Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2092
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: QuicksilveR »

A naklejki tłumiące przykleiłeś?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: krisss111 »

No oczywiście... wszystko zgodnie że sztuką... motarz/ docierania itp.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Krzysiek15255 »

DLS PS6 okazały się grać porównywalnie do moich Audio System MX165de, dlatego zostały sprzedane.

Odnośnie tylnych głośników grają bardzo fajnie jak dla mnie pod XM4040. Prawy coś zaczął trzeszczeć i tak pomyślałem.. nie wytrzymał. Co się okazało na tylnych głośnikach jest membrana (która chyba służy za taki jakby filtr jeszcze) i ta membrana była przerwana co powodowało pierdzenie/trzeszczenie itp. Zerwałem całą i jest cisza. Na drugim głośniku jest cała, więc nie zrywałem jej.

Obrazek

Półka będzie usztywniona/wygłuszona matą butylową Turbo Composite M3 3mm. Lubiła czasem zadrżeć.
Przy okazji przeprana półka i wymyte plastiki do których normalnie dostęp jest utrudniony.

Obrazek

Wziąłem się za wygłuszanie drzwi. Zrobiłem trochę inaczej niż w temacie o wygłuszeniu na forum. Wnętrze drzwi wyklejone oprócz rur. Nie ma szans żeby dojść matą do końca drzwi i uszczelnić rurę na końcach, dlatego nie chciałem robić wokół nich "worka" do którego mogłaby dostać się woda. Blacha pod boczkiem wyklejona cała, aby usztywnić blachę. Dodatkowo otwory technologiczne będą zasłonięte blachą alu i na to mata. Już po takim wyklejeniu drzwi zamykają się jak w limuzynie. Czuć jednak, że drzwi są cięższe. Mata ta jest dość ciężka. Na jedne drzwi poszło mat o wadze około 6kg. Dodatkowo warto wspomnieć, że w drzwiach lubią brzęczeń takie rzeczy jak przewody (owinąłem tasmą "parcianką" do wiązek), wyrobione spinki od prętów czy też łączenia blach.

Obrazek

Niestety zrobione tylko lewe drzwi. Prawe drzwi bedę robił po ich wymianie na zdrowe.
melo1993
Posty: 99
Rejestracja: 18 lip 2017 22:58
Auto: Accord Coupe 99
silnik: 2.0

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: melo1993 »

Good work!
Ciężko było zdjąć tył i się dostać do głośników? Kurcze mi coś plastiki tam pukają podczas jazdy i mnie to irytuje. Może bym rozebrał i wygłuszył jakoś...
mieglo
Posty: 435
Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
Auto: Accord 99
silnik: 3.0
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: mieglo »

Zwiększenie masy drzwi powstrzymuje mnie przed takimi zmianami. Faktycznie dobra robota.
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Bartoch »

Jeśli ktoś lubi słuchać muzyki to wygłuszenie drzwi to podstawa. Niektórzy mogą się mocno zdziwić ile taki zabieg polepsza jakość dźwięku. Nawet przy seryjnym nagłośnieniu robi dużą różnice.
Dobra robota ;)
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Krzysiek15255 »

Nawet jak nie słuchasz muzyki, to drzwi poprostu "kulturalniej" się zamykają.

Ważą więcej, ale ta mata jest też ciężka. Miałem na nią dobrą cenę, dlatego taka wpadła. Są cienkie maty i dużo lżejsze jak coś na pewno. Sama wymiata zużytych spinek lub poprawienie starych dużo daje, jeśli masz wyrobione. Co do tyłu, to brzęczą te obudowy cewek/anten, takie korytko plastikowe na pas i pręty w mocowaniach.

Co do zdjęcia tyłu, to ściągasz osłonę pod oparciami, odkręcasz chyba 7 czy 8 śrubek od maskownic głośników od strony bagażnika i półka wychodzi do góry z klipsów po lekkim szarpnięciu do góry. Wydaje mi się, że wypadałoby zdjąć tylne boczki, (czyli kanapę też, żeby dostać się do śrub) żeby półkę wyjąć bez kombinacji. Zobaczymy przy wkładaniu, czy nie będę musiał ściągać boczków.
JulekCG4
Posty: 160
Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Topólka

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: JulekCG4 »

Po takim zabiegu dobrze było by wymienić trzpienie zawiasów na tytanowe :D

Te drzwi już mocno je obciążają a jak doszło po 6kg to pewnie szybko zaczną obcierać o próg...

Ale też chętnie bym taki zabieg zrobił bo lubię dobry komfort wygłuszenia podczas jazdy i słuchania muzyki:D
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Krzysiek15255 »

Kontroluje wysokość drzwi. ;)
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2092
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: QuicksilveR »

Wystarczy wybrać lekkie maty i problem obciążenia z głowy.
Wcale nie są potrzebne grube i ciężkie, bo one mają tylko usztywnić blachę, czyli wytłumić drgania powierzchni.
A samo wyciszenie daje pianka, której można nawalić do woli, byle nie blokowała odpływów wody i mechanizmów.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Zablokowany