Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: slepak »

No powiem Ci Marcin wiele osób mówiło że miedzy 2.0 a 3.0 nie ma dużej różnicy w osiągach, do tego sporo pali itp rzeczy....
Ja uważam że jest i to spora różnica w osiągach, może nie w sprincie od 0 do 100, ale w elastyczności,kulturze pracy i w szybkości nabierania prędkości między 110 km\h a 200.Jak 2.0 zaczyna puchnąć przy 160\170 km\h to 3.0 idzie do 200km\h bez najmniejszego problemu. A przy normalnej jeździe różnica w spalaniu jest prawie żadna. Myślę że jak ktoś jeździ głównie po mieście i krótkie trasy będzie zadowolony z 2.0 w zupełności,a jak ktoś jeździ głównie w trasy i to za granicę gdzie są autostrady bez limitów prędkości będzie zadowolony z 3.0 :)

Trojan pisze:Mi się nigdy nie udało tyle pojechać. 225 licznikowe mask.... ale z drugiej strony w mieście trochę starch wiecej jechać :lol:


Tyle po mieście? :shock:

No a wir w baku przy 200km\h w górę jest spory i to chyba jedyna sytuacja gdzie zwolniłem do 150km\h i wskazówka poszła o dwie kreski do góry :lol: :lol: :lol:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: Trojan »

Dżołk dzikusie :lol:
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: slepak »

U Ciebie to ludzie nago biegają po ulicy także i może takie manewry jak 200km\h po mieście przejdą :lol: :lol: :lol: :lol:
Teraz pewnie gnojówką ganiasz sobie po 200 i cieszysz się że spali maks 8\9 litrów :mrgreen: ale DKZ itp pierdoły to nie dla mnie bo naoglądałem i nasłuchałem się klientów płaczących jak przychodzi do płacenia za te rzeczy :twisted: Do tego pewnie tankujesz auto w foliowej rękawiczce bo pistolety zawsze całe brudne i śmierdzące od gnójówki:lol:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: Trojan »

slepak pisze: Do tego pewnie tankujesz auto w foliowej rękawiczce bo pistolety zawsze całe brudne i śmierdzące od gnójówki :lol:

haha jasnowidz czy ki ch.. :lol: :lol:
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: slepak »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: taaa wróżbita Maciej

Obrazek



:arrow: 23\09\2014

-liqui moly 5w40 synthoil high tech 5l
-Filtr oleju LS350 Purflux

Jako że warunki do wymiany miałem jakie miałem i bojler się nie mieścił pod auto :lol: :lol: i do tego oczkowa 17 stka do odkręcenia śruby spustowej w misce było mega ciężko śrubę ruszyć, ale udało się przy pomocy młotka :mrgreen: Miałem nadzieje że bynajmniej z filtrem pójdzie sprawniej i uda się odkręcić w "rękach" ale tak nie było, także długi śrubokręt wbity w filtr załatwił sprawę i udało się odkręcić.

Dla potomnych: do V6 wchodzi idealnie 4,4 litra oleju.

Obrazek
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
przemek
Posty: 625
Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
Auto: Accord 99 CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: przemek »

podziwiam Cię, że zaufałeś temu podnośnikowi 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Odp: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: Trojan »

Też się dziwiłem jak widziałem foto.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2091
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: QuicksilveR »

przemek pisze:podziwiam Cię, że zaufałeś temu podnośnikowi 8-)

Nie ma ryzyka, nie ma zabawy :lol:
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: slepak »

Ale troskliwi jesteście :twisted: :mrgreen: ale to nie jest OEM podnośnik :mrgreen: Wymieniony na PL produkt z szerszymi stopkami i większym podparciem na górze.
Wiem że przy OEM samochód by już cały się ruszał, ale na tym podnośniku naprawdę nawet auto nie drgnęło.

Bardziej to zaufałem sąsiadom bo na Policję nie zadzwonili o dziwo :lol:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
scorpion3m
Posty: 133
Rejestracja: 23 wrz 2012 22:17
Auto: VI CG4 98
silnik: F20B5
Lokalizacja: H3M

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: scorpion3m »

No i "wilka" można złapać od leżenia na betonie ;)
Zablokowany