Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

CG2 3.0 V6 by Stevie

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
awkwardstevie
Posty: 44
Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
Auto: VI
silnik: 3.0 v6

CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: awkwardstevie »

ROK: 2002
MODEL: Accord VI Coupe CG2 4AT
SILNIK: J30A1 3.0 V6 Vtec
MOC: ~200km
KOLOR NADWOZIA: srebrny
ŚRODEK: czarna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: na dniach będą RM-MOTORS T76R-50, na ten moment MT 004B z poszerzeniem 2.25" z 2" - nowe rury z nierdzewki 2", reszta stock
UKŁAD DOLOTOWY: stock
UKŁAD HAMULCOWY: stock, klocki fedoro.
ZAWIESZENIE: stock
KOŁA: Lato : 17" Autec Astana (chyba :E) , Zima : 15" Honda Alu
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: bose + alpine jakiś EOL
DODATKI: brak
PLANY:
- upgrade układu hamulcowego. Prawdopodobnie od accorda type-s 320mm
- wymiana reflektorów (nie mam jeszcze pomysłu na co)
- wymiana pompki do spryskiwaczy; jakoś się zabrać do tego nie mogę :E
- cai lub wkładka K&N - ktoś robił, co wybrać? Wkładka prosta w zrobieniu i eksploatacji, cai warte zachodu? Zrobienie CAI trochę droższe od wkładki :E
- przyciemnienie szyb
- wymiana zagarów (nie mam pomysłu jeszcze na co)
- radio android 2din + kamera cofania
- dodatki body-kit
- spoiler supra mk4 2000' style
- cały wydech
- poprawy lakieru

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 sie 2022 21:32 przez awkwardstevie, łącznie zmieniany 1 raz.
mieglo
Posty: 436
Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
Auto: Accord 99
silnik: 3.0
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: mieglo »

Fajna furka. Bezawaryjności życzę.
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: Bartoch »

Gratuluje zakupu i niech bezawaryjnie służy.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2097
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: QuicksilveR »

No, no. Polift, gratulacje. Oby jeździła bezawaryjnie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
awkwardstevie
Posty: 44
Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
Auto: VI
silnik: 3.0 v6

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: awkwardstevie »

założone końcówki rm-motors..
Nie polecam nikomu. Dźwięk podobny do serii (delikatnie głośniejszy z pomrukiem na jałowych) i rezonans do 2000obr...

ma ktoś do polecenia jakiś dobry środkowy, żeby zauważalnie podkreślić dźwięk v6 i wyeliminować rezonans? Strzelam, że też tłumiki środkowe przeżywają drugą młodość
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 776
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: wysio »

Jak lubisz głośno, to ja mam założone tylko końcowe z blachy kwasowej i średnicą 86mm, przytkaną delikatnie wkładkami... W nocy słychać mnie na pół miasta. No ale ja tak lubię, bo to nie jest moje główne auto do jazdy.
awkwardstevie
Posty: 44
Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
Auto: VI
silnik: 3.0 v6

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: awkwardstevie »

Usunięty kat, usunięty tłumik środkowy. Został jeden przelotowy i końcówki rm-motors. Dźwięk wydechu powstał genialny, niestety rezonans 2200-2500 jest, ale da się tak jeździć żeby go omijać
Niestety Check Engine pojawia się co średnio 150km - próbowałem dwoma różnymi emulatorami i nie pomaga, więc zamówiłem kata sportowego 200cpsi od AWG i w następnym tygodniu będzie montowany.

+ bonus JapOnly w Krakowie
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
awkwardstevie
Posty: 44
Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
Auto: VI
silnik: 3.0 v6

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: awkwardstevie »

założony katalizator sportowy od AWG - 200cpsi. Zostałem przy fabrycznej puszce środkowej i końcowkach rm motors. Zauważalny rezonans poniżej 2000obr. Próbuję działać z Jpipe według tego -> " onclick="window.open(this.href);return false;

ale źle obliczyłem i zamiast 70cm założyliśmy 30cm (zapomniałem że tam były cale w obliczeniach XD;długa historia) i rezonans się uciszył na wyższych obrotach i zszedł poniżej 1700obr - także działa, tylko muszę założyć odpowiedną długość :D

dodałem do oleju skrzyni AT liquid moly ATF Addictive - bo skrzynia i tak jest do regeneracji bo przeciąga biegi więc spróbowałem tego wynalazku. Producent pisze, że po około 1000km czuć jakąkolwiek różnicę więc na ten moment się nie wypowiadam - i tak zachowuje się różnie w zależności od temperatury na zewnątrz

wymieniłem 3l oleju statycznie na millers - MILLERMATIC ATF SP III-WS

w maju będę działał dalej z wydechem
Fronczix
Posty: 3
Rejestracja: 12 sty 2021 21:49
Auto: Accord 98-02
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: Fronczix »

awkwardstevie pisze:założony katalizator sportowy od AWG - 200cpsi. Zostałem przy fabrycznej puszce środkowej i końcowkach rm motors. Zauważalny rezonans poniżej 2000obr. Próbuję działać z Jpipe według tego -> " onclick="window.open(this.href);return false;

ale źle obliczyłem i zamiast 70cm założyliśmy 30cm (zapomniałem że tam były cale w obliczeniach XD;długa historia) i rezonans się uciszył na wyższych obrotach i zszedł poniżej 1700obr - także działa, tylko muszę założyć odpowiedną długość :D

dodałem do oleju skrzyni AT liquid moly ATF Addictive - bo skrzynia i tak jest do regeneracji bo przeciąga biegi więc spróbowałem tego wynalazku. Producent pisze, że po około 1000km czuć jakąkolwiek różnicę więc na ten moment się nie wypowiadam - i tak zachowuje się różnie w zależności od temperatury na zewnątrz

wymieniłem 3l oleju statycznie na millers - MILLERMATIC ATF SP III-WS

w maju będę działał dalej z wydechem
Apropo skrzyni ja jutro odprowadzam autko do mechanika na wymianę oleju w skrzyni tez na millersa i wyczyszczenie elektrozaworów, ciekaw jestem czy w jakimkolwiek stopniu to pomoże i obejdzie się bez remontu :/
awkwardstevie
Posty: 44
Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
Auto: VI
silnik: 3.0 v6

Re: CG2 3.0 V6 by Stevie

Post autor: awkwardstevie »

aktualizacja po 400km i płukance
skrzynia o wiele łatwiej wrzuca biegi na drążku i szybciej zmienia biegi (w sensie że na niższych obrotach wskakują i nie przeciąga)
Ostatnio zmieniony 07 sie 2022 21:35 przez awkwardstevie, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