Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

U mnie rdzawa konsumpcja szła tak regularnie coraz wiecej każdej wiosny;)
Ogolnie to auto dostaje, u mnie to daily furacz wiec lato,zima,lato,zima... i tak już kilkanaście lat.

Wracając do tematu, proces blachy zakończony...

Nadkola - w sumie okazało sie, że z nadkoli można usunąć tylko same ranty - od wewnętrznej strony także było dobrze zjedzone.
Ale to głownie wina braku nadkoli wewnętrznych. Wszystko z pod kół idealnie odkładało się na zawinięciu blach ;)

Obrazek

Obrazek


Cięcie jak to cięcie... dopiero później zaczyna magia , a raczej w sumie fach w ręku... mało kto już robi takie rzeczy teraz ręcznie, ale...:

Obrazek

Obrazek

Widać także, że osłony na gwint spełniają zadanie... z motywu camo, który można podejrzęc w linku poniżej.. nic nie widać,
Gdyby nie one to wszystko było oblepione na gwincie, także moje krawieckie zapędy przyniosły pożądany efekt 8-)

viewtopic.php?f=9&t=1404&start=190" onclick="window.open(this.href);return false;


No i wspomniany próg... po drugiej stronie to samo... także otwarte i ogarnięte...

Obrazek

Obrazek

Powyższe foty szeryf mi podesłał wiec jakość randomowo-robocza, ale coś do archiwum rodzinnego jest;)


Po robocie... gruba warstwa kurzu i efekt gołej blachy ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


I cyk jeszcze kilka z przed wjazdu do kolejnego punktu... czyli lakierowanko...

Obrazek

Obrazek


Robota ogarnięta efekt konkret.
Spodziewałem się większej wizualnej masakry, wiec jakoś tak serce nie boli, że ktoś wyciął pół auta.
Reszta blachy na zadupiu stan igła.


Teraz czekam na efekty, które zostawi następny artysta...
Do ogarnięcia klapa pod blendą, wiadome widoczne dwa tematy z tyłu, dwa przednie błotniki + lewe lusterko, które czeka w bagażniku na cyknięcie w kolor ;)

----------------------------------------------------------------
EDIT 03.10.2019

No to w końcu wszelkie prace zakończone.

Przy okazji wymiany lusterka coś tam odkopałem... i wiem ze w przyszłym roku czeka mnie zabawa z drzwiami i ramkami... natomiast na razie o tym nie myślę... może się nie rozpadną przez zimę.

A wiec tak: Cztery błotniki + klapa tylna pod blenda + nowe lustro zyskały barwę RP23P.
Reszta pod maskownicami na progach zabezpieczona czornym kitem.

Tylne nadkola w sumie ogarnięte na cacy... na szczęście blacharz a później lakiernik poświecił trochę czasu na wyciągnięcie łuków na nadkolach wiec jest prawie jak w oryginale... prawie bo jest to efektem manufaktury ręcznej, także nie do otworzenia natomiast ogląda się to z przyjemnością.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pojeździłem drugim Gablotem, przyzwyczaiłem się, że jak włączam światła to coś widze... i jak wsiadłem do Acco odpaliłem lampiony... to myślałem, że dzienne tylko świecą...ciemność...
Szybki look na stan lamp no i kolejne przerażenie w oczach. 21 lat i kurz w środku lampy... szybka decyzja wpada nowy set.
Mycie czyszczenie itp. sobie darowałem z czystego braku czasu. Moze te zdemontowane jakoś ogarnę... tylko po co... ;) wiec sie pomyśli.

Obrazek


Było:

Obrazek

Jest:

Obrazek

Nawet dzienne teraz tak krystalicznie pięknie się mienia.
Jest znacznie lepiej w stosunku do tego co było.


