Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accord CG4 - eMeN

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Cegua
Posty: 469
Rejestracja: 14 paź 2013 11:02
Auto: Accord Coupe 98-02
silnik: 2.0i

Re: Accord CG4 - eMeN

Post autor: Cegua »

Wow, zaciekawiłeś mnie tym Pioneerem.

Bo też mam Pioneera, stację 2DIN, nie działa teoretycznie bez przekręconego kluczyka, ale.

Ale ustawienia i zegar są trzymane przez akumulator - odepniesz akumulator i radio wszystko zapomina (nawet zapisane equalizery i stacje). I też mam wiecznie ten problem, że kradnie mi prąd, nawet teraz jak jest ciepło samochód postoi tydzień i już nie odpali...

Ale obawiam się, że taka specyfika Pioneerów skoro zamiast zapisywać wszystko w pamięci na stałe radio musi mieć podtrzymanie...

Aczkolwiek i tak ten pobór prądu jest zdecydowanie zbyt duży skoro mówimy o problemach z odpaleniem auta.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2014 21:54 przez Cegua, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Accord CG4 - eMeN

Post autor: slepak »

w audi z pionkiem miałem podobne przygody...
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
eMeN
Posty: 67
Rejestracja: 10 lip 2013 14:19
Auto: CG4
silnik: F20B7
Lokalizacja: Lublin

Re: Accord CG4 - eMeN

Post autor: eMeN »

Problemy z odpaleniem były przy dużych mrozach i to po jednym dniu stania pod domem, wtedy nawet nie zakręcił. Kiedy jeździłem codziennie czuć było z dnia na dzień słabnący akumulator. Jak już znudziło mi się ładowanie akumulatora co parę dni to na noc wyciągałem bezpiecznik od radia, rano nie chciało mi się wkładać i przez to większość zimy słuchałem sobie silnika (szkoda że to nie V6 :D ) tak mi się spodobało, że odzwyczaiłem się od radia :lol: :lol: Od jakiś 2-3 tygodni radio działa cały czas i w sumie odpala za każdym razem tak samo, jeszcze nie rozładował się ani razu. :) Po ilu dniach by padł nie sprawdzę bo jeździ się 6/7 dni tygodnia ;)
Awatar użytkownika
tomiek
Posty: 790
Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
Auto: CG3
silnik: H22A
Lokalizacja: Warszawa WK i WD

Re: Accord CG4 - eMeN

Post autor: tomiek »

Bardzo mi się podoba ten polift, zwłaszcza kolor lakieru.
Rotory felgi pomalowałbym na jakiś kolor (bronze?) Dla mnie chrom po całości za bardzo nie pasuje...
Awatar użytkownika
eMeN
Posty: 67
Rejestracja: 10 lip 2013 14:19
Auto: CG4
silnik: F20B7
Lokalizacja: Lublin

Re: Accord CG4 - eMeN

Post autor: eMeN »

Trzeba trochę odkurzyć temat żeby nie popadł w zapomnienie :mrgreen:

Zacznijmy od drobiazgów, na accorda wpadły białe kierunki od Trojana :)
Obrazek

Od wiosny w garażu leżały i czekały na swój czas wypiaskowane felgi... i pewnie by jeszcze poleżały ale ojciec coraz częściej powtarzał że śnieg spadnie a ja dalej się za to nie zabiorę :mrgreen: W końcu oddałem je do malowania proszkowego i w tym tygodniu odebrałem :)

Przed
Obrazek
W trakcie
Obrazek
Oraz efekt końcowy :)
Obrazek

A na deser dzisiaj kurier przywiózł fajną paczuszkę, ostatni przegląd tylko potwierdził że amory nadają się tylko na śmietnik więc grzechem było by przy okazji nie wymienić sprężyn :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Accord CG4 - eMeN

Post autor: slepak »

Fajna paczuszka:D Będzie Pan zadowolony.

P.s za koszt sprężyn i nowych 4 szt. amorków nie lepiej było kupić ISC od razu gwintu? Bo zaraz dojdą do tego osłony\mocowania amorków i koszt robi się spory. Licząc na szybko 4x ok 300zł kyb amorki+ 600\700zł eibach+ 100 zł inne pierdoły mamy około 2 tyś . Bo isc to koszt 2500 jak pamiętam.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Accord CG4 - eMeN

Post autor: MuzykGrzes »

A czy przypadkiem felg nie powinno się malować proszkowo? Z racji na wygrzewanie proszku w temperaturze około 140-200 st zmieniają się właściwości aluminium i felgi robią się mniej odporne na powyginanie i pękanie. Dlatego w sklepie nie kupisz felg napylanych a malowane lakierem.
Poza tym fajne felgi ,sam muszę swoje seryjne felgi odnowić bo w ogóle nie wyglądają.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Accord CG4 - eMeN

Post autor: Trojan »

Ciekawy kolorek tych kół , będzie pasować do budy.
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Accord CG4 - eMeN

Post autor: MuzykGrzes »

Trojan pisze:Ciekawy kolorek tych kół , będzie pasować do budy.
To chyba Gun Metal jak mniemam.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
eMeN
Posty: 67
Rejestracja: 10 lip 2013 14:19
Auto: CG4
silnik: F20B7
Lokalizacja: Lublin

Re: Accord CG4 - eMeN

Post autor: eMeN »

slepak pisze:Fajna paczuszka:D Będzie Pan zadowolony.

P.s za koszt sprężyn i nowych 4 szt. amorków nie lepiej było kupić ISC od razu gwintu? Bo zaraz dojdą do tego osłony\mocowania amorków i koszt robi się spory. Licząc na szybko 4x ok 300zł kyb amorki+ 600\700zł eibach+ 100 zł inne pierdoły mamy około 2 tyś . Bo isc to koszt 2500 jak pamiętam.
Gwint jakieś 2800, podoba mi się mocna gleba i po mieście spokojnie dałbym radę tak jeździć ale na swojej mapie mam trochę miejsc gdzie by się to nie sprawdziło dlatego do dupowozu lekkie obniżenie dla poprawy wyglądu i prowadzenia teraz mi wystarczy :) jak kiedyś kupię sobie drugie auto jako weekendową zabawkę zaczną się dopiero porządne gleby :mrgreen:
MuzykGrzes pisze:A czy przypadkiem felg nie powinno się malować proszkowo? Z racji na wygrzewanie proszku w temperaturze około 140-200 st zmieniają się właściwości aluminium i felgi robią się mniej odporne na powyginanie i pękanie. Dlatego w sklepie nie kupisz felg napylanych a malowane lakierem.
Poza tym fajne felgi ,sam muszę swoje seryjne felgi odnowić bo w ogóle nie wyglądają.
Różne opinie w necie na ten temat ale przestałem już je czytać, zdaję się na opinie znajomych którzy już z wieloma felgami tak zrobili i problemów nie było ;)
Co do koloru, kierowałem się jakimś grafitem, gun metalem i padło na RAL7015 :)
ODPOWIEDZ