Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Po przetoczeniu tarcz jednak coś zaczęło bić. Zakupiłem czujnik zegarowy, pomierzyłem piasty i wszystkie mają około 0,02-0,03mm odchyłki. Piasty i tarcze wyczyszczone do gołego i obracane każda pięć razy żeby ustawić je w najlepszym położeniu. Tylne tarcze mają około 0,05mm odchyłki. Natomiast przednia prawa w najlepszym ułożeniu 0,03mm. Przednia lewa to jakiś kosmos. W najlepszym ułożeniu 0,15mm.
Także trzeba było zrobić małe zakupy:
-tarcze Blueprint ADH24364 5x114, otwór 64,1, wysokość 47mm, grubość 28mm, średnica 28mm. Szukałem czegoś lepszego z ATE z innego auta byle parametry się zgadzały. Znalazłem ATE Z Hondy Legend II 3,2 v6 i wystarczyłoby dorobić centrujące pierścienie. Ale cena za te tarcze 800zł ponad za dwie. Brakeparts zaproponowało EBC w kwocie około 800zł za dwie na przód.
-Autofren Seinsa D7072C prowadnice z gumkami na tylne zaciski 3.0 V6 CG2,
-Autofren Seinsa D4451 komplet uszczelnień na przedni zacisk do 3.0 V6 CG2,
-Frenkit 238941 zestaw naprawczy do CG2 przód (tłoczek 38mm x 51,5mm, tłoczek 43mm x 51,5mm, komplet uszczelnień, odpowietrzniki z osłonkami,
-świece NGK ZFR6F-11