Zarówki:
HB3 - pozostały żółtki z dalekiego wschodu. Daja extra efekt na dziennych.
HB4 - zamiast dotychczasowych zółtków NARVA Contrast + na test wpadły Osram Night Breaker Laser +. Kosmiczna nazwa - swiatło, spoko, normlane i tego oczekiwałem.
Swoja droga Contrast+ miałem u siebie od 2015... wiec 4 lata bez problemów... zamówię sobie teraz nowe na zapas.
Jak przyjada, porównam z Night Breakerami. Bo aktualnie użwane 4 letnie zarówy cieżko zestawiać z nowymi Night Breakrami ;)

Nadal szeroki łukiem omijam wszystko pseudoksnono niebieskie, bo w deszczu jest totalne pato.
Osramy też posiadaja kawałek niebieskiego na szkle natomiast jest to tylko marny procent powierzchni wiec która pracuje. Światło jest zwykle. I jest bardzo dobrze.

Czekam na świeżą dostawę żółtych HB3 - jak przypłyną będą jeździć na zapasie bo tutaj żadnych zmian nie bedzie ;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Edi
Moderator
Posty: 1395
Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Kraków

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Edi »

No i pięknie 8-).
Sporo pracy, ale to już chyba taki prawie ostatni moment, żeby nie bylo za wielkich strat i ingerencji.
Czy pan blacharz i lakiernik bardzo srogo Cię potraktowali :roll: ?
Lampiony eleganckie, a oem planujesz oddać do regeneracji ?
I powiedz co tam wykopałeś przy lusterku? .... bo już zaczynam się bać ;).
No to na razie "sto pytań do" - zakończone :lol:
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

Edi pisze: Sporo pracy, ale to już chyba taki prawie ostatni moment, żeby nie bylo za wielkich strat i ingerencji.
No tak, żeby nie zapuścić za bardzo trzeba jednak w miarę na bieżąco lecieć z tematami... a jest ich troche :D
Edi pisze: Czy pan blacharz i lakiernik bardzo srogo Cię potraktowali :roll: ?
Standardowe ceny... łącznie... hmm no drugi gwint bym spokojnie kupił i zostało by jeszcze na tankowanie ;)
Edi pisze: Lampiony eleganckie, a oem planujesz oddać do regeneracji ?
Ciężko wyczuć - w lewej odbłyśnik ma już purchle.
Miałem czasami jakieś sny i myśli o zaimplementowaniu LED (całych bebechów np. z BMW)... ale jak zestawiłem koszty to taka rzeźba na nowych elementach może kolejny raz podwoić wartość samochodu ;)
A teraz jest naprawdę dobrze. No i ta kasiorę lepiej wsadzić w budę ew inne elementy;)

Niby jakieś soczewki no name ledowe tez już sa... ale w przypadku awarii lampy pojawia się problem jak dorzeźbić jedną... no i nikt nie wie jak to świeci.
Edi pisze: I powiedz co tam wykopałeś przy lusterku? .... bo już zaczynam się bać ;).
Przy trójkąciku... u jego zbiegu na samym początku drzwi napuchnięta uszczelka i już poprzecinana... a pod nią tylko trzeszczy... wiec nie ściągałem teraz przed wyjazdem bo pewnie coś by sie posypało;)
I ten pionowy element od trójkąta, w którym już szyba jeździ... tez dobrze zjedzony na dole... Przykrywa go mocowanie lusterka wiec tak nacodzien tego nie widac ;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
danielo333
Posty: 43
Rejestracja: 18 lut 2015 21:40
Auto: VII 2004 CM6
silnik: 3.0

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: danielo333 »

Załóż HB3 zamiast HB4 i zobaczysz różnice ;) Nie trzeba żadnych ledów, soczewek. HB4 ma 51W a HB3 ma 60w wiec tylko przejściówka w kablach i wszystko pasuje.
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

