczy przyczepić, cena masakryczna ale tych 15 lat nie widać, fajna kupetka.
Awatar użytkownika
delosk8
Posty: 5
Rejestracja: 23 lut 2010 10:43
Auto: Accord CD5
silnik: H22A
Lokalizacja: Bournemouth

Re: Tuning

Post autor: delosk8 »

ART z maja 2005 8-)
Awatar użytkownika
stars
Administrator
Posty: 365
Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
Auto: Accord 98-02
silnik: J30A1
Lokalizacja: 3miasto

Re: Tuning

Post autor: stars »

buahaha :lol: , racja, to by tłumaczyło świeży look, niedoczytałem
pzdr
Stars
Awatar użytkownika
misio40
Posty: 886
Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
Auto: Accord 2002 r.
silnik: V6 3.0 vtec
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tuning

Post autor: misio40 »

Mile wspominam ten model, zobaczyłem go pierwszy raz w USA, w 1994 r i już mi został w głowie, he, he :roll: ale dopiero w 2000 r stałem się szczęśliwym posiadaczem sedana 2.2 Vtec, EX, ciemna zieleń, jasny środek. Jak go sprzedawałem w 2007 to na szafie było 291 tys.km, amortyzatory fabryczne trzymały jeszcze 62-64 %, przewody zapłonowe fabryczne :o .
Jak pamiętam, to zrobiłem w nim rozrząd, tarcze, klocki, przy 220 tys. sprzęgło i regeneracja rozrusznika, sprężyny tył, łączniki i jakieś gumy w zawieszeniu i tylne nadkola. A tak to śmigał :D .
raz honda - zawsze honda
Awatar użytkownika
delosk8
Posty: 5
Rejestracja: 23 lut 2010 10:43
Auto: Accord CD5
silnik: H22A
Lokalizacja: Bournemouth

Re: Tuning

Post autor: delosk8 »

no to tylko pozazdrościć :) moj tez seryjnie był identyko jak opisujesz (wiadomo nie taki świerzutki, bo 10 latek) :) teraz w trakcie konkretnej renowacji i "liftingu", bo troszkę z upływem lat się postarzał ;)

Jako ciekawostkę skoro temat tuning to wrzucę jak dla mnie piękne rajdowe CD5 Mugena :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
misio40
Posty: 886
Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
Auto: Accord 2002 r.
silnik: V6 3.0 vtec
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tuning

Post autor: misio40 »

No jak go sprzedawałem to stuknęło mu 13 lat, nawet myślałem czy go nie zostawić na stałe, ale wyszło inaczej.
raz honda - zawsze honda
Awatar użytkownika
stars
Administrator
Posty: 365
Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
Auto: Accord 98-02
silnik: J30A1
Lokalizacja: 3miasto

Re: Tuning

Post autor: stars »

Potwierdzam. Nie do zajechania zarówno silniczki jak i asb - mój znajomek dobijał do 300kkm i chodził jak złoto.
pzdr
Stars
Awatar użytkownika
misio40
Posty: 886
Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
Auto: Accord 2002 r.
silnik: V6 3.0 vtec
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tuning

Post autor: misio40 »

Również dzieło fanboyów accorda z USA:
Obrazek

śliczna furka:
Obrazek
raz honda - zawsze honda
Awatar użytkownika
robby
Posty: 92
Rejestracja: 13 paź 2010 14:54
Auto: CG2
silnik: 3.0
Lokalizacja: the Hague / NL

Re: Tuning

Post autor: robby »

pare lat temu podczas urlopu w Tajlandii ,smiga tego tyle tam jak w Polsce Oplow Calibra http://www.accordclub.in.th/index.php?topic=3476.0
Don"t drive faster than your angel can fly !
ODPOWIEDZ