Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

>>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
MaRkO911
Posty: 125
Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
Auto: Accord Coupe 98
silnik: 3.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: MaRkO911 »

QuickSilver jak będziesz dawaj znać, na razie nie planuję wyjazdów, wpadaj 30 sierpnia, wtedy mam urodziny to jeszcze prezent mi wpadnie :lol: (nie no żart) i możemy jakiegoś browarka strzelić:)

Slepak wole odebrać samemu bo to zawsze kolejna jazda acco:)

//Edit 02.06.2014
Tak więc przegląd klimy zrobiony. Sprawdzona, odgrzybiona, nabita i filtr kabinowy również wymieniony. Trochę mi szczęka spadła jak przyszło do płacenia ale z drugiej strony jest tip top i teraz upały mi nie straszne:) Jestem zadowolony a to najważniejsze.

I chciałbym jeszcze poruszyć mój problem z tarczami. Jak pisałem przysłali znów złe tarcze. Brakeparts.pl zwala na EBC, EBC zwala na dostawy i takie zamknięte kółko graniaste. Co gorsza po długiej dziś rozmowie z brakeparts.pl doszli oni do wniosku że do mojego samochodu nie ma tarcz oO. Pasujące jedynie znaleźli jakieś Brembo za 80PLN ale sami mówili że to raczej szmelc.

Ludzie czy ja mam coś nie tak z furą czy co? Jaka jest średnica otworu na piastę w tarczy, nie tego małego centrującego jak co chwila mi sklepy podają, tylko tego dużego który wchodzi/jest na około piasty? Według mojej fury powinno być coś około ~156mm a sklepy twierdzą że katalogowo jest ~143mm. Błagam pomóżcie mi bo ja zaraz wyjdę z siebie i stanę obok:(
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: QuicksilveR »

Zapomnij o EBC. Kup sobie Blueprint i klocki ATE. Będziesz zadowolony 8-)
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: figo »

dokładnie odezwij się do pejota, z nim nie ma problemów, wie co do jakiego auta pasuje, a nie zgadywanki :)
HR
MaRkO911
Posty: 125
Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
Auto: Accord Coupe 98
silnik: 3.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: MaRkO911 »

Chodzi o to że klocki już mam i teraz muszę dobierać trochę tarczę pod klocki:( Piszę w takim razie do Pejota i oby dał radę mi pomóc bo witki mi opadają;(
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: slepak »

Marko ile czynnika Ci brakowało? Wiesz już ile może ma cały układ w coupe? I jak teraz klima pracuję ? Porównanie jakieś przed i po nabiciu?

P.s filtr był na miejscu tak jak ich prosiłem? :mrgreen:

Ciesze się że zadowolony jesteś.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: figo »

jak dobrze pamiętam to wchodzi do nas ok 650g czynnika
HR
MaRkO911
Posty: 125
Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
Auto: Accord Coupe 98
silnik: 3.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: MaRkO911 »

Cytuję ze świstka jaki dostałem od nich:
Odzyskany czynnik:
310g
Wprowadzony czynnik:
600g

Tak więc wnioskuję że 600g się mieści. I jeśli komuś miało by się przydać: Nowy olej podany: 32g
Różnica jest duża. Po pierwsze i najważniejsze nie śmierdzi:) Wichura po wymianie filtra od razu porządniejsza i nic nie telepie (liście czy inne) tylko ładny cichy powiew:) Co do chłodzenia. Na razie nie było mega upałów więc jakby też specjalnie jej nie używałem ale jak samochód zostawiłem na słońcu i po wejściu załączyłem AC (tak wiem tak się nie robi) baaardzo szybko sobie poradziła i trzymała temperaturę. Później trzeba wyłączyć bo zimno się robi no ale faktycznie nie mega upałów ale sądzę że spokojnie sobie poradzi i z +35C:) Po wymianie filtra i innych tych zabiegach mam też wrażenie że teraz całe grzanie/chłodzenie bardziej dokładnie oddaje temperaturę jaką się ustawi w climatronic'u.
Filtr był na miejscu tak jakby bo musiał podjechać gdzieś za chwilę wrócił z nowym filtrem zero problemów:)
Raz jeszcze dzięki slepak za cynk:)
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: slepak »

Czyli mail do nich dotarł :mrgreen:
Kurde czyli miałeś połowę czynnika w układzie. Spoko nie ma problemów. Jak byś potrzebował coś z usług u nich czy części to pisz pw:)
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
MaRkO911
Posty: 125
Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
Auto: Accord Coupe 98
silnik: 3.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: MaRkO911 »

Mówili że 150g po roku/dwóch intensywnego używania może uciec tak "samo z siebie" i to jest norma nie ma czym się przejmować, że to wcale nie świadczy o nie szczelności układu. Nie do końca zrozumiałem ten tekst bo jak używasz to ucieka normalne, ale jak tak mówili to mówili:)
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO

Post autor: slepak »

No ubytek z czasem jest rzeczą normalną... gdyby była nie szczelność to by w moment wszystko uciekło bo panuje tam ciśnienie. Do tego zawsze przy odgrzybianiu dają barwnik UV, także jak by było coś nie tak to szybko pod lampą uv uda się namierzyć miejsce wycieku
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ODPOWIEDZ