Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Moja Honda Accord Coupe

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
thome84
Posty: 6
Rejestracja: 02 kwie 2022 21:18
Auto: Accord Coupe VI
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Poznań

Moja Honda Accord Coupe

Post autor: thome84 »

Witam,
Z lekkim opóźnieniem ale dodaje opis auta, wkrótce więcej zdjęć

Honda Accord
ROK: 1999
MODEL: coupe cg2
SILNIK: 3.0 V6
MOC: 200km
KOLOR NADWOZIA: NH623M
ŚRODEK:TYPE X (czarne skóry)
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: 7Jx17H2, opony yokohama advan fleva 701, 225/45/17
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: standard, chyba podstawowy hondowski CD
DODATKI: brak
PLANY: Ogólnie doprowadzenie auta do porządku, bez tuningu, i zabezpieczenie go na lata eksploatacji.

Obecnie zrobione sprawy eksploatacyjne:
- rozrząd kompletny (pasek oem, rolki koyo, napinacz oem, pompa gmb)
- nowe paski osprzętu
- olej (millers trident) + filtr
- nowe świece,
- nowe filtry, powietrza , kabinowy, paliwa,
- nowy płyn chłodniczy,
- uzup czynnika klimy i odgrzybienie,
- nowe opony.
- wiele innych pierdółek typu żaróweczki tu i tam, nowe wycieraczki, naprawa zamka drzwi kierowcy i inne.

Z istotnych problemów do naprawy:
- regulacja luzu zaworowego (lekkie wibracje drżenie silnika na biegu jałowym) mechanik uważa że najlepiej załatwić komplet oem uszczelek, ciężko je dostać, uważam elring da radę ale koszt praktycznie jak oem.

- kochana w tym aucie skrzynia biegów... niby był wymieniany olej, skrzynia poszarpywała, sprawdzone na bagnecie oleju ponad stan i to meega za dużo, mechanik spuścił i oznajmił ze korek magnetyczny nie był wytarty i dużo syfu na nim było i raczej olej zmieniany nie był bo nie wierzy ze nie wytarli korka.. Zapewne olej był tylko dolany i to na pałę, nie wiadomo czym.
Po spuszczeniu nadmiaru oleju dużo lepiej, nie od razu ale z każdym kilometrem poprawa, teraz przejechane około 200km i na ciepłym praktycznie jest ok często zapominam juz o zmianie biegów, na zimnym nadal poszarpuje minimalnie przeważnie tylko z 2,3 bieg.

Będę wymieniał statycznie 3 l pewnie na oem ATF + wyczyszczenie elektrozaworów i w niedługim odstępie czasu znów 3l, może skrzynia jeszcze pojeździ

- zawieszenie, pewnie trochę do roboty będzie + na pewno geometria do zrobienia, na pierwszy rzut oka jest ok ale czyś wibracje na kierownicy przy ok 100km/h i nagle mocniejsze wspomaganie. Nawet hondowski manual mówi że w takim przypadku winna jest geometria. Oponiarz twierdzi ze felgi opony są cacy.

Inne ciekawostki:
- lakier oryginalny poza drzwiami kierowcy, szyba oryg. wiec pewnie tzw. szkoda parkingowa
- podłoga i nadkola bez rdzy,oczywiście jakieś tam powierzchowne głównie na el zawieszenia. Mechanik był w szoku ze tak dobrze to może wyglądać w starej hondzie - przed zimą do zabezpieczenia. Rdza pokazuje się za to na tylnej belce, będzie to do roboty.

- przebieg 130 tyś...no cóż wydaje się prawdziwy. Mechanik twierdzi ze rozrząd był oryginalny. pasek wytarty z napisów, rolki niby ok,w napinaczu za duzo oleju nie było juz, resztki, wszystko było oem hondowskie, w ost. momencie zmienione.
- tylne tłumiki są oem honda w bardzo dobrym stanie - do malowania na czarny mat

Inne pierdołki to brak oryg dywaników i chyba tylko z USA można sprowadzić, do regulacji tylna klapa, odstaje trochę przy szybie, pewnie na siłę na gwałt zamykane

W środeczku wszystko działa i nie ma zniszczeń, rozdarć. Oczywiście widać trochę upływ czasu i ślady użytkowania

Poniżej zdjęcia, w ciągu tygodnia zrobię więcej
2.jpg
Załączniki
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2022 23:01 przez thome84, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2095
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Moja Honda Accord Coupe

Post autor: QuicksilveR »

O OEM uszczelki zapytaj Jarusnet. Ostatnio miał na stanie.
Z zamiennikami różnie bywa. Ostatnio sam się przekonałem na przykładzie Victor Reinz. I musiałem kupować OEM .
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
mieglo
Posty: 436
Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
Auto: Accord 99
silnik: 3.0
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Moja Honda Accord Coupe

Post autor: mieglo »

Fajna sztuka, fajny kolor :D Powodzenia w realizacji planów i bezawaryjności.
thome84
Posty: 6
Rejestracja: 02 kwie 2022 21:18
Auto: Accord Coupe VI
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Poznań

Re: Moja Honda Accord Coupe

Post autor: thome84 »

Witam, dodaje kilka lepszych fotek.

Pozdrawiam!
Załączniki
8.jpg
7.jpg
6.jpg
5.jpg
ODPOWIEDZ