Inwestycja w nowe lampy przed wyjazdem w Bieszczady ... gdzie od Przemyśla nie uznają linii srodkowych i bocznych na drogach to był deal życia. Można było smiało pykać po ciemaku.
Ogolnie jak sie patrzy na fure... to takie krystalicznie czyste te lampki... <3
danielo333 pisze:Załóż HB3 zamiast HB4 i zobaczysz różnice ;) Nie trzeba żadnych ledów, soczewek. HB4 ma 51W a HB3 ma 60w wiec tylko przejściówka w kablach i wszystko pasuje.
Na nowych lampach jest hmm co najmniej 2 krotnie lepiej... wiec zostaje przy ori opcji jak na razie ;)


Przy okazji na liczniku przeskoczyło juz 410.000 na blacie ;)
Z racji weekendowych odwiedzin mechanika w temacie innej fury... wpadły kolejne "nieplanowane plany" apropo Kupety. Jest dziura czasowa u niego w garazu za trzy tygodnie to trzeba to wykorzystać.

Powrót do skrzyni P2A8 wiec będzie eco driving na dłuższych dystansach.
Zrobiłem ostatnio 600 km po autostadach i troche mnie juz denerwuje 140 km/h przy ponad 4.000 obrotów... pedałowanie przez kilka godzin szału nie robi... a, że to samo można mieć przy 3100~3200 ;)

Przy okazji bebeszki do sprzęgła pewnie jakieś wpadną jak już będzie rozmontowane...

A jak chłop juz wsadzi ręce w motor to od razu regulacja zaworów i rozrząd wpadnie, aktualny ma niby ma tylko 40 tyś. Ale zeby nie rozkminiać za dużo ile do kolejnej wymiany teraz wleci nowy, a kolejny po prostu będzie przy równych 500 na które niecierpliwie czekam :D

I chyba na tyle na ten rok jeśli chodzi o plany...no jedynie:
Idzie zima wiec: dryfty na rencznym pod tesko lub jakieś spektakularne bonki na wstecznym tesz pod tesko oczywiście <3

A na wiosnę będzie kolejny roczek... 22 urodziny <lol> i pewnie wspomniane kilka postów wyżej drzwi wpadną do rzeźbiarza i malarza...także artystyczny szał się nie kończy ;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Krzysiek15255 »

Nie łatwiej i lepiej będzie znaleźć zdrowe drzwi i dobrze zabezpieczyć?
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

Też to biorę pod uwagę, ale w sumie to dla mnie będzie łatwiej ogarnąć to blacharzem ;)

Przesyłanie - przekładka - lakierowanie całości z dwóch stron (no chyba ze bedzie RP23P to wtedy tylko z zewnatrz) - znowu montaż... Musiałbym też drzwi zamawiać bezpośrednio do lakiernika bo takie elementy sie wydają małe na aucie... a jak się dostanie w paczce to zajmuje pół garażu.
Te co mam sa ideolo w całości tylko ten trójkąt taki marny... ale zobaczymy bo jak blacharz powie ze nie ma to sensu i ramka odpadnie za niedługo to wtedy nie będzie wyjścia...ale wolałbym tego uniknąć ;)

Doszła jeszcze jedna sprawa... luz na wycieraczkach... przy wyższej prędkości lewa już dochodzi do słupka i klepie o niego <lol> ciekawe czy cos sie odkręciło czy wyklepało na tych wodzikach, trza będzie przez weekend ziornąć co tam w trawie piszczy.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
mieglo
Posty: 435
Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
Auto: Accord 99
silnik: 3.0
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: mieglo »

Czekam na odpowiedź Twojego lakiernika, bo u mnie podobnie.
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Krzysiek15255 »

A No dobra Ty masz spód drzwi w porządku? Tylko ten trójkąt do roboty?
mieglo
Posty: 435
Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
Auto: Accord 99
silnik: 3.0
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: mieglo »

Krzysiek15255 pisze:A No dobra Ty masz spód drzwi w porządku? Tylko ten trójkąt do roboty?
Tylko trójkąt.
ODPOWIEDZ