Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: MuzykGrzes »

O filmiki z Krzywej na tym drugim to chyba kbl vs. moondravsky za to na pierwszym "rat" Skąpego Pana.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
moondravsky
Posty: 246
Rejestracja: 08 kwie 2013 10:50
Auto: CG2 2001
silnik: 3.0
Lokalizacja: Kłodzko

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: moondravsky »

Mnie wtedy nie było :)
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: kbl100 »

figo pisze:chyba nie pamiętacie tych filmików kbl
vs. pralka h22
" onclick="window.open(this.href);return false;

vs. acco V6
" onclick="window.open(this.href);return false;

pytanie jak tam na mecie :D
doszedłem do 3 biegu i nie widziałem v6, Pralka h22a też dużo w tyle ale było ją wiadać :D

Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: slepak »

kbl100 pisze:
figo pisze:chyba nie pamiętacie tych filmików kbl
vs. pralka h22
" onclick="window.open(this.href);return false;

vs. acco V6
" onclick="window.open(this.href);return false;

pytanie jak tam na mecie :D
doszedłem do 3 biegu i nie widziałem v6, Pralka h22a też dużo w tyle ale było ją wiadać :D

Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****
No to się zgadzamy :)
A tamto h22 w pralce coś zepsute było :lol:



P.S; w ex CG3 poszła panewka, ale było to do przewidzenia bo gość co go kupił miał mega ciężką nogę, także jest na etapie wkładania h22 z manualem.




:arrow: Edit:
Zakupiony Olej 5 litrów i filtr oleju, do tego kilka fantów do auta umilających podróż:)
Także z czasem dodam zdjęcia.

Wczoraj pierwszy raz od zakupu chciałem zobaczyć na banie ile J30 pojedzie i wynik mnie zaszokował, udało się zamknąć licznik, a GPS na nawigacji pokazywał 233 km\h. Od 100 km\h do tak 210 przyspieszanie szło całkiem całkiem :D a potem już chwilę cierpliwości, a miły łysy Pan w swoim x3 przy 220 grzecznie zjechał na środkowy pas :mrgreen: Tylko następnym razem będę musiał na zegarach zakleić wskaźnik paliwa bo jego wskazania po takiej jeździe szokują, mimo że zrobiłem koło 50 kilometrów w czasie prób :lol:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2097
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Odp: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: QuicksilveR »

slepak pisze: Wczoraj pierwszy raz od zakupu chciałem zobaczyć na banie ile J30 pojedzie i wynik mnie zaszokował, udało się zamknąć licznik, a GPS na nawigacji pokazywał 233 km\h. Od 100 km\h do tak 210 przyspieszanie szło całkiem całkiem :D a potem już chwilę cierpliwości, a miły łysy Pan w swoim x3 przy 220 grzecznie zjechał na środkowy pas :mrgreen: Tylko następnym razem będę musiał na zegarach zakleić wskaźnik paliwa bo jego wskazania po takiej jeździe szokują, mimo że zrobiłem koło 50 kilometrów w czasie prób :lol:
Miałem podobnie w poprzedniej CG2. Do 220 szedł jak zły, potem do zapięcia szafy już powoli. Za to strzalka paliwa opadala szybciutko.


Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: Trojan »

Mi się nigdy nie udało tyle pojechać. 225 licznikowe mask.... ale z drugiej strony w mieście trochę starch wiecej jechać :lol:
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2097
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Odp: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: QuicksilveR »

Trojan pisze:Mi się nigdy nie udało tyle pojechać. 225 licznikowe mask.... ale z drugiej strony w mieście trochę starch wiecej jechać :lol:
Jak to mówią: na drogach jest pełno wariatów, normalnie ciężko ich wyprzedzić ;-)

Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
marcin
Posty: 349
Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
Auto: Accord 98-02
silnik: F20B7
Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: marcin »

kbl100 pisze:Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****

jakiego zapier***? przecież oba nie jadą :lol: ;)
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM

640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie :D
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: kbl100 »

marcin pisze:
kbl100 pisze:Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****

jakiego zapier***? przecież oba nie jadą :lol: ;)
Male sprostowanie: Jedno jest szybsze od drugiego i wymaga innego stylu jazdy. Pasuje Ci?
Awatar użytkownika
marcin
Posty: 349
Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
Auto: Accord 98-02
silnik: F20B7
Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: marcin »

spokojnie, to tylko żarty ;) co nie zmienia faktu, że dzisiaj 200KM to bardziej po prostu racjonalna moc potrzebna do sprawnej jazdy w aucie wielkości Accorda niż do jakichkolwiek ściganek. Osobiście, po przejażdżce Accordem 3.0 byłem mocno zawiedziony. Najwolniejsze 200KM jakim miałem okazję jeździć. Pewnie za sprawą automatu.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM

640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie :D
Zablokowany