Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Honda ACC QP by jacobsen

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
jacobsen
Posty: 661
Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
Auto: Accord Coupe V6
silnik: J30A1
Lokalizacja: Elbląg

Re: Honda ACC QP by jacobsen

Post autor: jacobsen »

b0Ls pisze:Czyli generalnie te ISC to kaszana? Ja rocznie robię tak 20 tys km. Jest to moje auto daily więc szukam takiego zestawu zawieszenja, które mi da mega komfortową jazdę, jak w starych meśkach, gdzie nic nie poczuje.
Nie no, kaszana na pewno nie, ale jeśli ktoś szuka komfortu w sportowym gwintowanym zawieszeniu to się pomylił. ;) Wiedziałem zakładając gwint że lekko nie będzie. :D
Gdyby to miałoby być moje auto daily to pewnie gwint i tak by był ale dałbym większy prześwit i ustawił na najbardziej miękko. Tyle jeśli chodzi o gwintowane zawieszenia.
Awatar użytkownika
b0Ls
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2018 23:40
Auto: Accord 99
silnik: F20B5

Re: Honda ACC QP by jacobsen

Post autor: b0Ls »

Czyli twardość można ustawić?
Awatar użytkownika
jacobsen
Posty: 661
Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
Auto: Accord Coupe V6
silnik: J30A1
Lokalizacja: Elbląg

Re: Honda ACC QP by jacobsen

Post autor: jacobsen »

b0Ls pisze:Czyli twardość można ustawić?
Oczywiście. :D
Myślałem że masz ISC i wiesz o tym.
https://www.youtube.com/watch?v=U_B_zxVaj-A
Awatar użytkownika
b0Ls
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2018 23:40
Auto: Accord 99
silnik: F20B5

Re: Honda ACC QP by jacobsen

Post autor: b0Ls »

Nie mam, a jest jakaś różnica w ISC pomiędzy wersją CG2 a CG4? i czemu jeździsz na tak twardym, skoro nie masz żadnego komfortu.
Awatar użytkownika
jacobsen
Posty: 661
Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
Auto: Accord Coupe V6
silnik: J30A1
Lokalizacja: Elbląg

Re: Honda ACC QP by jacobsen

Post autor: jacobsen »

b0Ls pisze:Nie mam, a jest jakaś różnica w ISC pomiędzy wersją CG2 a CG4? i czemu jeździsz na tak twardym, skoro nie masz żadnego komfortu.
Różnicy miedzy CG2 a CG4 chyba nie ma żadnej ale lepiej żeby to ktoś jeszcze potwierdził. A jeżdżę na twardym zawieszeniu dlatego że nie jest to daily auto, to raz. Po drugie, jak juź gdzieś sobie jadę to lubię trochę przycisnąć poza miastem i na twardym zawieszeniu lepiej się prowadzi w zakrętach. :mrgreen:
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2091
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Honda ACC QP by jacobsen

Post autor: QuicksilveR »

b0Ls pisze:Nie mam, a jest jakaś różnica w ISC pomiędzy wersją CG2 a CG4? i czemu jeździsz na tak twardym, skoro nie masz żadnego komfortu.
Nie ma żadnej różnicy. Pod CG4 dobierasz sobie po prostu miększe sprężyny na przód i już.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
b0Ls
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2018 23:40
Auto: Accord 99
silnik: F20B5

Re: Honda ACC QP by jacobsen

Post autor: b0Ls »

A adapterów żadnych nie potrzeba? @QuickSilveR
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2091
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Honda ACC QP by jacobsen

Post autor: QuicksilveR »

b0Ls pisze:A adapterów żadnych nie potrzeba? @QuickSilveR
Nie, wszystko pasuje.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
b0Ls
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2018 23:40
Auto: Accord 99
silnik: F20B5

Re: Honda ACC QP by jacobsen

Post autor: b0Ls »

Dowiedziałem się jakie są ceny kompletnego zawieszenia, praktycznie połowa wartości auta.

COMFORT 3800 zł
SPORT - 3800 zł
Racing - 4200 zł
Drift - 4200zł
Awatar użytkownika
jacobsen
Posty: 661
Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
Auto: Accord Coupe V6
silnik: J30A1
Lokalizacja: Elbląg

Re: Honda ACC QP by jacobsen

Post autor: jacobsen »

b0Ls pisze:Dowiedziałem się jakie są ceny kompletnego zawieszenia, praktycznie połowa wartości auta.

COMFORT 3800 zł
SPORT - 3800 zł
Racing - 4200 zł
Drift - 4200zł
Sporo podrožały. Nie pamiętam dokładnie jaką mam wersję ale chyba sport. W 2014 domu płaciłem za gwint około 2700.
ODPOWIEDZ