Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: KOko »

Foto pewnie przed zlotem jeszcze trzaśnie niżej i będzie się toczył tak:
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Krzysiek15255 »

Mateusz polecam lakiernika zamiast malarza.. :D
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

400 tysięcy już dawno przemineło ;)
I kupeta w końcu trafiła na pewne ogarnięcie...

Ostatnie trzy tygodnie stała i czekała, bo juz nie mogłem patrzeć na te zjawiska fizyko-chemiczne na nadkolach, a spray juz nie pomagał.

Wiec do roboty nadkola zewnętrzne - oraz wewnętrzne. Do tego klapa pod blendą + to co wyjdzie w trakcie.

Obrazek

Obrazek


A po zdjęciu maskownic progów przez Maestre wyszły kolejne ciekawostki, czyli taki standardzik zacznij grzebać, a se znajdziesz ;)
Osłony na progi dobrze maskują to co się tam dzieje pod spodem.

Obrazek


Jak wróci od blacharza i z koloryzacji to gruntowne trzepanie i pranie tapicerki wraz z obszyciem kiery na nowo... także czekam na powrót z "sanatorium"...
Przy okazji ogarnę szynę od fotela kierowcy bo ostatnio zauważyłem, że życie biologiczne nawet tam zaczyna wkraczać.

I finalizacja podpięcia haka - na szczęście udało mi się to wstępnie ogarnąć tak ze z tyłu nic nie widać ;) Hak demontowalny nie jakoś ekspresowo, ale po odkręceniu nic nie wisi pod spodem...
Kminie jeszcze jak chować za zderzak tego kasztana z elektryki... bo to jedyny element, który można dostrzec.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
mieglo
Posty: 436
Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
Auto: Accord 99
silnik: 3.0
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: mieglo »

Reparaturki będzie dorabiał, czy sztukował z czegoś? Ciekaw jestem co z tego wyjdzie.
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Krzysiek15255 »

Dorabiać będzie. :)

Foto gniazdo elektryczne robisz na przegubie i kiedy chcesz to opuszczasz. :)
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

mieglo pisze:Reparaturki będzie dorabiał, czy sztukował z czegoś? Ciekaw jestem co z tego wyjdzie.
Powiedziałem mu o "Maździe" ale mówił ze blachy reperaturek są gównia...słabej jakości i tak bedzie musiał rzeźbić skoro to nie jest ori profil wiec od zera poleci na swoim sprawdzonym materiale... Gosc sie zajmuje odrestaurowywaniem samochodów wiec... I hołp, że bedzie piknie ;)
Pewnie przez to lakiernik dostanie dobra misje wyciagnięcia tego, bedzie wiecej kitu, no ale wyjścia nie ma. Także sam jestem ciekawy co to bedzie...

Krzysiek15255 pisze:Dorabiać będzie. :)

Foto gniazdo elektryczne robisz na przegubie i kiedy chcesz to opuszczasz. :)
Miejsca tam jest troche wiec bede czarował z czymś takim ;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Krzysiek15255 »

Tam jest miejsca na kotwicę nawet. :D

No reperaturki dostępne do Mazdy są z cienkiej blachy pewnie.
Awatar użytkownika
Edi
Moderator
Posty: 1395
Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Kraków

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Edi »

fotografiks pisze:400 tysięcy już dawno przemineło ;) .........


A po zdjęciu maskownic progów przez Maestre wyszły kolejne ciekawostki, czyli taki standardzik zacznij grzebać, a se znajdziesz ;)
Osłony na progi dobrze maskują to co się tam dzieje pod spodem.

Obrazek

400 tysięcy :shock: :shock:, niezłe osiagniecie.

A co do oslon na progi , to coś o tym wiem :roll: .
Naprawdę nieźle osłaniają i można się zdziwić. U mnie aż tak nie było, ale i tak wymagało naprawy i dobrych chęci "naprawiacza".
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: krisss111 »

Hmmm. Ja swoje "progi" ściągnąłem jak zakładałem nakładki i.... nawet za wiele kurzu tam nie było... rdzy zero, nawet nalotu
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: figo »

krisss111 pisze:Hmmm. Ja swoje "progi" ściągnąłem jak zakładałem nakładki i.... nawet za wiele kurzu tam nie było... rdzy zero, nawet nalotu
Problem jest taki że progi rdza atakuje od środka przy tylnych kołach, jak wyjdzie dopiero widać. Z zewnątrz mogą wyglądać jak nowe a rdza panoszy się w środku. Jedynie kamerką endoskopową przez jakiś otwór jesteś w stanie to sprawdzić i zahamować. :idea:
HR
ODPOWIEDZ