emerald bullet by miechoo 2019r H23VTEC FrankenStein
: 24 lip 2014 14:41
Hej !
Aż wstyd, że tyle tu jestem, a nie pokazałem swojej niuni...zawsze było " a może przy następnym modzie" ... jednak wczoraj troszkę ja przypucowałem i postanowiłem kilka zdjęć zarzucić( sorki za jakość, ale zrobione na szybkości - innym razem dodam jakieś konkretne)
Jak już parę osób wie moje acco przeszło modowy raj Ostatnio ktoś cyknął parę fotek więc look jest najbardziej aktualny. Dla pamięci zostawię jedno foto jaki był z niej sztrucel
Honda Accord
ROK: 1999
MODEL: CG 4
SILNIK: H23VTEC Frankenstein
MOC: XXX km
KOLOR NADWOZIA: ciemnozielony
ŚRODEK: beżowy
UKŁAD WYDECHOWY:Strumennica De-Cat By Jakub Bochdan(kwas), kompletny układ wydechowy 2,5" Stanley Type-R + koncówki carbon Akrapovic
UKŁAD DOLOTOWY: OEM
UKŁAD HAMULCOWY:Przód OEM z ATS VIII 320mm ; tył :BBK 290mm
ZAWIESZENIE: Gwintowane ISC
KOŁA: OZ Superlagarra 17" x7" 4x114,3 na oponach GoodYear Excelensse 215/45/17 + Goodyear Eagle F1 215/40/14, Zima Ronal 17"x7,5" na oponach Kuhmo iZen23 215/50/17
BODY-KIT: Front lip Type-R look, OEM lotka
CAR AUDIO: Morel Tempo ultra 602 , na tylnej półce Hertz , w bagażniku bas Rockford P1 + wzmak Crunch , radio Pioneer EDH-8400BT, wzmacniacz Pioneer Chamion cyfra
DODATKI: do Swapu dołożony komputer P28 + wiązka + silnik krokowy z prelude, lampy tylne USDM, wszędzie gdzie można było poskręcałem podkładkami weels i nowymi śrubkami na imbusy, OEM Lotka,światła tył i przód USDM
PLANY:
-Zmiana Gwintu na ISC - done
-Jeszcze dłuższa Vka - zmiana planów - done
-Pokrywa zaworów w neochrom - zmiana planów - done
-Drugi wzmak - done
-Lepsze audio na tył
a oto ona :
oraz zdjęcia w wersji "jak kupiłem" :
Aż wstyd, że tyle tu jestem, a nie pokazałem swojej niuni...zawsze było " a może przy następnym modzie" ... jednak wczoraj troszkę ja przypucowałem i postanowiłem kilka zdjęć zarzucić( sorki za jakość, ale zrobione na szybkości - innym razem dodam jakieś konkretne)
Jak już parę osób wie moje acco przeszło modowy raj Ostatnio ktoś cyknął parę fotek więc look jest najbardziej aktualny. Dla pamięci zostawię jedno foto jaki był z niej sztrucel
Honda Accord
ROK: 1999
MODEL: CG 4
SILNIK: H23VTEC Frankenstein
MOC: XXX km
KOLOR NADWOZIA: ciemnozielony
ŚRODEK: beżowy
UKŁAD WYDECHOWY:Strumennica De-Cat By Jakub Bochdan(kwas), kompletny układ wydechowy 2,5" Stanley Type-R + koncówki carbon Akrapovic
UKŁAD DOLOTOWY: OEM
UKŁAD HAMULCOWY:Przód OEM z ATS VIII 320mm ; tył :BBK 290mm
ZAWIESZENIE: Gwintowane ISC
KOŁA: OZ Superlagarra 17" x7" 4x114,3 na oponach GoodYear Excelensse 215/45/17 + Goodyear Eagle F1 215/40/14, Zima Ronal 17"x7,5" na oponach Kuhmo iZen23 215/50/17
BODY-KIT: Front lip Type-R look, OEM lotka
CAR AUDIO: Morel Tempo ultra 602 , na tylnej półce Hertz , w bagażniku bas Rockford P1 + wzmak Crunch , radio Pioneer EDH-8400BT, wzmacniacz Pioneer Chamion cyfra
DODATKI: do Swapu dołożony komputer P28 + wiązka + silnik krokowy z prelude, lampy tylne USDM, wszędzie gdzie można było poskręcałem podkładkami weels i nowymi śrubkami na imbusy, OEM Lotka,światła tył i przód USDM
PLANY:
-Zmiana Gwintu na ISC - done
-Jeszcze dłuższa Vka - zmiana planów - done
-Pokrywa zaworów w neochrom - zmiana planów - done
-Drugi wzmak - done
-Lepsze audio na tył
a oto ona :
oraz zdjęcia w wersji "jak kupiłem" :