Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
b0Ls
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2018 23:40
Auto: Accord 99
silnik: F20B5

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: b0Ls »

Lałem motula 10w40 w sedanie i przy mojej ciężkiej nodze spalał się szybko.
JulekCG4
Posty: 160
Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Topólka

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: JulekCG4 »

b0Ls pisze:Lałem motula 10w40 w sedanie i przy mojej ciężkiej nodze spalał się szybko.
No ale myślisz, że to była wina oleju, że spalał się szybko? Wiem, że są oleje które szybciej lub wolniej ubywają, ale skoro przy ostrej jeździe ci ubywało to już raczej silnik był winny nie olej :D

Mam drugie auto (civic d15b7 turbo 0,5bar) i tam na początek po złożeniu silnika wlałem Orlen 15w40 i nie zużywał ani grama teraz postanowiłem wlać też Orlen 10w40 i też nawet mm z miarki nie ubywa a używam tego auta tylko po to żeby poszaleć, czyli odpalić i jak olej już osiągnie chociaż 70C to ogień żeby tylko 120C nie przekraczał
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Krzysiek15255 »

Zalałem 10W60 po rozmowie z Arek Fierka. Wcześniej wyczytałem na forum, że 5W30 lać i tak lałem. Poźniej Arek podrzucił zdjęcie z instrukcji Accorda Coupe na Niemcy. Zajrzałem również w swoją na Niemcy.. I tak padł wybór 10W60. 8-)

Obrazek


Od jakiegoś czasu przestała działać regulacja lewego lusterka. Zgodnie z manualem sprawdzone i wyszło, że przełącznik nie styka wszystkich pinów odpowiednio jak w manualu. Przełącznik rozebrany, podgięte wszystkie blaszki i wylądował w śmietniku... :lol: Za 10zł kupiony przełącznik od Civica VII z podświetlanym napisem "mirror". Polutowana kostka od Civica VII i działa elegancko. Mirror zapala się po zapłonie. Idealnie byłoby wykonać zapalanie "po światłach", ale bez przesady zapalanie "po zapłonie" jest ok. Dopisałem również kilka brakujących info dla laika w temacie o przycisku regulacji lusterek z Civic VII. Przy okazji pospawane plastikowe uchwyty obudowy lusterek.

Obrazek


Z dnia na dzień padł akumulator. Trochę został obciążony przy okazji zabawy przy "door lockach" i chyba nie wytrzymał testu obciążenia. Ładowany długo i przy odpalaniu spadał do 3V. :?

Zakupiony YUASA YBX5075 12V 60A 620A. Na wymiar wciska się na styk w plastikowe pudełko. Na wysokość jest niższy o prawie 5cm. Pudełko wymagało poprawy, żeby uniknąć kombinacji z podkładaniem jakichś pianek pod czy też nad akumulator. Długo się nie zastanawiałem i zakupiłem mocowanie akumulatora od Irek Wodzirej, który robił mi adaptery na tylne hamulce. Mocowanie wstępnie przeznaczone do Accorda VII siadło pięknie. Kwestia tylko dopasowania długości szpilek (ja zamówiłem u Irka szpilki 185mm) w zależności od wysokości waszego akumulatora. :P
Cenowo 85zł za mocowanie, szpilki i wysyłkę. ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Przy okazji zamówień od Irka zamówiłem adaptery do montażu zacisków czterotłoczkowych Brembo do Accorda VII. Z wstępnych pomiarów podpasuje do Naszych Coupe. Przy feldze z RX8 będę musiał prawdopodobnie dołożyć około 8mm dystansu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: MuzykGrzes »

Krzysiu ,ale auto jest do jeżdżenia a nie do zatrzymywania się :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
mieglo
Posty: 436
Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
Auto: Accord 99
silnik: 3.0
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: mieglo »

Podobają mi się te alpejskie kombinacje.
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Krzysiek15255 »

Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Z tyłu jest 305, to przód wypada zrobić większy. Poza tym nie chce mi się wrzucać kolejnych Blueprint, które zaczną bić... :/

Zaczyna się robić zimno i chyba znów czas na płukanie układu chłodzenia, ponieważ odczuwalnie słabiej grzeje.. :(
Awatar użytkownika
b0Ls
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2018 23:40
Auto: Accord 99
silnik: F20B5

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: b0Ls »

Krzysiek15255 pisze:Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Z tyłu jest 305, to przód wypada zrobić większy. Poza tym nie chce mi się wrzucać kolejnych Blueprint, które zaczną bić... :/

Zaczyna się robić zimno i chyba znów czas na płukanie układu chłodzenia, ponieważ odczuwalnie słabiej grzeje.. :(
O kurczę Krzychu, wygląda to kozacko. W accordach VII chyba nie było zacisków 4 tłoczkowych od Brembo, więc skąd Ty je wyrwałeś? No i najważniejsze pytanie ile taki zestaw na jedną oś? Od lat mi się marzy taki zestaw, aby Honda fajnie hamowała, bo moje tarcze też już szlak trafia i muszę wymienić. Przy okazji podpytam, bo zaciski są pod tarcze 5x114.3 i raczej zacisk Brembo nie będą pasował pod 4x114.3? A pompę hamulcową skąd weźmiesz większą? Bo do takiej siły hamowania z tego co pamiętam to przewody w stalowym oplocie + większa pompa hamulcowa. Mimo wszystko szacunek. Mam nadzieję, że jakiś tutorial wpadnie ;)
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Krzysiek15255 »

Zaciski są z Renault. Zakupiłem adaptery i pożyczyłem zaciski od kolegi do przymiarki.

Pompa zostanie ta co jest. Kriss również zostawił oryginalną przy 4 tłoku z Legenda.

Co do cen będzie pewnie na zakończenie prac.. wstepnie musisz liczyć:
-tarcze gładkie ATE Nissan 350z 700zł para
-klocki ATE ~200zł komplet na przód
-zaciski ~1000-1500zł
-adaptery i śruby 315zł od Irka,
-dystanse + szpilki pewnie 100-200zł,
-żeby to miało ręce i nogi to jeszcze osłony customowe około 150zł pewnie,
-setup zimowy na felgach 17 lub 18.

Także do tanich hamulców to nie należy.. ;)
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2097
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: QuicksilveR »

Krzychu, taki zestaw i klocki ATE? Co najmniej EBC Green, według mnie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: krisss111 »

odnośnie EBC green, nie wiem czy się po woli jakość nie będzie psuć. bo o ile do starych zacisków miałem greeny i byłem zadowolony, to teraz do tych czterotłoków, skubane piszczą aż uszy bolą. nie wszystkie, ale któryś jeden trafił się felerny. już jakiś czas jeżdżę i liczyłem na to że może po prostu muszą się dotrzeć, ale kilometr mijają a klocki piszczą jak piszczały. jak są zimne jest ok, ale po kilku wciśnięciach pedału nie ma szans na normalne hamowanie, albo wcale albo dość mocno, bo przy normalnym użytkowaniu mocno je słychać. próbowałem zamieniać je stronami, żeby może kierunek tarcia się zmienił, ale nic to nie dało, dźwięk przeniósł się z lewej strony na prawą. co za tym idzie nie jest to wina zacisków ani tarcz. ewidentnie któryś klocek. w środę zdjąłem je i przeszlifowałem na szlifierce oscylacyjnej. testy w najbliższym tygodniu, bo nie miałem okazji za wiele pojeździć.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Zablokowany